Bekijk originele versie : zionistisch terreur kent geen grenzen
amazigharifi
04-04-2004, 21:24
Israëli's halen gewonde Palestijn uit ziekenhuis
TULKAREM (ANP) - Israëlische militairen hebben zondag een gewonde Palestijnse militant van zijn ziekenhuisbed gehaald en meegenomen. Dat hebben Palestijnse hulpverleners verklaard.
Volgens de hulpverleners lag Khaled Kreiwish, een hoog lid van de militante verzetsbeweging Hamas, in coma op de afdeling eerstehulp van een ziekenhuis. Hij zou gewond zijn geraakt door een Israëlische aanval in Tulkarem, waardoor een 19-jarige man in het leven is gekomen.
Volgens de directeur van het ziekenhuis in Tulkarem kan de actie van de militairen het leven kosten van Kreiwish. ,,Dit is een inhumane daad die tegen alle internationale wetten indruist. Militairen mogen geen ziekenhuis binnenvallen. Ziekenhuizen hebben onaantastbaarheid.''
Zaterdag overvielen Israëlische militairen al een psychiatrisch ziekenhuis in Bethlehem, waarbij twaalf militante Palestijnen werden gearresteerd.
Het Israëlische leger wilde geen commentaar geven.
SabroenDjamiel
04-04-2004, 21:55
De zionistische jodenbeesten zullen hiervoor inchallah gestraft worden, vroeg of laat....Want de gaskamers zijn de enige remedie tegen dit soort ongedierte....Beginnend met de Israelische soldaten, 1 voor 1 onder de gaskraan, zodat ze 't lijden van mekaar kunnen zien, misschien zullen ze dan spijt krijgen van hun wandaden tegen de mensheid voordat ze voor eeuwig afscheid nemen van hun "o zo geliefde Israel".....
Origineel gepost door Nawera
De zionistische jodenbeesten zullen hiervoor inchallah gestraft worden, vroeg of laat....Want de gaskamers zijn de enige remedie tegen dit soort ongedierte....Beginnend met de Israelische soldaten, 1 voor 1 onder de gaskraan, zodat ze 't lijden van mekaar kunnen zien, misschien zullen ze dan spijt krijgen van hun wandaden tegen de mensheid voordat ze voor eeuwig afscheid nemen van hun "o zo geliefde Israel".....
Wat Hitler deed in de tijd van WOII was tegen alle princiepes in de Islam. De Islam heeft het verboden om oude mensen, kinderen en vrouwen te moorden.Tevens was zijn achtergrond gedachte gebaseerd op rasisme wat ook verboden is in Islam.
Maar was de zionisten doen in Palestina is ook verboden. Ik hoop inshallah dat onze broeders en zuster van Islam worden bevreid tijdens mijn leven(liever gisteren). Dit kan alleen gedaan worden door zusters en broeders die zich daar op een slimme manier gaan inspelen. Schelden heeft geen zin zuster. Ik raad je aan om er meer over te lezen, nieuwe oplossingen te verzinnen en je lid te maken bij een organisatie die is daar voor inzet, zoals stop de bezetting bijvoorbeeld. Het lijkt niets maar alles beter dan thuis te zitten en niets te doen..
:zwaai:
SabroenDjamiel
04-04-2004, 22:24
Origineel gepost door Oppasser
Jij wordt met de dag zieker. Moge Allah je voor eeuwig laten branden in de hel!
Hmmm ik denk dat jouw verwensing naar mij toe eerder voor jou is weggelegd, ongelovige sukkel.....
Bye bye duivelskind :zwaai: .....
SabroenDjamiel
04-04-2004, 22:32
Origineel gepost door lady_nl
Wat Hitler deed in de tijd van WOII was tegen alle princiepes in de Islam. De Islam heeft het verboden om oude mensen, kinderen en vrouwen te moorden.Tevens was zijn achtergrond gedachte gebaseerd op rasisme wat ook verboden is in Islam.
Maar was de zionisten doen in Palestina is ook verboden. Ik hoop inshallah dat onze broeders en zuster van Islam worden bevreid tijdens mijn leven(liever gisteren). Dit kan alleen gedaan worden door zusters en broeders die zich daar op een slimme manier gaan inspelen. Schelden heeft geen zin zuster. Ik raad je aan om er meer over te lezen, nieuwe oplossingen te verzinnen en je lid te maken bij een organisatie die is daar voor inzet, zoals stop de bezetting bijvoorbeeld. Het lijkt niets maar alles beter dan thuis te zitten en niets te doen..
:zwaai:
Zuster ik begrijp dat je alles 't liefst in vrede ziet opgelost worden, maar ook jij moet kunnen begrijpen dat dit nie kan zolang de zionisten aan de macht zijn....Met vredelievendheid kom je nie ver, want de brutalen der mensheid hebben de halve wereld en dat zijn de zionisten.....Ongedierte moet je hardhandig aanpakken....Ik ben tegen elke vorm van geweld, zekers als hierbij onschuldige mensen vallen, maar zolang Israeliers de dood vinden zal ik de laatste zijn die zal treuren....Ben 't kotsbeu om me steeds te moeten verantwoorden voor mn mening, een mening die ik niet zomaar heb gevormd, dr is heel wat aan vooraf gegaan, maar daar sluiten heel velen mensen hun ogen voor!!.....Ik haat de sfeer van "owee jouw gebeente indien jij de Israeliers schuldig acht voor 't leed van de Palestijnen, want dan ben je gelijk een anti-semiet", yeah right amahoela! :kwaad: .....
Zuster ik begrijp dat je alles 't liefst in vrede ziet opgelost worden, maar ook jij moet kunnen begrijpen dat dit nie kan zolang de zionisten aan de macht zijn....Met vredelievendheid kom je nie ver, want de brutalen der mensheid hebben de halve wereld en dat zijn de zionisten.....Ongedierte moet je hardhandig aanpakken....Ik ben tegen elke vorm van geweld, zekers als hierbij onschuldige mensen vallen, maar zolang Israeliers de dood vinden zal ik de laatste zijn die zal treuren....Ben 't kotsbeu om me steeds te moeten verantwoorden voor mn mening, een mening die ik niet zomaar heb gevormd, dr is heel wat aan vooraf gegaan, maar daar sluiten heel velen mensen hun ogen voor!!.....Ik haat de sfeer van "owee jouw gebeente indien jij de Israeliers schuldig acht voor 't leed van de Palestijnen, want dan ben je gelijk een anti-semiet", yeah right amahoela! :kwaad: .....
Salam alikoum zuster in Islam,
Ben het ook met je eens zuster ik vind het heel erg dat we alleen maar toekijken en niets doen, vooral de arabische wereld is te schandalig voor woorden. Tuurlijk wil alle moslim het liever in vrede oplossen, maar dat kan helaas niet... Daarom moet er ook iets aan gedaan worden. Voor de woorden dat wij anti-semiet worden genoemd worden wij vaker anti-islamiet behandeld.
Ik wilde alleen aankaarten zuster dat wat Hitler deed ook fout was. Als hij alles deed wat in Islam toegestaan had, had ik er niets van gezegd...
Je bent gewoon heel erg dom, kortzichtig, en onwetend. Door mensen zoals jij zal er nooit een eind komen aan die eeuwige strijd.
Azizovich
05-04-2004, 18:02
Origineel gepost door Deliana
Je bent gewoon heel erg dom, kortzichtig, en onwetend. Door mensen zoals jij zal er nooit een eind komen aan die eeuwige strijd.
Jij hebt het hier over jezelf zioniste.
Iedereen weet dat de oplossing enkel en alleen van Israël afhangt: de toepassing van de internationale resoluties en rechtsregels.
amazigharifi
05-04-2004, 19:05
:goedzo:
Azizovich
05-04-2004, 20:17
Origineel gepost door Oppasser
De Arabieren hebben de, op grond van een resolutie van de VN, internationaal erkende staat Israel nooit willen accepteren.
Hoewel joden al eeuwenlang daar woonden, wilden de Arabieren middels 3 oorlogen sinds 1947 de joden in zee drijven en hun door de VN erkende staat vernietigen.
Kom dus niet aanzetten met het niet nakomen van resoluties door Israel. Daarvoor moet men bij de Arabieren zijn (incl. de Palestijnse Arabieren).
Hoewel joden al eeuwenlang daar woonden??
Hou op met je onzin, en ga maar eens de geschiedenisboeken induiken.
In 1938 woonden maar 80.000 duizend joden tussen miljoenen palestijnen.
Israel schendt al jaren de VN-resoluties.
Resolutie 194...1948 toen nazi-israel 250 palestijnse dorpelingen,inclusief vrouwen,kinderen en zuigelingen vermoordde en meer dan 1 miljoen Palestijnen uit hun land werden verdreven en al die palestijnse dorpen met de grond gelijk werden gemaakt.
Had de Algemene Vergadering van de VN daarop resolutie 194 aangekondigd....waarin gesteld werd dat de Palestijnen zo gauw mogelijk moeten kunnen terugkeren.
Nazi-israel wil daar niks van weten.
resolutie 194 is dus onuitgevoerd gebleven.
1967 toen Israel Arabische buurlanden aanviel werd resolutie 242 van de Veiligheidsraad van de VN aangekondigd...roept Israel op om zich terug te trekken uit de Bezette Gebieden.(niet gevoerd dus)
En resolutie 181 en 338 en al die ander resoluties, daar wil nazi-israel ook niks van weten.
Ga de geschiedenisboeken maar induiken knul.
SabroenDjamiel
05-04-2004, 23:14
Origineel gepost door Deliana
Spreek voor jezelf kruisvaardster....Ik zeg gewoon de waarheid, maar mensen die pro-Israel zijn, zien dit als een aanval op 't zionisme....Dus val lekker dood zou ik zeggen.....Iemand uitmaken voor dom en onwetend getuigt van zwakte, en mensen die vrij zwak staan kunnen beter nie meedoen aan een discussie!.....
Zionistische heks, spring voor de trein, want zionbeesten zoals jij zijn een belemmering voor de vrede in Palestina......
Hawdoe :zwaai: .....
Spreek voor jezelf kruisvaardster....Ik zeg gewoon de waarheid, maar mensen die pro-Israel zijn, zien dit als een aanval op 't zionisme....Dus val lekker dood zou ik zeggen.....Iemand uitmaken voor dom en onwetend getuigt van zwakte, en mensen die vrij zwak staan kunnen beter nie meedoen aan een discussie!.....
Zionistische heks, spring voor de trein, want zionbeesten zoals jij zijn een belemmering voor de vrede in Palestina......
Hawdoe :zwaai: .....
Ik denk eerder, dat iemand de gaskamer in wensen een teken van zwakte is. Als jij en ik al niet eens tot een gesprek kunnen komen, dan heb ik een heel naar gevoel over het MO.
SabroenDjamiel
05-04-2004, 23:34
Origineel gepost door nozaroc
Jij hebt echt wel een gaskamercomplex, ben jij ooit ergens tegen gelopen.
Laat je eens nakijken meid.
Hoog nodig. Normaal steken ze mensen als jij in een gesloten inrichting. :rolleyes:
He frietekop, zeg het nogmaals: van mijn part mogen ze alle zionbeesten levend vergassen!....Israeliers die een bevolkingsgroep systematisch willen uitroeiien verdienen de gaskamers, simpel toch....De zionbeesten zijn geen haar beter dan de Duitsers tijdens de bezetting van o.a. Nederland tijdens WOII, daarom vind ik dat de zionbeesten de gaskamers verdienen, beginnend met hun opperhoofd varken Sharon.....He domme Belg heb je een trauma opgelopen door het lezen van mn postings? :( .....Is nie mn bedoeling hoor :) .....
Origineel gepost door nozaroc
Ik begin te denken dat dit nog zo'n slechte oplossing niet zou zijn.
Dan is de haatspiraal doorbroken, hoeven creaturen als nawera en soortgelijken het westen niet meer te vergiftigen met hun walgelijke uitlatingen en zijn ze allemaal zo stoned dat ze enkel nog kunnen mompelen.."peace man, peace!"
:D Zie je het ook voor je?
Wat zou het leven mooi kunnen zijn he.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.