Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het relatie met onze vaders

mhaidra
01-11-2002, 13:29

Ik ben eigelijk benieuwd hoe jullie relatie is tussen jullie Vaders... Een te gekke vader...? Zijn jullie vaders streng....? Of juist modern.....? heb je een traditionele vader..? Ik wil jullie reactie en meningen hierover lezen..... Met vriendelijke groet

mhaidra
01-11-2002, 13:58
Ik zal ook even mijn relatie met mijn vader aan jullie blootstellen.. Mijn vader is wel tof, ik discusseer graag met mijn vader.....eigelijk lijk ik veel op hem qua gedrag......bij ons thuis is de comminicatie wel, maar je kan bepaalde dingen niet tegen je vader zeggen en wel tegen je moeder...... Laatste tijd probeer ik dit te veranderen......mijn vader is nu ook opener geworden met bepaalde onderwerpen. Wij (marokkanen) hebben geleerd dat je bepaalde dingen niet kan zeggen tegen je vader vanwege het respect die je moet hebben. Mijn man zegt dat ik een veel openlijk relatie heb met mijn vader ten opzichte met die van hem... Hij zegt dat ik met bepaalde onderwerpen aan komt die hem schrikken....en hij zou dit nooit met zijn vader over hebben. Eigelijk moeten wij dit veranderen want het is belangerijk dat je goed kan praten met je vader en niet alleen je moeder

SweetRose
01-11-2002, 14:01
DE relatie tussen mij en mijn papalief kan niet beter :D het is zo'n moderne maar toch een beetje strenge pa...ik mag veeeel omdat ie me vertrouwt en dat vind ik :goedzo: hij ziet er nog vrij jong uit...als mijn oudste broer er naast loopt dan denken de meesten dat dat zijn broer is...hahaha

mhaidra
01-11-2002, 14:12
Excuses voor het onjuiste lidwoord.....ik stond er niet bij stil. Nobody is perfect

SweetRose
01-11-2002, 14:15

Origineel gepost door mhaidra Excuses voor het onjuiste lidwoord.....ik stond er niet bij stil. Nobody is perfect forgiven and forgotten ;)

mhaidra
01-11-2002, 14:25
Even een vraagje aan de jongens..... Je wordt vader hoe ga je met je kind om........???? Maak je onderscheidt tussen dochter en zoon?? Zijn dochter en zoon gelijk???? Welke relatie zou jij willen hebben met je kinderen als je vader zou zijn??? Graag jullie reactie :zwaai: :p

flexiegirl
01-11-2002, 14:41
Salaam, Je hebt helemaal gelijk Mhaidra. Het contact tussen vaders en hun kinderen moet inderdaad verandering inkomen en daar moeten vooral de kinderen mee beginnen. Ik zelf heb een toffe vader ik kan heel goed met hem opschieten hij vraagt altijd als ik thuis kom hoe mijn dag was en ik vraag hoe de zijne was. Hij vroeg me net wanneer ik eindelijk ga afrijden. Ik gaf als antwoord gaat je niks aan. Hij begon hard te lachen en begreep meteen dat ik tegen niemand zal zeggen wanneer ik inshalallah zal afrijden. Waaruit ik op kan maken dat mijn vader mij vertrouwd en precies begrijp wat ik bedoel en weet wanneer me iets dwars zit . Ik hou heel erg van mijn vader en moeder echte de liefste ouders heb ik alhamduliallah. :) Ik hoop dat de relatie van andere jongeren en hen ouders inshallah zal verbeteren. Ma3a salamaaa :zwaai:

mhaidra
01-11-2002, 14:53
Origineel gepost door flexiegirl Salaam, Je hebt helemaal gelijk Mhaidra. Het contact tussen vaders en hun kinderen moet inderdaad verandering inkomen en daar moeten vooral de kinderen mee beginnen. Ik zelf heb een toffe vader ik kan heel goed met hem opschieten hij vraagt altijd als ik thuis kom hoe mijn dag was en ik vraag hoe de zijne was. Hij vroeg me net wanneer ik eindelijk ga afrijden. Ik gaf als antwoord gaat je niks aan. Hij begon hard te lachen en begreep meteen dat ik tegen niemand zal zeggen wanneer ik inshalallah zal afrijden. Waaruit ik op kan maken dat mijn vader mij vertrouwd en precies begrijp wat ik bedoel en weet wanneer me iets dwars zit . Ik hou heel erg van mijn vader en moeder echte de liefste ouders heb ik alhamduliallah. :) Ik hoop dat de relatie van andere jongeren en hen ouders inshallah zal verbeteren. Ma3a salamaaa :zwaai: Het is mooi om te horen dat er mensen zijn die een goede relatie hebben met hun ouders. Over het algemeen zie ik in ons cultuur dat de moeder altijd moet dekken voor haar kinderen tegenover de vader mocht er iets gebeuren...... En dan kan er een probleem onstaan dat wanneer de vader achterkomt dat de relatie tussen moeder en vader onstabiel kan worden!!!

xxTigerxx
01-11-2002, 14:56
Mijn relatie met mn pappa toppie!! mag echt niet klagen !!!

soumaya1
01-11-2002, 15:02
de relatie met mijn vader, is nu gelukkig heel goed!! vroeger hadden we wel veel ruzie, nu niet meer gelukkig, en ik kan met hem over alles praten! echt streng is hij nooit echt geweest, ook mn pa is een wereldman, en ik hou zielsveel van die man!!!!!!!!