Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen..

Pagina's : [1] 2

Caram
05-04-2004, 12:02

heeft iemand misschien een gebruiksaanwijzing voor me?

HalveWaarheid
05-04-2004, 12:05
Origineel gepost door SuperSalima Zie handleiding: Hoe een diamant te behandelen :o Je ziet ze vliegen jij! Shie stoot op je bolle oog zal je uit die droomwereld helpen! :)

lovely_mariam
05-04-2004, 12:08
Origineel gepost door HalveWaarheid Je ziet ze vliegen jij! Shie stoot op je bolle oog zal je uit die droomwereld helpen! :) hahahaha waarom moet je zo gemeen doen??? fain a boeras?

Sjemmelia
05-04-2004, 12:12
Origineel gepost door Caram heeft iemand misschien een gebruiksaanwijzing voor me? Behandel een vrouw gewoon opdezelfde respectvolle manier als je moeder, want tenslotte is/wordt zij inchallah op een dag ook een moeder.

Sweet_Yasmin
05-04-2004, 12:15

Kijk hier maar op deze site: http://www.al-islaam.com/al-islaam/moslimvrouw/vrouwindeislam/voorpagina.htm

AlMoet-Oukil
05-04-2004, 12:16
EL HAYAAAAAAAAT MEKAWDA HAZKA OU NKAA Makeesh Zhare ... :rolleyes: :zwaai:

marokkoANGEL
05-04-2004, 12:19
ALS JE NIET WEET WAT EEN VROUW ZEGT DAN ZIT ER OOK GEWOON GROOT KANS IN DAT ZE NIET OP GEMAK VOELT BIJ JE .......VROUWEN KUNNEN ZICH ANDERS VOORDOEN DAN DAT ZE VOELEN..ZE WILLLEN MEER DOEN DAN DAT ZE KUNNEN...ALS ZE OP HAAR GEMAK VOELT BIJ JE ZAL ZE DINGEN MELDEN WANNEER HET MOET....ZOLANG JIJ HAAR RESPECTVOL BEHANDELD EN MET GEDULD DAN ZAL HET INSHALLAH DE VRAAGTEKEN OVER WAT VROUWEN DENKEN MINDER WORDEN

Caram
05-04-2004, 12:22
Origineel gepost door marokkoANGEL ALS JE NIET WEET WAT EEN VROUW ZEGT DAN ZIT ER OOK GEWOON GROOT KANS IN DAT ZE NIET OP GEMAK VOELT BIJ JE .......VROUWEN KUNNEN ZICH ANDERS VOORDOEN DAN DAT ZE VOELEN..ZE WILLLEN MEER DOEN DAN DAT ZE KUNNEN...ALS ZE OP HAAR GEMAK VOELT BIJ JE ZAL ZE DINGEN MELDEN WANNEER HET MOET....ZOLANG JIJ HAAR RESPECTVOL BEHANDELD EN MET GEDULD DAN ZAL HET INSHALLAH DE VRAAGTEKEN OVER WAT VROUWEN DENKEN MINDER WORDEN :( oh

amiraaaatje
05-04-2004, 12:25
klopt klopt klopt klopt,als je niet voorzichtig met een glans omgaat breekt ie,als je met een vrouw der hart niet voorzichtig omgaat breekt ie ook......toch

marokkoANGEL
05-04-2004, 12:27
WAT JE OOK NOG KUNT DOEN IS ALS JE IETS NIET SNAPT VAN EEN MEISJE AAN EEN GOEDE VRIENDIN VRAGEN OF AAN JE ZUS MAAR HET ......AAN MIJ KUN JE HET OOK VRAGEN ;)

Caram
05-04-2004, 12:28
Origineel gepost door marokkoANGEL WAT JE OOK NOG KUNT DOEN IS ALS JE IETS NIET SNAPT VAN EEN MEISJE AAN EEN GOEDE VRIENDIN VRAGEN OF AAN JE ZUS MAAR HET ......AAN MIJ KUN JE HET OOK VRAGEN ;) ok jouw naam ga ik even onthouden dan :hihi:

marokkoANGEL
05-04-2004, 12:36
GEHGGEHE IK DOE HET MET PLEZIER ALS JE EEN VRAAG HEBT BRAND MAAR LOS.......GHE ;)

Lady_moi
05-04-2004, 12:41
Is er ook een gebruiksaanwijzing voor mannen :maf2:

marokkoANGEL
05-04-2004, 12:43
NITE TE MOEILIJK DENKEN BIJ HUN HGEHEHEGEGGHE :HIHI:

Dreamlover
05-04-2004, 18:42

Origineel gepost door Caram ok jouw naam ga ik even onthouden dan :hihi: :haha:!!

Pagina's : [1] 2