Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn hart huilt

Pagina's : [1] 2

LZN
04-04-2004, 23:39

mijn hart huilt :( zooo bang ben ik voor Allah. en echt, als ik sommige dingen hier lees dan moet ik nog meer huilen. waar gaat het heen met onze zusters, ze praten hier over bikini, vriendjes, bezit etc.. weet je wat ik het ergste vind :( wanneer ik een zuster probeer te helpen om op de rechte pad te komen ze denkt dat ik haar die dingen niet gun :( maar met die slechte dingen gaan we naar de hel :( mijn hart huilt gewoon vandaag, heb zin om een hele week in bed te liggen en te huilen, huilen om deze wereld.

najlae_tanger
04-04-2004, 23:46
hahaha lieverd...ik denk echt niet dat je me iets niet gunt ofzo hoor.. Maar trek je niets te veel aan van de wereld, ieder zijn eigen leven...

najlae_tanger
04-04-2004, 23:49
En als ze niet geholpen willen worden?

najlae_tanger
04-04-2004, 23:58
Nee niet echt...want ik weet wat ik verkeerd doe snapje...en als ik het nogmaals van iemand te horen krijg, heb ik zo iets van..: tjah..kweet het al

IBTISSAM3
05-04-2004, 00:00

ieder mens komt zich nog tegen hier of hiernamaals het is spijtig dat bijna iedereen het slechte pad op gaat maar ALLAH is groot hij vergeeft gelukkkig maar niet alles ewa mensen ik zou zeggen denk 3 keer na voordat je wat doet ik wens dat ALLAH jullie met de hemel zal belonen incha allah

Miss_Tjinkwiet
05-04-2004, 08:31
maak je toch is niet zo druk om andere mensen!!!let is wat meer op je zelf meid.

Miss_Tjinkwiet
05-04-2004, 08:46
ja en misschien willen ze niet geholpen worden schat!!!!!Er zijn er zoveel en wil jij die allemaal gaan helpen????????nou,sterkte ermee dan maar!!!

nadoria86
05-04-2004, 09:11
meid jij hebt je plicht dan gedaan door te zeggen dat ze verkeerd bezig zijn jij hebt er tenminste moeite voor genomen om het te zeggen en als ze dan niet luisteren jij hebt je best gedaan meer kun je niet doen.... maar bigair incha-allah

Najib26
05-04-2004, 09:13
Origineel gepost door Moslima19 mijn hart huilt :( zooo bang ben ik voor Allah. en echt, als ik sommige dingen hier lees dan moet ik nog meer huilen. waar gaat het heen met onze zusters, ze praten hier over bikini, vriendjes, bezit etc.. weet je wat ik het ergste vind :( wanneer ik een zuster probeer te helpen om op de rechte pad te komen ze denkt dat ik haar die dingen niet gun :( maar met die slechte dingen gaan we naar de hel :( mijn hart huilt gewoon vandaag, heb zin om een hele week in bed te liggen en te huilen, huilen om deze wereld Ik weet wat je bedoelt. Het wordt steeds erger. Misschien nadert het einde der tijden. Allahoe 3alem.

Sweet_Yasmin
05-04-2004, 10:32
Origineel gepost door Moslima19 mijn hart huilt :( zooo bang ben ik voor Allah. en echt, als ik sommige dingen hier lees dan moet ik nog meer huilen. waar gaat het heen met onze zusters, ze praten hier over bikini, vriendjes, bezit etc.. weet je wat ik het ergste vind :( wanneer ik een zuster probeer te helpen om op de rechte pad te komen ze denkt dat ik haar die dingen niet gun :( maar met die slechte dingen gaan we naar de hel :( mijn hart huilt gewoon vandaag, heb zin om een hele week in bed te liggen en te huilen, huilen om deze wereld Het is inderdaad slecht gesteld met de moslim jongeren van tegenwoordig. Inshallah leid Allah hun weer op het goede pad. Allah jehdiena Inshallah. En weet je meid, ik denk niet dat jij of iemand anders dan Allah iets daaraan kan doen. Want de meeste willen gewoon niet inzien dat ze héél slecht bezig zijn. Thalla meid, :zwaai:

zoubida
05-04-2004, 10:39
What can you do about it :(

Lady_moi
05-04-2004, 11:03
Er zijn zoveel dwalenden :verdriet: da ik nie es meer weet waar aan te beginnen :jammer: Ik zondig ook soms mja kdoe mn best :o Tegenwoordig is het beter om te zwijgen :rolleyes: Want als ge diegene wilt helpe :goedzo: dan valle ze u gelijk aan met woorde :iblies: Ma ze zegge ook nie voor nix.. :) Een beter milieu begint bij jezelf :hihi: :zwaai:

misSanae
05-04-2004, 11:43
Het is inderdaad triest wat je soms hoort en ziet, meer dan ze op hun fouten wijzen kan je niet doen.

Miss9
05-04-2004, 15:54
Origineel gepost door Moslima19 jepz een beter milieu begint bij jezelf :) De mens zal nooit perfect worden, en door andere mensen te helpen help je ook weer jezelf ermee.. help hen gewoon door ze ergens op te wijzen, laat zien dat je hen wilt helpen. Waneer ze je hulp niet accepteren, heb jij in ieder geval je best gedaan, iedreen komt er later wel op terug...... dan zullen ze je dankbaar zijn zuster..

Miss9
05-04-2004, 16:07

Origineel gepost door Moslima19 was het maar zo simpel... wie zegt dat er een later komt, misschien gaan die zuster diezelfde dag nog dood :( Insallah zullen zij op tijd zien, dat je hen wilt helpen, en zul jij beloond worden voor je goede daden . Met jouw goede intenties zul je vele zusters aansteken...

Pagina's : [1] 2