Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet waar ik een product kan kopen voor spierballen om het te vergroten

marocgirl18
04-04-2004, 19:38

wie weet waar ik een product kan kopen voor spierballen om het te vergroten het is voor me man hij vroeg aan mij of ik dat voor hem kan kopen omdat het alleen in nederland te koop is het is een medicijn of zo hij zij dat het zo heete super amino originel 3000 arginine zo iets maar wie weet war ik dat kan kopen :rolleyes:

SweetxAngel
04-04-2004, 19:45
mischien kan ie ze ook zelf 'kweken'..sportschool en zo .. :)

il_DolCe_Z_
04-04-2004, 19:47
Kijk bij zo'n vitamine en fitnesszaak, maar over het algemeen zijn die medicijnen slecht voor de gezondheid!

Zerhounia_style
04-04-2004, 19:57
haha product voor grotere spierballen, waar gaat het toch heen met deze wereld

Zerhounia_style
04-04-2004, 20:23

Origineel gepost door Coalitiepartner welke spierballen die grote of die kleine? je bent wel erg jong getrouwd als ik je leeftijd moet geloven shieeeeeeeeeet triest hoor :rolleyes: waarom is dat triest? als ze toch gelukkig zijn, als alle mensen triest zijn als ze vroeg trouwen..dan zijn al onze ouders triest..

tfoee
04-04-2004, 22:33
welke spierballen die grote of die kleine? je bent wel erg jong getrouwd als ik je leeftijd moet geloven shieeeeeeeeeet triest hoor Jij weer heb je geen leven ofso ga iets nuttigs doen ofzo man!!!!!!! P.s:als jij triest bent betekend het niet dat iedeen dat is !!!!!!

Ciham
05-04-2004, 00:29
Origineel gepost door SweetxAngel mischien kan ie ze ook zelf 'kweken'..sportschool en zo .. :) Ja man hahaha :D

andalusieGUY
05-04-2004, 00:53
ey slik je ook xtc of speed ? want wat jij opnoemt kan dezelfde werkingen hebben. Ik zou niet gaan slikken en naar een bruiloft gaan ofzo want dan blijf je dansen.....(haha)

Hadria
05-04-2004, 01:28
Origineel gepost door marocgirl18 wie weet waar ik een product kan kopen voor spierballen om het te vergroten het is voor me man hij vroeg aan mij of ik dat voor hem kan kopen omdat het alleen in nederland te koop is het is een medicijn of zo hij zij dat het zo heete super amino originel 3000 arginine zo iets maar wie weet war ik dat kan kopen :rolleyes: Jou man moet meer gaan werken ipv van hele dag thuis te zitten. Krijg hij van zelf spierballen

sabah_1986
05-04-2004, 09:29
ik weet wel wat je bedoeld dan moet je man drugs in nemen ziekke shitt...!!! beter gaat je man gewoon op fitnis daar krijg je spierballen van of heeft ie een te dunne lichaam...?? maar iniedergeval ik raad je aan dat ie op fitnis moet gaan...!!! :p :zwaai:

ik_oke_is
05-04-2004, 09:46
Origineel gepost door marocgirl18 wie weet waar ik een product kan kopen voor spierballen om het te vergroten het is voor me man hij vroeg aan mij of ik dat voor hem kan kopen omdat het alleen in nederland te koop is het is een medicijn of zo hij zij dat het zo heete super amino originel 3000 arginine zo iets maar wie weet war ik dat kan kopen :rolleyes: :lol: wallah mensen, ik lach me dood; oppassen wat je hem aansmeert; straks heeft ie de spieren die hij wil , maar is er één spier die niet meer werkt :maf:

d0c25
05-04-2004, 19:05
die medicijnen zijn als de pest voor de seksuele potentie van de man. Je kan dan gaan genieten van zijn spierballen, maar zijn balletjes zullen wel krimpen. En je kan stimuleren wat je wil, omhoog krijgt hij hem niet meer. Dus kies maar wat je wil.