Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spanje / Marokko

Pagina's : [1] 2 3

kloppendhartje
04-04-2004, 19:05

Ga jij dit jaar naar Marokko?... Sommige mensen zijn aan het twijfelen... En ik eerlijk gezegd ook! Want als je naar Marokko gaat met de auto MOET je in Spanje rijden... Ik ben eerlijk gezegd bang... Stel (Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar "stel") dat je op een parkeerplaats staat en er komen een groep spanjaarden en (Er zijn al marokanen dood vanwege wat er is gebeurt daar.) beginnen opeens te schieten ofzo.... Gewoon om wraak te nemen... JE weet maar nooit met de mensen van tegenwoordig... Denk jij daar niet soms aan?..... :(

Oemel_Nawawi
04-04-2004, 19:20
Kan je ook in dit kikkerlandje overkomen kloppendhartje. So be it!

Deliana
04-04-2004, 19:33
Ik kan me voorstellen dat je het eng vind. Ik zou ook niet kunnen zeggen wat ik in jouw plaats zou doen. Misschien met het vliegtuig gaan, of is dat heel erg duur.

Deliana
04-04-2004, 19:41
Origineel gepost door said2 zonder auto naar marokko gaan is geen vakantie :D Met auto, en angst door Spanje crossen lijkt mij ook geen vakantie.

CitriC
04-04-2004, 19:43

Gewoon zo min mogelijk stoppen in spanje en probeer met zo veel mogelijk kennissen en familieleden tegelijk te gaan. Zorg ervoor dat je in spanje alleen overdag rijdt, beetje gassen en dat haal je zo..

islamicgirl3
04-04-2004, 20:48
Origineel gepost door Blond Tsja, Spanjaarden zijn geen soennieten. Anders hadden jullie je inderdaad heel veel zorgen moeten maken. Dit begrijp ik effe niet.... :confused:

islamicgirl3
04-04-2004, 20:50
Spanje is al sowieso een gevaarlijk land om in te rijden....

Ole_Guapa
04-04-2004, 21:23
Origineel gepost door kloppendhartje Ga jij dit jaar naar Marokko?... Sommige mensen zijn aan het twijfelen... En ik eerlijk gezegd ook! Want als je naar Marokko gaat met de auto MOET je in Spanje rijden... Ik ben eerlijk gezegd bang... Stel (Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar "stel") dat je op een parkeerplaats staat en er komen een groep spanjaarden en (Er zijn al marokanen dood vanwege wat er is gebeurt daar.) beginnen opeens te schieten ofzo.... Gewoon om wraak te nemen... JE weet maar nooit met de mensen van tegenwoordig... Denk jij daar niet soms aan?..... :( Moet je met de trein gaan, voel je je misschien beter als je door "moslim broeders" tot martelaar van de jihad wordt gemaakt door je de lucht in te blazen.

Guy
04-04-2004, 21:47
Weet je wel hoe klein de kans is dat jij het slachtoffer wordt. Als je zo bang word, dan verpest je alleen je vakantie. Je moet gewoon gaan en als je dood gaat, jammer :D

kloppendhartje
04-04-2004, 22:51
Origineel gepost door guy Weet je wel hoe klein de kans is dat jij het slachtoffer wordt. Als je zo bang word, dan verpest je alleen je vakantie. Je moet gewoon gaan en als je dood gaat, jammer :D Misschien vind jij het niet erg om dood te gaan... Maar ik wil nog een mooie leven leiden???(en ik heb nog een hele leven voor me) Jij niet dan?.. :confused:

hasj2
04-04-2004, 22:51
Dit is een beter plan, pak de boot in Frankerijk set lekker 32 uur op zee en je komt in tanger aan.

kloppendhartje
04-04-2004, 22:54
Origineel gepost door hasj2 Dit is een beter plan, pak de boot in Frankerijk set lekker 32 uur op zee en je komt in tanger aan. Ik word nu al zee ziek.... En ik heb alleen je stukje gelezen.... Laat staan dat ik in die boot 32 uur moet zitten!!! Nee dank je wel! :traan2:

MELILLENSE
04-04-2004, 22:54
Origineel gepost door kloppendhartje Ga jij dit jaar naar Marokko?... Sommige mensen zijn aan het twijfelen... En ik eerlijk gezegd ook! Want als je naar Marokko gaat met de auto MOET je in Spanje rijden... Ik ben eerlijk gezegd bang... Stel (Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar "stel") dat je op een parkeerplaats staat en er komen een groep spanjaarden en (Er zijn al marokanen dood vanwege wat er is gebeurt daar.) beginnen opeens te schieten ofzo.... Gewoon om wraak te nemen... JE weet maar nooit met de mensen van tegenwoordig... Denk jij daar niet soms aan?..... :( Gewoon vertrouwen op Allah(swt)...van stervelingen hoef je geen angst te hebben. Angst is immers een slechte raadgever. MELILLENSE :belgie:

kloppendhartje
04-04-2004, 22:55
Jah, je hebt groot gelijk Melillense!

hasj2
04-04-2004, 23:06

Origineel gepost door kloppendhartje Ik word nu al zee ziek.... En ik heb alleen je stukje gelezen.... Laat staan dat ik in die boot 32 uur moet zitten!!! Nee dank je wel! :traan2: . Lekker hier in Nederland blijven is ook een goed idee. lekker genieten van het mooie strand en de stralende zon. :D

Pagina's : [1] 2 3