Bekijk originele versie : Examinator Help!!
roudainnah
20-03-2009, 14:46
Heyy lieve mensen, graag wil ik weten wie er misschien contacten heeft met de examinator in GEEL(antwerpen) Of Antwerpen het liefst examinator in GEEL. Iemand contacten? PM me , dan leg ik alles uit. Ik zou graag hem wat vergoeden dat ik zeker slaag, want ik wil mijn rijbewijs snel halen, dan ben ik er vanaf, ik kan goed rijden maar ben te angstig voor die praktijkexamen. PM mee:)
roudainnah
21-03-2009, 13:00
up
hahahha
roudainnah
21-03-2009, 18:17
kom op mensen van belgie !!!
Sherazade_
21-03-2009, 18:58
Heyy lieve mensen, graag wil ik weten wie er misschien contacten heeft met de examinator in GEEL(antwerpen) Of Antwerpen het liefst examinator in GEEL. Iemand contacten? PM me , dan leg ik alles uit. Ik zou graag hem wat vergoeden dat ik zeker slaag, want ik wil mijn rijbewijs snel halen, dan ben ik er vanaf, ik kan goed rijden maar ben te angstig voor die praktijkexamen. PM mee:)
Voor smeergeld acties, moet je in Marokko wezen..
roudainnah
21-03-2009, 21:29
Jou heb ik niks gevraagd, Bay
roudainnah
21-03-2009, 21:30
Voor smeergeld acties, moet je in Marokko wezen..
marokko in je dromen ja!!
Sherazade_
21-03-2009, 21:49
Jou heb ik niks gevraagd, Bay
Openbare forum he :haha:
Ga jij maar verder met je zoekactie, die toch niets op zal leveren.
Moet er nog es bijkomen dat mensen, zonder dat ze hun rijbewijs verdiend hebben, de weg op kunnen.
Oumyousrita
21-03-2009, 21:51
Maar ge weet tog nie welke examinator je gaat krijgen tijdens je rijexame??
Toch wens k je succes meid
roudainnah
21-03-2009, 23:39
Maar ge weet tog nie welke examinator je gaat krijgen tijdens je rijexame??
Toch wens k je succes meid
Thnx:D Dat weet ik niet schat dat klopt, maar ik dacht misschien dat iemand een examniator kent heel goed kent persoonlijk, en mij laat slagen voor een vergoeding ik kan hgoed rijden maar heb angst:banana:
Oumyousrita
21-03-2009, 23:48
Thnx:D Dat weet ik niet schat dat klopt, maar ik dacht misschien dat iemand een examniator kent heel goed kent persoonlijk, en mij laat slagen voor een vergoeding ik kan hgoed rijden maar heb angst:banana:
weete gij er is wahd spul die je kunt smeren op je tong...dan heb je geen angsgevoelens meer....hhmmm maar ik weet niet waar je het kunt krijgen meid.....:goedzo:
roudainnah
21-03-2009, 23:51
weete gij er is wahd spul die je kunt smeren op je tong...dan heb je geen angsgevoelens meer....hhmmm maar ik weet niet waar je het kunt krijgen meid.....:goedzo:
mmmmm Ik weet het niet lieverd:) ik probeer mensen te vinden die me hierbij kunnen helpen.
Oumyousrita
21-03-2009, 23:51
hhmm ik heb eens voor je gegoogle check this meid
http://www.aroma-atelier.be/geranium.htm
laat me weten
roudainnah
21-03-2009, 23:57
hhmm ik heb eens voor je gegoogle check this meid
http://www.aroma-atelier.be/geranium.htm
laat me weten
ahmmmm Ik weet niet schat, ik ga het niet nemen denk ik, ik ben bang dat het erger word, :maf2:
Oumyousrita
22-03-2009, 00:03
mmmmm Ik weet het niet lieverd:) ik probeer mensen te vinden die me hierbij kunnen helpen.
Ewa meer weet ik ookniet...maar hoop dat iemand je dan wel kan helpen inshaAllah vind het wel sneu voor je....zal ik anders in jou plaats op gaan hhahahah :goedzo:
roudainnah
22-03-2009, 00:05
Ewa meer weet ik ookniet...maar hoop dat iemand je dan wel kan helpen inshaAllah vind het wel sneu voor je....zal ik anders in jou plaats op gaan hhahahah :goedzo:
Ja schat graag als je het serieus meent.:traan1: kus:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.