Bekijk originele versie : Sharon: Arafat is mogelijk doelwit
De Israëlische premier Ariel Sharon heeft zijn belofte om de Palestijnse leider Yasser Arafat geen kwaad te doen ingetrokken. Sharon deed die belofte drie jaar geleden aan de Verenigde Staten, maar inmiddels zijn de omstandigheden veranderd. Dat zei hij maandag in een interview met de Israëlische legerradio.
"Voor Arafat werd overal ter wereld de rode loper uitgelegd. Vandaag de dag is het voor de VS en voor iedereen duidelijk wie Arafat in werkelijkheid is", zei Sharon. Namelijk: de man die verantwoordelijk is voor het Palestijnse geweld, volgens de Israëlische leider. "Wie joden wil vermoorden, wie moordenaars stuurt om joden te vermoorden, staat op de lijst voor de dood." Sharon doelde daarbij ook op Hezbollah-leider Hassan Nasrallah.
Sharon zei niet om Amerikaanse goedkeuring te hebben gevraagd voor de eventuele liquidatie van Arafat of Nasrallah. "Ik heb niemand om toestemming gevraagd." Ook andere hoge Israëliërs, onder wie legerleider Moshe Yaalon, hebben sinds de liquidatie van Hamas-leider Ahmed Yassin gezinspeeld over mogelijke moordaanslagen op Arafat en Nasrallah.
....corrie...ik mag jouw wel...je spreekt de waarheid...
maga salaam :)
hmmm maar die "bloedige tereur"zoals jij beschrijft is ook maar een gevolg van een aanleiding...namelijk de joodse aanleiding in dit geval...
mag je mij ?
"Wie Palestijnen wil vermoorden, wie moordenaars stuurt om Palestijnen te vermoorden, staat op de lijst voor de dood."
Zo moet het toch ook zijn. Is hij niet de gene die vermoord moet worden? Of heb ik het mis?
Nou, Arafat is altijd doelwit geweest en Amerika heeft steeds gezegd dat Israel deze bandiet niet mag afschieten. Na de aanval op die oude sjeik heeft Amerika expliciet tegen Sharon gezegd Arafat in leven te laten.
Ik stuurde daar eerder en stukje over bij Arafat zijn miljoenen.
AlHoceima_Leila
05-04-2004, 16:57
Origineel gepost door ffeiza
"Wie Palestijnen wil vermoorden, wie moordenaars stuurt om Palestijnen te vermoorden, staat op de lijst voor de dood."
Zo moet het toch ook zijn. Is hij niet de gene die vermoord moet worden? Of heb ik het mis?
Juist jah :goedzo:
Sharon is een big
aha en beste scottie denk je nu echt dat de joden zich eraan zullen houden? als ze arafat doden so dan word het alleen nog maar erger en niemand profiteert ervan misschien ...heel kort maar op lange termijn betekent het gewoon nog meer onnodige ONSCHULDIGE slachtoffers...:(
marocgirl850
06-04-2004, 08:56
ik heb op het belgiesche nieuws gehoord dat Arafat het volgende doelwit is :(
Oemel_Nawawi
06-04-2004, 09:55
Scottie, denk je dat onze barbaarse Sharon naar hen zal luisteren ? Volgens mij is hij alleen maar gebaat met onrust en niet met vrede!
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America , and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001 to Shimon Peres, as reported on Kol Yisrael radio
America mag sharon.
nadia maak ik hieruit dat jij joods bent? "denk je dat onze barbaarse Sharon "
respect is all i have to say...;)
Oemel_Nawawi
06-04-2004, 10:33
Origineel gepost door minga
nadia maak ik hieruit dat jij joods bent? "denk je dat onze barbaarse Sharon "
respect is all i have to say...;)
Daar heb je me toch behoorlijk op de kast gekregen met die opmerking.
Da'k 'm meedogenloos wreed noem maakt mij nog geen jood :p . Khad idd ''onze'' moeten weg laten. En nee, ben alhamdolilaah moslim :D .
Ps: Kheet geen Nadia, khou van Nadia, een mattie van mij.
aha ik hou ook van een nadia :P nee hoor maar ja let op je zinnen dan soms beginnen ze een eigen leven te krijgen :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.