Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Virus op telefoon

BLABLAA_
18-03-2009, 22:09

[Ik zit wel vaker op 't internet met mijn telefoon.. Maar nu sinds een week ofzo, doet mijn telefoon heel raar. Soms wanneer het in mijn tas zit, gaat 't vanzelf uit, en meteen daarna weer aan. Wat ik gisteren had, ik pakte mijn telefoon omdat k wou smsen.. En toen ging het ging vanzelf in allerlei menu's en iedere x dat k t weg klikte opende het weer vanzelf allerlei dingen en menu's, ik bleef maar wegklikken een paar keer en uiteindelijk hield het vanzelf op:wat?!: En nog zoiets.. iemand belde mij, mijn telefoon ging weer vanzelf aan en uit en nam toen vanzelf de telefoon op. Ik had de telefoon gewoon in mijn hand en ik drukte nergens op, het ging allemaal vanzelf Ik denk dat ik een virus in mijn telefoon heb, hoe kom ik er vanaf]

WitteWijk
18-03-2009, 23:06
Welke telefoon merk heb jij en model?

BLABLAA_
18-03-2009, 23:26
Nokia N95

BLABLAA_
19-03-2009, 19:18
K wou vndaag smsen en mijn beeldscherm bleef gwn donker, k kon wel zien wat k typte, maar het licht ging niet aan.. K drukte weg, ging weer naar nieuwe sms en toen ging het licht pas aan:moe:

WitteWijk
20-03-2009, 14:52

K wou vndaag smsen en mijn beeldscherm bleef gwn donker, k kon wel zien wat k typte, maar het licht ging niet aan.. K drukte weg, ging weer naar nieuwe sms en toen ging het licht pas aan:moe: Je kan proberen om nieuwe firmware erop te zetten. via nokia.nl

BLABLAA_
22-03-2009, 23:05
Je kan proberen om nieuwe firmware erop te zetten. via nokia.nl Ik heb dat gedaan, en ik weet niet of het al werkt, maar daar kom ik nog wel achter..:hihi: Ik had geen back-up gemaakt, en nu ben ik mijn contactpersonen en smsjes kwijt! :( haha Bedankt he!