Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik walg ervan hoe sommige meiden zich gedragen

Pagina's : [1] 2 3

rommaisa
04-04-2004, 19:17

Ik moet dit echt effe kwijt. Ik walg de laatste tijd echt van sommige marokkaanse meiden die zich onfatsoenlijk gedragen. Dan heb ik het dus over meiden met strakke kleding je wilt niet weten hoe strak, waarbij de vetrollen gewoon uit alle kanten hangen. Meiden die op straat keihard praten, rennen, gillen en van alles en nog wat roepen. Erbij lopen als opgemaakte etalage poppen en haren dat met een strijkijzer is gesteild. En het ergste van allemaal vind ik nog dat deze meiden zich moslima's noemen. Ik vraag me dan af wat zij onder een moslima verstaan als het uiterlijk van deze meiden erger is dan sommige westerse meiden. Zelfs de westerse meiden kleden zich nog fatsoenlijk. Hebben jullie dan helemaal geen zelfrespect meer!!!!!!!! :kwaad: P.S. Voordat ik commentaar krijg wil ik nog zeggen dat ik het niet over alle marokkaanse meiden heb. Dus kom niet met scheer niet iedereen over een kam.

Lady_moi
04-04-2004, 19:20
Je bent van Utrecht da begrijp ik en geef u helemaal gelijk

01LaHbIbAh09
04-04-2004, 19:22
Schande.

naoual1985
04-04-2004, 19:22
Salaam Ik snap wat je bedoeld, maar meid je moet je daar niet zo druk om maken laat ze lekker hub gang gaan.. Ze komen zichzelf wel tegen..

selwita_girl1
04-04-2004, 19:25

Hej, Ik draag ook mss van die strakke kledij, maar ik overdrijf niet zoals andere. Als ik op straat loop, gedraag ik me normaal net zoals elk normaal mens. Maar ik begrijp je al te goed hoor. Hier in Belgie is het even erg hoor. Je hebt dan van die meiden, zijn echt niet normaal. Lopen ze naar jongens, staan ze te gillen, om zehma op te vallen, willen ze aandacht krijgen. Maar sorry tegen zo een meiden kan ik echt niet tegen, ik kots er zelf bijna van. Gelukkig ben ik niet zo!!!

alhoceimachaima
04-04-2004, 19:30
wajouw geef je helemaal gelijk vooral bijhet hoog catrijn kom nie vaak in utrecht maar als iker kom dan:schrik2: nerieee wajouw

rommaisa
04-04-2004, 19:30
Ik d8 dat ik de enigste was die er zover dacht. Gelukkik dat jullie het met me eens zijn. Echt soms denk ik van hebben ze wel een opvoeding gehad. Deze wijfen hebben totaal geen respect meer!!!!!! Het lijken wel uit de dierentuin ontsnapte apen die de weg kwijt zijn.

zine_el_arbi
04-04-2004, 19:36
je moet ze op de centraal station zien hangen schandalig gewoon. aandachttrekkers das wat ze zijn..geen greintje respect meer voor zich zelf en dan vragen ze zich af waarom de jongens zo negatief over ze praten..WAKE UP!!

alhoceimachaima
04-04-2004, 19:36
woellahilah he tis nie alleen in utrecht hier lopen meisje met ze3ma hoofdoek en wat zie je er onder strake broek met string eruit:jammer:

SweetxAngel
04-04-2004, 19:37
eerlijk er zit wat in..ik stond laatst op de bushalte en voor die bushalte rijden allemaal auto's..en naast me stonden een paar van die marokaanse meisjes ..rond een jaartje of 15/16..en ze zaten zooooo te kijken in die auto's en dan kwamen er jongens langs begonnen ze gelijk uit de hoogte te doen..van tfoeee wat kijkt hijj nou weer tfoee dit tfoeee dat..en dan kwam een auto vol met jongens maar ik draaide me zoveel mogelijk om wou niet de indruk geven dat ik bij ze hoorde ( was tenslotte in mijn buurtje) maar in die auto zaten mn neven en ik hoorde die meisjes schreeuwen van tfoeee wat moeten zij nou weer bla bla..en heel toevallig keek ik zag ik dus dat het mn neven zijn die voor mij waren gestopt ..ff groeten etc..ze waren gelijk stil..opeens waren ze rooood en moesten ze opeeens weg... :jammer: :hihi:

SweetxAngel
04-04-2004, 19:39
dit was maar een klein voorbeeldje hoor..van de zoveeeeeeel dingen die ik zie..maar jah heb me zelf voorgenomen om me er niks van aan te trekken...anders kan ik eeuwen doorgaan .. en wie ben ik of wij om er over te praten..heb t vaker gezegd maar een schoon milieu begint bij je zelf.. if ya know what i mean.. :zwaai:

selwita_girl1
04-04-2004, 19:40
alhoceimachaima , wolah jij hebt helemaal gelijk. Is echt erg, en ook best wel grappig :haha::haha: Meisjes van tegenwoordig toch... Niet te doen..

rommaisa
04-04-2004, 19:43
Origineel gepost door SweetxAngel eerlijk er zit wat in..ik stond laatst op de bushalte en voor die bushalte rijden allemaal auto's..en naast me stonden een paar van die marokaanse meisjes ..rond een jaartje of 15/16..en ze zaten zooooo te kijken in die auto's en dan kwamen er jongens langs begonnen ze gelijk uit de hoogte te doen..van tfoeee wat kijkt hijj nou weer tfoee dit tfoeee dat..en dan kwam een auto vol met jongens maar ik draaide me zoveel mogelijk om wou niet de indruk geven dat ik bij ze hoorde ( was tenslotte in mijn buurtje) maar in die auto zaten mn neven en ik hoorde die meisjes schreeuwen van tfoeee wat moeten zij nou weer bla bla..en heel toevallig keek ik zag ik dus dat het mn neven zijn die voor mij waren gestopt ..ff groeten etc..ze waren gelijk stil..opeens waren ze rooood en moesten ze opeeens weg... :jammer: :hihi: hahahahahahah... lekker voor ze!!! En dan die taalgebruik. Niet normaal meer. Tfoe.. ..dit en tfoe dat en kijk die gozer dat etc etc etc. Nooit van ABN gehoord want ze zijn al bij de middelbare school toen ze een lbo opleiding volgden van school getrapt en sindsdien is het echt mis met ze en nu zie je het eindresultaat. En dan zitten ze nog te zeiken dat sommige jongens zehma geen respect meer hebben voor ze!! Vind je gek!!

minora
04-04-2004, 19:43
Origineel gepost door Lady_moi Je bent van Utrecht da begrijp ik en geef u helemaal gelijk :hihi:

ghizlen
04-04-2004, 19:46

ik denk dat jullie je te veel druk maken om die meiden, laat ze lekker doen waar ze zin in hebben... ze komen zichzelf wel tegen, je moet ook niet vergeten dat een meisje van 15 zich anders gedraagd als een dame van 20.. alleen tja over kleding iedereen is verantwoordelijk voor wat ze aan heeft, dus laat ze lekker... alleen vergeet een ding niet, niet te snel oordelen als je een opgemaakte tut op straat ziet, innerlijk kan heel anders zijn als uiterlijk aangeeft... liefs ghizlen :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3