Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle Turken Terug Naar Marokko?

Pagina's : [1] 2

Crew
04-04-2004, 21:51

http://www.democrates.net/index.php?subaction=showfull&id=1080979473&archive=&start_from=&ucat=& Waarom verwijder je mijn topic beheerder? Ik heb dit topic geplaatst op juist te laten zien wat voor een debile figuren hier rondlopen en wat voor een mening ze daarbij hebben. Voel je niet zo snel aangevallen ofzo. Ik ben zelf een allochtoon en Moslim en snap het probleem niet waarom je het verwijdert?

Reqrouz
05-04-2004, 12:29
Ooooooooohhh houd je bek alsjeblieft!!!!!!!! Je kan maar 2 dingen zijn. Of je bent een racistische Hollander die het blijkbaar leuk vind om Marrokanen te pesten door domme vooroordelen. Of je bent een domme allochtoon die niet weet bij welke cultuur die hoort., Omdat je te verkaast bent. Kom nooit meer met een thema op een marrokaan site die tegen hun bedoelt is. Het is niet leuk, en je wint er geen krediet mee. Als je een Hollandse racist bent dan zeg ik **** you!!!!!!!

ffeiza
05-04-2004, 12:50
Ik begrijp die grap niet. Alle Turken naar Marokko:rolleyes:

marocgirl850
05-04-2004, 13:48
hoe wil je dat doen.

AlHoceima_Leila
05-04-2004, 14:26

Ik vind het echt stom

fadoria
05-04-2004, 15:34
Crew, je bent echter wel vergeten de titel erbij te vermelden: 'Racisme en intelligentie gaan niet samen'. Hieruit blijkt dat de autochtonen bang voor ons zijn, stel je voor...straks nemen alle Marokkanen en Turken Nederland in beslag :D

Scottie
05-04-2004, 16:59
Nou, Marokko wil niet eens die mensen terug die hun land in de steek hebben gelaten, laat staan Turken, die hetzelfde met hun land hebben gedaan. Marokko wil hen alleen gebruiken als bron van inkomsten en als stemgeiten, net als die Turkse regering. Men wil deze landverlaters niet terug, wel graag dwingen hun geld in Marokko en Turkije uit te geven. Als Turkije toegelaten wordt tot Europ moeten we Marokko ook maar op de koop toe nemen. Kunnen die mensen die schizofrene identiteit inleveren voor een solide Nederlandse identiteit en hun geld hier uitgeven.

sahira
05-04-2004, 17:04
Blijkbaar hebben jullie de vorige topic met dezelfde titel niet gezien. Het gaat om een muurtje met de graffiti tekst: Alle turken naar Marokko...het stond op een muurtje geschreven ergens in Eindhoven ofzo, als ik me niet vergis. Dus de verontwaardigingen zijn onterecht, de topic-starter wilde er alleen maar mee zeggen, dan sommige (waarschijnlijk nederlanders) niet het verschil zien tussen een Turk of een Marokaan. Excuses richting topic-starter zou op zijn plaats zijn.

Scottie
05-04-2004, 17:40
Nou, beleefd als ik ben bied ik gelijk mijn verontschuldigingen aan. Ik blijf wel bij mijn stukje en verklaar met de hand op mijn hand dat ik het verschil tussen een persoon van Turkse afkomst en van Maro-afkoms wel kan zien. Waarom er op zo'n muurtje zo'n tekst staat begrijp ik niet. In Nederland wonen geen Turken en Marokkanen, die wij hebben zijn mensen van een van die twee afkomsten. Hemel nog aan toe, als die bedoelde Turken of Marokkanen nu nog geen Nederlander zijn, dan weet ik het niet. Op mijn muur staat: "En nu alle Nederlanders naar Turokko".

klonbyz
06-04-2004, 01:19
Ach,altijd lachen op die haat-clubjes :) Ik keur het niet goed,maar ik zou er niet raar van opkijken als alle bezoekers hiero spontaan met z'n allen dat haat-clubje een bezoekje brengen,een account aanmaken,en zinloze discussies opstarten...net als sommige str0ntkl0nters hiero.

Thug_Sebnia
06-04-2004, 03:17
tja, zo zie je maar weer!

gaviel
06-04-2004, 08:37
Origineel gepost door Scottie Op mijn muur staat: "En nu alle Nederlanders naar Turokko". Op vakantie??? :D Zijn we niet allemaal gelijk op onze geboortedag en stervensdag? :(

minga
06-04-2004, 08:46
hahaha ik vind het nogal komisch :D waarom gaan dan alle nederlanders op vakantie naar turkije?...:hihi: hmm alle turken naar MAROKKO kijk alleen hoe vreselijk onbenullig en ACHTERLIJK deze boeren zijn :hihi: ik durf te wedden dat onze boeren slimmer zijn nou althans die hier in nederland he ;) (randstad en niet friesland ;) )

Erwin
06-04-2004, 09:08
Origineel gepost door minga hahaha ik vind het nogal komisch :D waarom gaan dan alle nederlanders op vakantie naar turkije?...:hihi: hmm alle turken naar MAROKKO kijk alleen hoe vreselijk onbenullig en ACHTERLIJK deze boeren zijn :hihi: ik durf te wedden dat onze boeren slimmer zijn nou althans die hier in nederland he ;) (randstad en niet friesland ;) ) Ik denk dat je het over het scheldwoord boeren hebt en niet over het boerenberoep. Nederlandse boeren produceren het meest efficiƫnt en kwalitatief superieur ten opzichte van de rest van de wereld. Waar is die foto gemaakt? Wie heeft het erop gekalkt? Wat is daar de motivatie achter? Niemand die het weet, iedereen die oordeelt. http://www.democrates.net/data/upimages/muur.jpg

ZeYNeP_Z
06-04-2004, 09:08

Muhahahaha wat een site zeg!

Pagina's : [1] 2