Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe weet je of iemand alleen voor de papieren is..

Pagina's : [1] 2

camjo
04-04-2004, 23:14

Salaam mensen.. De grote vakantie nadert... :D Veel jonge ongetrouwde meisjes die naar Marokko op verlof zullen gaan..zullen waarschijnlijk geconfronteerd worden met het "handje vragen" gebeuren... Maar het kan ook hier in Belgie/Nederland gebeuren door een papierloze kandidaat.. Hoe dan ook...hoe weet jij (door ervaring, trucjes, aandachtspunten of door de manier van vragen stellen) of een kandidaat uit is op alleen maar op papieren of écht correct wil trouwen.. Hoe kun je zo iemand tijdig ontmaskeren.. Heb jij misschien een goede truc dat werkt.. Of...zeg je...dit kun je niet op voorhand weten.. Heb je ervaring..of wetenschap...gelieve het hier te melden.. Hoeveel van onze zusters zijn al bedrogen geweest...door players..alleen en alleen voor de papieren.. .....

najlae_tanger
04-04-2004, 23:19
Hahaha ik heb er eentje... Zo een jongen uit Marokko..die was ze3ma helemaal verliefd op me zus en toen ze hem afwees...was hij een paar dagen later ze3ma helemaal verliefd op mij. SORRY HOOR...MAAR DAN GAAT HET PUUR OM DE PAPIEREN...

tatouzient
04-04-2004, 23:24
ik denk da je t nooit echt kunt wete of iemand jou wil of je papiere... veel heeft ook te make mt zn 'achtergrond', hiermee bedoel, ben je t eerste meisje da hij van 'europa' heeft aangevraagd, of de hoeveelste op zn lijst... mr kmoet zegge: we hoeve ni iedereen over dezelfde kam te schere... er zn er genoeg die trouwe mt de goede intentie om hier een goede toekomst op te bouwe... mr jah... tegenwoordig is trouwe een hele gok, of t nu een van ons vaderland is, of iemand van hier met papiere, rotte appels heb je overal... Tatou.

rachidabella
zelfde geval bij mij...een neef van mij eerst heeft zijn moeder mijn zus gevraagd of ze met hem wilde trouwen me zus wou niet niet eens een week later vroeg ze het aan mij ik zei voor de grap ja ik wil als w getrouwd zijn dan blijf ik in marokko wonen...toen wou hij me niet meer:D voor de papieren maar ik heb een vriendin en ze is verloofd met een jongen uit marokko en hij wil eerst nog zijn studie afmaken en dan pas trouwen en hij wil wel in marokko wonen maar dat wil zij niet

Mocro4eva

Origineel gepost door najlae_tanger Hahaha ik heb er eentje... Zo een jongen uit Marokko..die was ze3ma helemaal verliefd op me zus en toen ze hem afwees...was hij een paar dagen later ze3ma helemaal verliefd op mij. SORRY HOOR...MAAR DAN GAAT HET PUUR OM DE PAPIEREN... :giechel: Als ze om je hand vragen moet je zeggen, ik heb 1 voorwaarde. We blijven in Marokko wonen. :D

Mocro4eva
04-04-2004, 23:25
hahaha ik zie dat Rachida het al heeft geprobeerd met succes. :hihi:

najlae_tanger
04-04-2004, 23:41
haha ja ga ik ook doen..echt op een serieuze toon zeggen: sorry dan blijven we hier wonen... Dan moet je wel allemaal goede argumenten geven enzo en hem echt overtuigen enzo, totdat ie er 100% intrapt...en echt bij je wilt blijven nog..

rachidabella
05-04-2004, 00:18
Origineel gepost door Mocro4eva hahaha ik zie dat Rachida het al heeft geprobeerd met succes. :hihi: ze wisten niet wat ze hoorden..maar met succes :D

eyemma
05-04-2004, 11:23
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. De grote vakantie nadert... :D Veel jonge ongetrouwde meisjes die naar Marokko op verlof zullen gaan..zullen waarschijnlijk geconfronteerd worden met het "handje vragen" gebeuren... Maar het kan ook hier in Belgie/Nederland gebeuren door een papierloze kandidaat.. Hoe dan ook...hoe weet jij (door ervaring, trucjes, aandachtspunten of door de manier van vragen stellen) of een kandidaat uit is op alleen maar op papieren of écht correct wil trouwen.. Hoe kun je zo iemand tijdig ontmaskeren.. Heb jij misschien een goede truc dat werkt.. Of...zeg je...dit kun je niet op voorhand weten.. Heb je ervaring..of wetenschap...gelieve het hier te melden.. Hoeveel van onze zusters zijn al bedrogen geweest...door players..alleen en alleen voor de papieren.. ..... ik heb ervaring!! ja moet je eens horen, op een dag kwam er een illegale marokkaan naar me toe en vroeg of ik met wilde trouwen. ik vroeg hem eerst zijn mond open te doen en ik wist genoeg..... :(

Lady_moi
05-04-2004, 11:27
Ik zeg gewoon da ik daar wil blijven wonen :melig2: ( Marokko ofzo ) En dan reactie checken :hihi:

nadoria86
05-04-2004, 11:30
precies zeg gewoon dat je liever in marokko gaat wonen dat t daar veeel beter is en dat nl gaar is en blablabla check dan zn reactie inderdaad!!!

misSanae
05-04-2004, 11:37
Soms kan je dat niet van tevoren weten, maar als iemand jou nog nooit gezien heeft en dan om je hand komt vragen komt dat bij mij wel een beetje raar over...:D

Miss9
05-04-2004, 16:36
zoals MisSanae al zei,zoiets kun je vaak niet van te voren weten...

najlae_tanger
05-04-2004, 17:00
hihi... ik wil het nie eens weten :D

M_Maroc
05-04-2004, 17:09

Ik denk dat je deze vraag ook de heren kan stellen.........denk dat de dames in Marokko er ook wat van kunnen...Geef ze groot gelijk. Zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan :jeweetog:

Pagina's : [1] 2