Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teleurgesteld.... :(

Pagina's : [1] 2

Just_me_Dina
01-11-2002, 12:58

Halloo allemaal :) Ik weet niet of jullie het al gelezen hebben bij mijn ander topic "Broeders en zusters ---> HELP I need your help!!!!" over dat ik jullie hulp nodig heb... Helaas ben ik wel een beetje teleurgesteld :( ik had denk ik veel meer reactie's verwacht.. En meer op mijn prive, of mijn email dat jullie mij konden vertellen hoe en wat..Maar helaas :( Het is voor mij enorm belangerijk ik wil er echt zijn voor de jongeren (marokaanse) Ik wil dat slechte :kwaad: beeld kwijt!!!! En ik weet dat het kan! Als we maar willen!!! ;) Dus ik vraag nogmaals :o jullie aandacht en mij te vertellen waar je denkt het mis te gaan of wie heeft er hulp nodig of wat is volgens jou het probleem.. Waarom worden wij marokanen slecht aan gekeken... :confused: Wat kunnen wij betekenen voor onze gebroeders en zusters??? Wat ik al heel vaak heb vermeld je blijft anomiem!! 10000000% en je kan me mailen naar mijn prive of naar dina_eb@hotmail.com Ik hoop echt :o dat jullie me begrijpen en me verder kunnen helpen.. Ik hou jullie op de hoogte van hoe en wat ik eigenlijk mee bezig ben!! Nou..ben benieuwd!! Soekran.. beslamaa :zwaai: Liefs Dina p.s: IK DANK WEL IEDEREEN VOOR DIE WEL OP MIJN VORIGE TOPIC HEEFT GEREAGEERD, SOEKRAN !!!!!! :)

Tnawie
03-11-2002, 06:39
Het gaat slecht met marocs, omdat zij het als enigen goed doen met integratie :idee: . Denk daar is maar over na :idee:

Juf_Nora
03-11-2002, 09:29
Omdat de Nederlanders alleen maar zien wat ze willen zien, en alleen maar horen wat ze willen horen. ze vinden ons raar en vreemd, omdat ze niet weten waarom we iets doen. Want de mensen die wel op je af stappen en vragen aan je stellen begrijpen wel waarom we iets doen, waarom we een hoofddoek dragen en die mensen kijken ons niet raar aan. (ikzelf draag geen hoofddoek,maar heb het over het algemeen) dus de oplossing is de nederlanders meer over ons te weten laten komen... maar dat kan alleen bij de nederlanders die dat willen, want er zijn genoeg nederlanders die niks te maken willen hebben met buitenlanders... zoals mijn overbuurman :boos:

tatouzient
03-11-2002, 17:21
waarom het zo slecht gaat met ons? wie heeft gezegd da het slecht gaat? het gaat steeds beter en beter met ons!! meer en meer maroc beginnen te studeren, willen aan hun toekomst werken, doen moeite, maar neen, weer wordt dit ni gezien!! tazz, wanneer gaan jullie eens jullie ogen opendoen, en zien da er genoeg maroc zijn die het gemaakt hebben!! leef ni in het wereldje van de media want deze willen ons gewoon de grond in boren!! ze doen nix lievers dan het negatieve laten zien, ipv het positieve... mensen, meer en meer maroc zijn gestudeerd en hebben hoge functies in bedrijven, doe jullie ogen eens open en speel ni in op wa de media laat zien, zie met jullie eigen ogen... bisous een teleurgesteld maroc... :(

nadia81
03-11-2002, 17:56

Origineel gepost door tatouzient waarom het zo slecht gaat met ons? wie heeft gezegd da het slecht gaat? het gaat steeds beter en beter met ons!! meer en meer maroc beginnen te studeren, willen aan hun toekomst werken, doen moeite, maar neen, weer wordt dit ni gezien!! tazz, wanneer gaan jullie eens jullie ogen opendoen, en zien da er genoeg maroc zijn die het gemaakt hebben!! leef ni in het wereldje van de media want deze willen ons gewoon de grond in boren!! ze doen nix lievers dan het negatieve laten zien, ipv het positieve... mensen, meer en meer maroc zijn gestudeerd en hebben hoge functies in bedrijven, doe jullie ogen eens open en speel ni in op wa de media laat zien, zie met jullie eigen ogen... bisous een teleurgesteld maroc... :( Ik sluit me bij jouw aan..dat probeer ik nou ook steeds te zeggen maar dat willen ze volgens mij niet zien...groetjessss van Nadia81

tatouzient
03-11-2002, 20:40
Origineel gepost door nadia81 Ik sluit me bij jouw aan..dat probeer ik nou ook steeds te zeggen maar dat willen ze volgens mij niet zien...groetjessss van Nadia81 ja denk ik ook. altijd maar zoeken van: wat is er mis? tazz, wat er mis is, awel, jullie zijn mis! met ons is er nix mis!! er zijn altijd een paar uitzonderingen en daar beroepen jullie zich altijd! maar die heb je in elke cultuur!! doe jullie ogen open!! bisous

Just_me_Dina
04-11-2002, 10:14
Meiden ik begrijp jullie heel goed.. (Nadia81&tatouzient) Maar toch zonder de media geloof me de marokaanse jongeren gaat het slecht mee.. De tweede generatie ..de derde generatie als die zo doorgaan als nu zullen die het insa allah ver schopen. Wat ook een probleem is wat je neit moet vergeten..is dat de geslaagde marokaanse jongeren in studie of op werk gebied..Daar word niks over vermeld dus wat blijft erover... Ik hoop dat jullie me begrijpen ik bedoel niet te zeggen dt het slecht gaat met de marokanen..ik bedoel wat kunnen wij doen als hulp voor de marokaanse jongeren die hulp nodig hebben.. Liefs, Dina

miss_mariam17
04-11-2002, 12:00
zoals ze zeggen een beter milieu begint bij jezelf en daar kun jij als goed mens niet bij helpen :zwaai:

nadortje
04-11-2002, 12:06
salem het ligt aan de nederlanders die willen ons niet hier dat pikken de meeste niet want ze willen een goede baan maar krijgen dat. er moet veel meer voor ons gedaan marokaanse veren igen of zo. wij doen ons best om bij te horen en toch willen ze ons niet. groetejes

Just_me_Dina
04-11-2002, 12:22
miss meriam ik vind jou een beetje negatief over komen.. Je geeft aan dat het ons eigen schuld is.. sorry daar ben ik het niet mee eens... En natuurlijk kunnen we elkaar helpen.. De wereld draait om elkaar te helpen en om van elkaar te leren!!!

Just_me_Dina
04-11-2002, 12:23
Nadortje, Wat zou jij dan willen wat er nog zou moeten komen.??? En wat verwacht je dan van ze? Zou je dat aan mij willen uitleggen.. Soerkan! Liefs, Dina

tatouzient
04-11-2002, 13:03
als iedereen zich eens ging bezig houden met zichzelf, wat hij/zij wilt, wat hij/zij wil worden, etc... ipv altijd maar te vitten, dan staan we stappen verder... men moet zelf zien da men met iets fouts bezig bent, want zo lang je da ni ziet, ben je gn stap verder. dan mogen er verenigingen zijn, dan mag men die persoon erop aan wijzen, nix zal die persoon doen veranderen behalve innerlijke kracht... alles begint bij je eigen... bisous

roosje22
04-11-2002, 13:14
Persoonlijk denk ik dat het helemaal niet zo slecht gaat met de marokkanen in Nederland. Laatst zag ik op het journaal dat wat betreft de criminaliteit in Nederland de Joegoslaven op nummer 1 staan en daarna de Antilianen de Marokkanen kwamen pas later. Ik denk dat de Marokkanen worden bekeken als een negatief volk door alle mega publiciteit die rond elk klein of groot incident worden geplaatst waar een Marokkaan bij betrokken is. Er zijn juist heel erg veel Marokkanen die het heel erg goed doen in Nederland maar daar let natuurlijk niemand op. Net als die campagne die ze nu starten "Hoe leuk zijn marokkanen". Wat een onzin het lijkt net alsof ze koeien aan t verkopen zijn :kwaad:

Just_me_Dina
04-11-2002, 13:15
Tatouzient...hmmmm ik vind jou een beetje negatief...Solly :( Ik begrijp wel wat je bedoelt... maar toch we zijn samen met ze alle op aarde.. Enja de 1 heeft het beter dan de ander.. Dan is het toch neit zo vreemd of raar om elkaar te helpen! Zo denk ik erover... Dus waarom zou ik andere niet helpen???

Just_me_Dina
04-11-2002, 13:19

ahahaha roosje22, zit wat in meid!! je hebt gelijk..eigenlijk was deze topic een aanleiding van een ander topic van mij... Omdat ik met een onderzoek bezig ben... Maar goed ik vind het wel oke van de ractie's die ik nou krijg.... Maar je hebt gelijkl het gaat lang niet zo slecht met onss...maar eerder in bepaalde gebieden in nederland---> bv amsterdam... ik hoop dat menme niet verkeerd begrijpt ik bedoel het allemaal goed.. Ik zal proberen die andere topic op te halen... liefs, Dina :)

Pagina's : [1] 2