Bekijk originele versie : Hirshi Ali Stapt Over Naar Vvd
HIRSHI ALI IS VAN DE PVDA OVERGESTAPT NAAR DE VVD!
Wat is jullie opinie hierover?
:zwaai:
Ik heb het inderdaad ook gelezen.
Ze weet blijkbaar niet eens wat ze wilt, laat staan wat ze weet.
Groetjes
beppie_truus
01-11-2002, 12:19
als je zo makelijk van de linkse pvda naar de rechtse vvd kan overstappen dan durf ik er om te wedden dat ze haar meningen en opvattingen ook gaat aanpassen.
niet dat ze nu wat zinnigs zegt maar dat zal straks alleen maar nog onzinniger zijn.
Hoop dat de rest van de gemeenschap hetzelfde als jij (Beppie truus) erover denkt!
Ik denk erover supporter van Feyenoord te worden.
beppie_truus
01-11-2002, 14:34
Origineel gepost door ikrame
Hoop dat de rest van de gemeenschap hetzelfde als jij (Beppie truus) erover denkt!
welke gemeenschap bedoel je ???
aSunnyFriend
01-11-2002, 14:47
volgens mij wil ze alleen maar aandacht trekken...eerst door die bedreigingen en nu weer door een radicale overstap. Ik vind de journaals hierover wel grappig ....enige tijd geleden werd ze bedreigd doordat ze uitspraken had gedaan over de Islam..verder is ze gewoon een niets........................ een politicologe ach... over een paar jaar kan haar naam in een kenniskwis[GLOW=crimson]
beppie_truus
01-11-2002, 14:56
Origineel gepost door ikrame
De hele gemeenschap.
ik hoop het met je.
maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Nederkaan
01-11-2002, 17:48
hmmm, zo als de wind waait, waait Ayaan's yellabba ...euh ik bedoel JASJE. Zij gaat ook gekleed als het toonbeeld van een moslimvrouw
Wie heeft haar het recht gegeven om mij te vertegenwoordigen, waar dan ook??
Trouwens, dat ze bedreigd is zou toch verzonnen zijn, haar vader had dat bevestigd. Vind het vreemd dat hierover de laatste tijd niets in de media staat.
Ze hebben het nog steeds over de bedreigde Ali.
zielig.
Origineel gepost door Nederkaan
hmmm, zo als de wind waait, waait Ayaan's yellabba ...euh ik bedoel JASJE. Zij gaat ook gekleed als het toonbeeld van een moslimvrouw
Wie heeft haar het recht gegeven om mij te vertegenwoordigen, waar dan ook??
Trouwens, dat ze bedreigd is zou toch verzonnen zijn, haar vader had dat bevestigd. Vind het vreemd dat hierover de laatste tijd niets in de media staat.
Ze hebben het nog steeds over de bedreigde Ali.
zielig.
Als voldoende mensen op de VVD stemmen, of haar een voorkeurstem geven, heeft zij het recht om als 1 van de 150 kamerleden het Nederlandse volk te vertegenwoordigen.
Overigens is dat artikel in de VN waarin werd beweerd dat de bedreigingen niet echt waren al lang weer recht gezet. De bedreigingen waren helaas maar al te echt.
Ik had liever gezien dat ze naar de SP was gegaan. Op die partij ben ik namelijk van te stemmen.
Ik ben het niet altijd met Hirsi Ali eens en ze zou haar mening ook wat genuanceerder kunnen brengen, maar ze weet de boel wel flink op te porren en dat is ook wat waard.
Moonlight25
01-11-2002, 22:29
Laat haar met rust. Ze heeft al genoeg te verduren gehad. Ik vind het maar zielig.
Moonlight25
01-11-2002, 22:32
Origineel gepost door vacaturevijver
De Turken en Marokkanen strijden al meer dan 35 jaar voor een rechtvaardig samenleving. Een BESNEDEN (tot mijn dertigste wist ik als Marokkaan niet van het bestaan van dit fenomeen) naïeveling uit een primitieve maatschappij gaat tegen de groepen schoppen om in de schijnwerpers te staan. Ik wist niet dat het leven zo makkelijk kon zijn: van de ene (wegens positieve discriminatie) een podium gekregen bij de soc. democraten en de volgende dag roepen: de PvdA viel me tegen. Kennelijk is "de islam en de moslims deugen niet " roepen en je wordt minister in dit land en misschien zelfs premier.
Er zijn heel veel mensen die carriere zitten te maken (zelfs 2hands wettenschapers= psycho, sociologen en noem maar op ) op onze ruggen; mijn voorstel: media stilte en nooit op een stelling reageren
He he! Eindelijk iemand die het door begint te krijgen. Het heeft even geduurd maar ok. Nee, we zijn duidelijk niet snel van begrip.
Origineel gepost door vacaturevijver
De Turken en Marokkanen strijden al meer dan 35 jaar voor een rechtvaardig samenleving. Een BESNEDEN (tot mijn dertigste wist ik als Marokkaan niet van het bestaan van dit fenomeen) naïeveling uit een primitieve maatschappij gaat tegen de groepen schoppen om in de schijnwerpers te staan. Ik wist niet dat het leven zo makkelijk kon zijn: (wegens positieve discriminatie) een podium gekregen bij de soc. democraten en de volgende dag roepen: de PvdA viel me tegen. Kennelijk is het credo "de islam en de moslims deugen niet " roepen en je wordt minister in dit land en misschien zelfs premier.
Er zijn heel veel mensen die carriere zitten te maken (zelfs 2hands wettenschapers= psycho, sociologen en noem maar op ) op onze ruggen; mijn voorstel: media stilte en nooit op een stelling reageren
Overigens: Ik betaal al meer dan 10 jaar contrubitie voor de SP, vanaf volgende maand kan ook de SP de pot op (de SP heeft ook Hirsi Ali in de partij willen hebben) . Hoera ! ik heb geen ideologie meer.
ik ben ook best wel teleurgesteld in de SP , dus ook de SP vind hirchi ali veel belangrijker dan de nederlandse moslims
ik was van plan ook SP te stemmen maar nu weet ik het niet meer ..
trouwens 1 ding begrijp ik echt niet :
hirsi ali zegt dat ze het voor moslimvrouwen opneemt , en tegelijkertijd
bekritiseert ze de islam .......een echte moslima beschouwd dit niet als hulp maar juist als een zware verndering van haar geloof en zal dat dus noit pikken laat staan nog achter hirsi ali gaan staan .
dus is mijn vraag wie word hier nou voor de gek gehouden ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.