Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje aan allen

xxxZIZOUxxx
20-03-2009, 11:36

Salaam zusters Een tijd geleden heb ik 2 vriendinnen verloren ik ken ze al zowat mijn hele leven nu is het hier gebruikelijk om dan een gebara van medeleven te maken naar de ouders en nabestaanden. Ik kende ze heel goed en ze heben mij gevraagd om ook iets te maken ter herinnering. Ik kan heel goed tekenen en dus ga ik daar iets mee doen. Maar nu heb ik wel een probleempje. Iedereen gaat er een gedicht bij doen, alleen ik kan niet dichten. Ik heb het zo lang geprobeerd alleen het wil maar niet lukken. Nu vraag ik me af of er iemand van jullie bereid is me te helpen. Als je goed kunt dichten zou ik graag gebruik maken van je hulp. Ik weet dat het een rare vraag is, maar ik wil echt iets heel moois geven. En ik weet dat zoiets uit het hart hoort te koemn, maar ik meen het als ik zeg dat het me niet naar behoren wil lukken. Ik hoor graag van jullie liefs

xxxZIZOUxxx
20-03-2009, 11:59
niemand????

sammy_samira
20-03-2009, 20:02
Probeer het bij de forums onder 'Poetry', daar zitten de dichters onder ons.... Denk dat je daar meer kans maakt! Good luck...

xxxZIZOUxxx
22-03-2009, 11:52
Probeer het bij de forums onder 'Poetry', daar zitten de dichters onder ons.... Denk dat je daar meer kans maakt! Good luck... Dank je wel Ik zal het zeker proberen

Immortality
22-03-2009, 14:03

Succes meid