Bekijk originele versie : Bioscoop kaartje 5 euro!!!!!
Kaboutertje
01-11-2002, 10:53
Hoi Allemaal,
Wie in AMsterdam woont en wil graag naar de Bios gaan van het weekend dat kan voor maar 5 Euro voor alle films!!!!!! :verliefd: :wow: goed koop he...ik en mijn man gaan vrijdagavond en zaterdagavond hihi meteen gierig doen! ik weet niet of het alleen in Amsterdam is je kan het proberen. Dus mensen snel een kaartje kopen..
Kaboutertje
01-11-2002, 11:06
oohhh heeft niemand zin om naar de Bios te gaan ofzo????????? Kan me haast niet voorstellen..of ben ik de enige die een beetje gierig doet hier! kan me haast ook niet voorstellen..hihi
_MaJesTeiT_
01-11-2002, 11:08
Origineel gepost door Kaboutertje
oohhh heeft niemand zin om naar de Bios te gaan ofzo????????? Kan me haast niet voorstellen..of ben ik de enige die een beetje gierig doet hier! kan me haast ook niet voorstellen..hihi
nee hoor meid.....
Ik was gisteren nog naar de film geweest en heb volle maan gekeken, dus ik raad je aan die film sloeg nergens op.
Er was geen spanning in en geen actie...
In r'dam is het ook 5 euro dus overal denk ik zo een beetje.
Veel plezier nog morgen als je gaat en neem een zakdoekje mee... :D
groetjes van mij
He Kaboutertje ik heb wel zin om naar de Bios te gaan hoor... alleen Amsterdam is een beetje ver voor mij hahha... Veel plezier bij de Bios... ik hoop dat er leuke films draaien...
voor mij geld het zelfde Amsterdam is een beet je ver maar ik heb er wel wat over gelezen is het niet in heel nederland??
er stond iet over in de Spits het is Pathe weekend?? meer info op pathe . nl
Liefs,
MOI
Kaboutertje
01-11-2002, 11:12
oohh ben blij dat we niet naar de volle maan zijn geweest mijn man wou er heel graag naar toe..maar ik had al zo'n gevoel dat ie echt saai zou zijn..dus had ik toch gelijk?? waarom moet ik een zakdoek mee??? of bedoel je dat met wijze van spreken? hihi...en dalilah ik denk overal in Nederland zoals Saida zei..idee? heb je trouwens een mailtje gestuurd.
Kaboutertje
01-11-2002, 11:13
Mensen het is in heel NEDERLAND!!!!!!!!! voor alle duidelijkheid..we gaan vanavond naar Insomnia en zaterdag naar minority report..wie heeft deze films gezien en zijn ze goed?
oohh ben blij dat we niet naar de volle maan zijn geweest mijn man wou er heel graag naar toe..maar ik had al zo'n gevoel dat ie echt saai zou zijn..dus had ik toch gelijk?? waarom moet ik een zakdoek mee??? of bedoel je dat met wijze van spreken? hihi...en dalilah ik denk overal in Nederland zoals Saida zei..idee? heb je trouwens een mailtje gestuurd.
Als het overal in hollanda het is ga ik zeker naar de bios dit weekend... wie kan me een leuke film aanraden...
Kaboutertje
01-11-2002, 11:22
"Insomnia" schijnt denk ik goed te zijn.. is met Al Pacino en ff denken hoor..."Simone" ook met Al Pacino en "Bourne Identity" "Minority Report" nou meid 4 best goeie fiilms en XXX raad ik af is een soort james bond achtige film...The Guru schijnt grappig te zijn maar weet niet of het een film is om naar de Bios te gaan meer een filmpje huren.
"Insomnia" schijnt denk ik goed te zijn.. is met Al Pacino en ff denken hoor..."Simone" ook met Al Pacino en "Bourne Identity" "Minority Report" nou meid 4 best goeie fiilms en XXX raad ik af is een soort james bond achtige film...The Guru schijnt grappig te zijn maar weet niet of het een film is om naar de Bios te gaan meer een filmpje huren.
Thanks voor de tips meid ik ga even nadenken welke het gaat worden hahaha meid ik wens je heeeeel veeeel plezier als je naar de Bios gaat en niet te laat maken he... geintje...
manal18meknes
01-11-2002, 11:34
Overal is het 5 euro. En je hebt gelijk Saida Volle maan sloeg nergens op maar ik heb gister xxx gezien en die was geweldig die is echt goed.
Kaboutertje
01-11-2002, 11:36
is XXX dus wel goed...is het zo'n James Bond achtig film of valt het mee?
babygirl2002
01-11-2002, 11:50
is het zeker 5 euro niet dat ik erheen ga en dat ik de normale prijs moet betalen.
en vanwaar hebbben jullie deze info dan ben benieuwd bye bye babygirl2002.
laat snel even wat horen.
:zwaai:
Kimaatje
01-11-2002, 11:51
is XXX dus wel goed...is het zo'n James Bond achtig film of valt het mee?
Jah Vin Diesel is zekers goed :rolleyes:
Kaboutertje
01-11-2002, 11:55
hee babygirl is echt waar hoor..stond ook in de krant alleen wel in pathe alleen he andere biossen niet..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.