Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaans Meiden Zijn Erruuggg, Wejowwwww

LZN
04-04-2004, 22:30

WIL JE ALS MAROKKAAN JE JEUGD HERLEZEN? BESTEL HET BOEKJE, PURE MAROKKAANSE HUMOR: MAIL NAAR casanees@yahoo.co.uk “Ishten Jij Marokanisch?” Marokkaanse verhalenschrijver en columnist Salah heeft binnenkort zijn eerste boek af. Het is een zeer humoristische verhalenbundel over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zijn 10 verhalen die elke Marokkaan in Nederland gelijk herkent. Van zijn helse reis naar Marokko in een gigantische felgele bus tot stiekem midden in de nacht een schaap naar binnen smokkelen om hem vervolgens in de badkamer te slachten! Enkele Fragmenten uit: Ishten Jij Marokanisch? Met een Busje vol: ……………Tijdens de reis eiste mijn zus altijd de beste slaapplekjes op. Zij was ouder en had daarom meer macht. Zij kon zich lekker helemaal strekken, terwijl mijn lichaam in een 90 graden hoek was verstrengeld. Zij had altijd de lekkerste kussens en dekens en lag als een koningin op een zacht matras Ik lag met mijn rug op de koelbox, mijn benen kon ik niet strekken dus deed ik ze maar recht omhoog tegen het raam en als kussen gebruikte ik mijn muffe schoen of een dubbel cassettedek van mijn vader met een handdoek erom heen……………….. Met een Busje vol: 2e Fragment ……………Ik was altijd stink jaloers als er Marokkanen uit Nederland met een gloednieuwe mooie Mercedes langsreden. Die Mercedes was lekker leeg, alleen een paar koffertjes achterin en voor de rest niks. Wanneer ze me helemaal lelijk pakte, was als er nog eens een aanhangwagen met een jetski achteraan gleed. "Wauw, met mijn tong tegen het raam gedrukt en met uitpuilende ogen dacht ik knetter jaloers "die hebben het nu relaxt en hebben dadelijk een super vakantie" De Marokkanen die in die mooie mercedes zaten moesten denken van Wauw, wat hebben die busbewoners het slecht zeg in die gigantische gele container! Allebei waren we net zo geschokt van elkaar! Wij hadden in ieder geval een ding gemeen, we reden allebei in een Mercedes. Alleen was die van ons twintig jaar ouder en twintig keer lelijker. Maar toch Mercedes!......... Unieke Generatie ………………………"JUF JUF JUF. Salah zegt dat Sinterklaas niet bestaat. Hij zegt dat het een "mongole leraar is die zich omkleed" De juf kwam aangestormd naar me toe en schreeuwde: Salah, wat zeg jij allemaal tegen je klasgenootjes. Dat Sinterklaas niet bestaat? Ben je helemaal gek geworden. Sinterklaas bestaat wel. En als je dit blijft zeggen, dan wordt Sinterklaas heel boos en dan krijg je de “ roe”. Dan zei ik weer: Wat zeg jij tegen mij? Gaat Sinterklaas mij slaan? Waajoowwwww wacht maar. Ik ga na schooltijd mijn broer S3aib halen. Hij is kankersterk! Jij weet nog niet mijn broer. Hij trapt Sinterklaas kapot………………….. Interesse in het boekje? Stuur een E-mail naar casanees@yahoo.co.uk Prijs 10 euro plus verzendkosten. Kijk op www. e l q a l e m . nl.

misses_mokhtari
05-04-2004, 01:00
waarom staat er bij het onderwerp dan marokkaanse meisjes zijn errug???????????????????????????????????

babyboy
05-04-2004, 01:12
Reclame, reclame, Reclame, er zijn op dit moment veel betere dingen te doen dan grappen over marokkaanse jongeren te lezen van een mislukte columnist die zijn boek bijna af heeft! ff een aantrekkelijke onderwerp schrijven zodat mensen erop gaan klikken, en er kans is dat menneer de columnist 10 euro verdient! menneer de columnist kan beter kranten gaan bezorgen, dan i.p.v. elke dag tot 3 uur in de nacht zichzelf dood te schrijven in de hoop 10 euro te verdiennen! ps: ik voel me eerder beledigt dan dat ik het grappig vind.

misses_mokhtari
05-04-2004, 01:19
Origineel gepost door babyboy Reclame, reclame, Reclame, er zijn op dit moment veel betere dingen te doen dan grappen over marokkaanse jongeren te lezen van een mislukte columnist die zijn boek bijna af heeft! nog ff een aantrekkelijke onderwerp schrijven zodat mensen erop gaan klikken, en er kans is dat menneer de columnist 10 euro verdient! menneer de columnist kan beter kranten gaan bezorgen, dan i.p.v. elke dag tot 3 uur in de nacht zichzelf dood te schrijven in de hoop 10 euro te verdiennen! ps: ik voel me eerder beledigt dan dat ik het grappig vind. :giechel:

185353
05-04-2004, 12:44

nou nou wat zijn we weer aardig voor elkaar

Lady_moi
05-04-2004, 12:48
Stop me die RECLAME Ik ben die topics kotsbeu altijd dezelfde!!! Hier plaatsd men DISCUSSIES En geen belachelijke reclame van stomme boeken