Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd

Pagina's : [1] 2

LZN
04-04-2004, 19:50

verliefd op mijn collega now what.

nouredinne_el
04-04-2004, 20:12
als een mattie van mij op mijn zusje geilt dan trap ik hem verrot

Zerhounia_style
04-04-2004, 20:18
Voor wat ben je bang? Dat haar ouders je niet gaan accepteren? De reactie van haar broers? Het is toch haar leven, haar broers gaan toch niet met je trouwen. Je kunt misschien wel bang zijn voor de reacties die ze zullen geven, maar dat jheb je dan bij iedereen en niet alleen bij die ene meid. Als je wat voor haar voelt, jongen. Dan moet je ervoor gaan!

alhoceimachaima
04-04-2004, 20:23
ik zou er 100% voor gaan naar de vader en de hand vragen ga er voor zou ik zggen wat kan er mis gaan;)

nouredinne_el
04-04-2004, 20:28

als je zo voor haar voelt dat ze zelf bereid ben met haar te trouwen en dat je dat nu al weet zal ik het zeker doen succes jonge

Zerhounia_style
04-04-2004, 20:29
Als ze van je houdt, laat ze je toch niet achter. Of ze moet je al die tijd voor de gek hebben gehouden. Je bent gewoon bang dat ze nee gaat zeggen, maar dat is normaal. Je hoeft niet bang te zijn van wat die broers gaan denken, want als ik dit zo lees dan denk ik van: als het aan die broers ligt dan trouwt dat meisje helemaal niet. Tuurlijk willen die broers haar beschermen, maar zij zal toch ook een keer moeten trouwen. Zolang je alles voorzichtig doet, en haar op de juiste wijze om der hand gaat vragen, kan er niks fout gaan. Allah swt zal je dan wel bijstaan..

alhoceimachaima
04-04-2004, 20:29
ewa moeilijk t zeggen moge allah je bij staan insallah

Zerhounia_style
04-04-2004, 20:46
Na tegenspoed komt voorspoed, vergeet dat niet he ;) En de ouders hebben volgens mij geen reden om nee te zeggen, ik neem aan dat jij een nette moslim bent. Als je nu een probleem had waardoor de ouders konnen weigeren, oke dan was dat te begrijpen. Veel succes nog :zwaai:

zejda
04-04-2004, 20:46
Ga er gewoon voor! Een neen heb je en een ja kan je krijgen

zejda
04-04-2004, 20:51
Inch'Allah Amien!

Zerhounia_style
04-04-2004, 20:52
Schrijf een brief naar haar, klinkt wel mieterig, maar daar kun je je hart op storten. Schrijf alles op wat je hart zegt..Dan heb je misschien nog zekerheid. Dan weet je dat ze je niet zomaar zal verlaten.

Zerhounia_style
04-04-2004, 21:00
Meer kun je niet doen enig maar wachten op wat de dag je zal brengen. Je moet ook niet teveel doen, straks geef je jezelf alleen valse hoop ofzo. Als zij van je houdt en jij van haar, dan hoef je nergens bang voor te zijn. Als ze nee zegt en ze trouwt met een ander, dan is dat voorbestemd.

Pagina's : [1] 2