Bekijk originele versie : Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor jullie zwanger werden?En wat zijn de tips?
Classy.Lady
05-04-2004, 12:19
Salaam Meiden,
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor jullie gezegend werden met een kindje?
Zijn er ook tips om gauw zwanger te worden insha'Allah?
Zijn er dingen die jullie hebben toegepast om gauw zwanger te worden?Met of zonder succes?
Ik hoor het Insha'Allah van jullie..
PS. Wees aub niet gierig in het delen van je kennis op dit gebied..:(
Groetjes,
SadGirl2004
Islam4all
05-04-2004, 12:57
re-Salaam
ongeveer 1,5 jaar bij ons.
Heel veel Dua`s doen natuurlijk;) en zorgen dat het niet iets psygisch wordt dus dat je alleen maar bezig bent om een kind te krijgen en niet om gewoon genegenheid met je man.
Ook kijken welke dagen je via de ovulatietest vruchtbaar bent InshAllah en wat ook zo is dat stel je hebt elke dag gemeenschap met je man dan zijn de zaadcellen minder sterk dan dat je bijv. om deze reden even 5 of 6 dagen wacht.
Khair InshAllah :zwaai:
Hallo
Mijn zwangerschap was helemaal niet gepland, ik was gewoon aan de pil. We waren nog maar twee maanden getrouwd, en zwanger. Inmiddels ben is 33 weken zwanger.
Wat er precies verkeerd is gegaan met die pil weet ik nog niet.
Ik geloof dat het elmekteb is, als god jou een kind wil geven dan krijg je die ook.
Dat wil nog niet zeggen dat als het niet lukt dat je er niks aan moet doen. Zodra je een paar jaar bezig bent en het lukt niet, dan moet je je laten onderzoeken, kijken waar het aan ligt.
Moge Allah degene die graag een kindje willen zegenen met een gezond kindje.
En vergeet niet, blijf altijd doe3a doen, en je diepste wensen delen met allah ta3ala.
ik ben zelf bijna 2 jaar aan de pil geweest. toen ik was gestopt (afgelopen januari) heb ik 1 natuurlijke menstruatie gehad, daarna was ik zwanger. ik ben nu 8 weken zwanger.
als je een regelmatige ongi hebt, dan kun je bijna exact je eisprong uitrekenen en als je rond die tijd klust dan moet het haast raak zijn (ila bga Rabbie)
zo heb ik het ook gedaan en bij de 2e keer was het al raak.
je eisprong is ongeveer 12 tot 14 dagen voor je ongesteld moet worden. en je moet ook weten hoelang jou cyclus is.
een tip: ga naar www.babybrabbel.nl en dan kun je daar een vruchtbaarheidskalender van jezelf maken, die geeft aan wanneer je het vruchtbaarst bent. (nogmaals mits je een regelmatige cyclus hebt)
als je nog vragen hebt dank kun je die natuurlijk altijd stellen.
succes ermee meid!
ik na de 1ste maand stoppen met de pil werd ik ongesteld en daarna de 2de mnd BINGO!!!!!!!!!!
NU IS HIJ ALWEER 20 MND ALHAMDOELILAH
Meteen kinderen a Saddy..? MashaAllaah a Koe Djelie
Salaam Aleikoum lieve zuster,
Ik was net 1 maand gestopt met de pil toen ik spontaan zwanger werd. Ik was er toen ook totaal niet mee bezig. Ik heb nu elhamdulilah een gezonde dochtertje van 4 jaar. Nu zijn we al bijna 2 jaar bezig voor nummer 2, helaas zonder resultaat. Ik ben er ook erg meebezig en probeer het nu een beetje los te laten (wat toch erg moeilijk is) misschien komt het ook wel daardoor. Wat je het beste kunt doen, als je zwanger wil worden is om de dag klussen dan heb je de meeste kans om bevrucht te worden. Wens je veel succes en InshAllah zal je snel zwanger zijn!!
wa Salaam
Classy.Lady
07-04-2004, 19:22
Salaam Aleikum Dames,
Ik waardeer jullie reacties allemaal één voor één..
Shoukran!
Ik hoop meer van jullie te mogen lezen..
Wa Aleikum Salam
Nadia_Antwerpen
08-04-2004, 21:23
assalaam wa aleikum
ik wilde meteen een kindje toen ik trouwde en heb dus niets gebruikt. ik was meteen zwanger en heb nu een zoontje van bijna 6 maanden alhamdoellilah. ik was er wel echt mee bezig en ik denk dat ik echt teleurgesteld zou geweest zijn moest het niet direct raak geweest zijn. ik heb er dan ook veel moeite voor gedaan, héél veel ;)
ik denk dat dat dan ook de raad is die ik wil geven. ik weet niet hoe ik het moet zeggen om niet raar over te komen maar ik denk dat je gewoon zovel mogelijk gemeenschap moet hebben, dan moet het wel ooit raak zijn hé, minstens 3 maal per dag!
oja, soulfa, er moet niet persé iets mis zijn gegaan met je pil, de pil is niet voor 100% betrouwbaar hé, 98 %. daarom dat ik ook nooit op de pil zou vertrouwen. ik vind de condoom het veiligst, komt er niks in, dan kan er ook niks uit komen hé ;)
mha salama
Classy.Lady
08-04-2004, 22:49
Tenzij de condoom scheurt..:eek:
Assalamo 3alaikoem,
Ik was eigenlijk ´spontaan`gestopt met de pil, ik ging er vanuit dat het nog wel een paar maanden zou duren, dat had ik ook het liefst, en was er eigenlijk niet mee bezig of klaar voor.
Ik was gestopt met de pil en het was meteen raak, maar dan ook echt meteen, de ene maand was ik gestopt de volgende werd ik al niet ongesteld. Ik kon het niet geloven ik dacht dat kan niet, ik dacht dat ik tenminste eerst 1x ongesteld zou worden, maar elhamdoelilah, el mektab.
Inmiddels ben ik al op de helft, 20weken !!
liefst mardiya
Nadia_Antwerpen
09-04-2004, 00:46
assalaam wa aleikum
sadgirl, voor die zeldzame situaties bestaat er nu ook een oplossing, de morning-afterpil... ;-)
mha salama
Mysticalia
09-04-2004, 08:25
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
assalaam wa aleikum
sadgirl, voor die zeldzame situaties bestaat er nu ook een oplossing, de morning-afterpil... ;-)
mha salama
is dat nie gelijk als een ... mini abortus? :confused:
:belgie:
Camilla27
09-04-2004, 09:36
Origineel gepost door Mysticalia
is dat nie gelijk als een ... mini abortus? :confused:
:belgie:
een mini abortus??? wat is dat?? :rolleyes:
gr. Camilla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.