Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : No Bikini For Me

Pagina's : [1] 2 3

sanae_antwerpen
04-04-2004, 19:26

heey ik draag gewoon een short een een t shirt maar wel zo dat in de mode is ik draag liever gaan bikini omdat ik me daar echt niet gemakkelijk in voel maar tegenwoordig ben jij anders als je geen bikini draagt.al men vriendinnen dragen een bikini en ze vonde het echt raar toen ze me met die short zage ik hou me meer bezig met Allah dan dingen die haraam zijn XxxxxxxxxxxX

Cina
04-04-2004, 19:28
Een vrouw hoort zich helemaal te bedekken op haar gezicht en handen na. Einde bericht.

SweetxAngel
04-04-2004, 19:29
is een short dan wel goedgekeurd of zo..halal om te dragen? :confused: met alle respect maar je zegt dingen die tegenstrijdig zijn.. :zwaai:

alhoceimachaima
04-04-2004, 19:32
ik draag ook geen short ik ga lekker met me lange rok naar het strand:D

Lady_moi
04-04-2004, 19:34

Zema beetje weinig haram Als ge A nie doe dan moe ge ook B nie doen

cheima
04-04-2004, 19:37
Origineel gepost door sanae_antwerpen heey ik draag gewoon een short een een t shirt maar wel zo dat in de mode is ik draag liever gaan bikini omdat ik me daar echt niet gemakkelijk in voel maar tegenwoordig ben jij anders als je geen bikini draagt.al men vriendinnen dragen een bikini en ze vonde het echt raar toen ze me met die short zage ik hou me meer bezig met Allah dan dingen die haraam zijn XxxxxxxxxxxX Alsof je met een short en T shirt wel mag zwemmen. :) Ciao.

rommaisa
04-04-2004, 19:37
Origineel gepost door sanae_antwerpen heey ik draag gewoon een short een een t shirt maar wel zo dat in de mode is ik draag liever gaan bikini omdat ik me daar echt niet gemakkelijk in voel maar tegenwoordig ben jij anders als je geen bikini draagt.al men vriendinnen dragen een bikini en ze vonde het echt raar toen ze me met die short zage ik hou me meer bezig met Allah dan dingen die haraam zijn XxxxxxxxxxxX Is het dragen van een short dan niet haram of zo. Als jij je werkelijk met Allah(swt)bezig hield dan zou je niet eens aan bikinies en shorts denken of wat je vriendinnnen van je vinden. Dus wat je zegt rammelt aan alle kanten. Eerst denken voordat je iets zegt is mijn advies jah.

najlae_tanger
04-04-2004, 20:19
Ik doe gewoon bikini hoor...

sanae_antwerpen
04-04-2004, 21:09
sorry maar ik ben maar net 15 en ik zie me nu nog niet lopen met lange kledij en dergelijke ik weet nou ook wel dat het haraam ik heb jullie advies niet nodig maar ik ben trots op mezelf dat ik op 15jarige leeftijd geen bikini of badpak aandoe dat is wat ik bedoelde.tja kusjes

sammmy
04-04-2004, 21:25
Ik Ga Wel Bikini Drage.... In Plaats Van Hoofddoek Zal Ik Een Badmuts Op Doen.... :maf: Cool.... Heb Dr Al Zin In.... :bril: :rolleyes:

OujDa_LaDy
04-04-2004, 22:54
Zooo Een Badmuts Waar Je OOk Je Gezien Kan Mee Bedekken..:maf:

najlae_tanger
04-04-2004, 23:21
hahahaha... Sorry mensen, maar ik ga niet schijnheilig doen ofzo..ik doe wel gewoon altijd bikini..tjahh...

najlae_tanger
04-04-2004, 23:44
Hallo zeg...ben ik de enige die wel in bikini loopt op het strand...krijg namelijk heel sterk het gevoel nu... terwijl ik iedereen in bikini zie in marokko enzo om eerlijk te zijn denk ik altijd over de meiden met lange kleding op het strand altijd zo van: wat doen jullie hier...wrm zwemmen jullie met kleren aan? ga dan nie naar strand man...

Marocca
05-04-2004, 14:24
Laatste keer dat ik in bikini zwom,was ik effe denken...13 jaar :) Voorbije jaren ging ik helemaal niet naar het strand maar misschien dit jaar wel inshallah..Op een afgelegen strand dan...Dan zou ik wel nog een bikini dragen eerlijk gezegd. Als ik wil bruinen,doe ik dat gewoon op de sta7...Lekker muziek aan en safie same effect :)

Sweet_Yasmin
05-04-2004, 14:47

Origineel gepost door najlae_tanger Hallo zeg...ben ik de enige die wel in bikini loopt op het strand...krijg namelijk heel sterk het gevoel nu... terwijl ik iedereen in bikini zie in marokko enzo om eerlijk te zijn denk ik altijd over de meiden met lange kleding op het strand altijd zo van: wat doen jullie hier...wrm zwemmen jullie met kleren aan? ga dan nie naar strand man... Dus omdat jij van mening bent dat of je komt met bikini of niet. Die mensen dus niet met lange kleding mogen komen. Iedereen mag dat toch zelf weten het strand is niet jou eigendom ofzo. Ik heb respect voor meiden die met lange kleding komen. Je kan trouwens beter naakt gaan zwemmen, je ziet toch al alles, dus why not!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3