Bekijk originele versie : Vrouwen moesten eens hun grote kop houden
Rattekop
04-04-2004, 16:57
vrouwen praten teveel
Rattekop
04-04-2004, 17:13
teveel vrouwen hier maar wij regeren toch :kwaad:
Zonder vrouwen zouden jullie niet eens bestaan handi's
lady_khadija
04-04-2004, 17:16
:hihi:
het is ook nooit goed yek........:D
Rattekop
04-04-2004, 17:17
Origineel gepost door LoubiLL
Zonder vrouwen zouden jullie niet eens bestaan handi's
je moest eens leren lezen poes
ik heb het over de praatjes
niet over de gaatjes
en het rijmt ook nog :stout:
HaKiM_HaKeeM
04-04-2004, 18:10
Origineel gepost door Rattekop
je moest eens leren lezen poes
ik heb het over de praatjes
niet over de gaatjes
en het rijmt ook nog :stout:
begin je ook weer zoals Coalitiepartner te reageren :jammer:
lees dit dan eens even...
Orinigeel gepost door abdelkarim_010
Marokkaanse Jongens en Meiden word wakker!!!! (Bericht #)
Aan allen die dit lezen. Dit gaat over de actuele dingen in het dagelijkse leven van de Marokkanen.Ten eerste waarom verafschuwen de marokkaanse meiden de marokkaanse jongens? Dit soort dingen ga je je afvragen als je goed om je heen gaat kijken, soms heeft het een heel goede reden. De dames zijn geplayed. Daarvoor kan ik niets anders zeggen dan dat het hun eigen schuld is. Ten tweede waarom willen onze marokkaanse jongens geen relatie aangaan met de marokkaanse meiden. Zijn ze bang dat ze gaan trouwen met desbetreffende persoon of willen ze de persoon alleen maar gebruiken voor sex. Als je goed om je heen kijkt dan preferen de Marokkaanse meiden liever iemand met een andere geloof dan iemand die hetzelfde geloof. Waarom zorgen de jongens ervoor dat de meiden denken dat alle jongens players zijn?? Heel veel dingen gebeuren met het toeziend oog van elkaar maar niemand durft er wat van te zeggen. Ik wil wil vandaag een debat of een discussie openen met elkaar zodat we elkaar wat beter gaan begrijpen. Alhoewel al heel veel dingen al zijn gezegd en toch willen de mensen niet van elkaar leren. Wat ik wil proberen te zeggen met dit bericht is een discussie beginnen met elkaar zodat we met andere mentaliteit en andere houding naar elkaar gaan kijken. Jongens word wakker het leven is niet alleen plezier maken en iedere gat die je zit dat je die moet bespringen. Dames word wakker het heeft geen enkele nut om je je te laten misbruiken door loser of players met hun dure wagens. De meiden en de jongens van tegenwoordig zijn materialistich ingesteld. Geloof me dames en heren we zijn allemaal naakt ter wereld gekomen en we gaan allemaal zo terug naar waar we vandaan zijn gekomen. Wat ik zelf niet begrijp is waarom preferen de marokkaanse meiden een Nederlandse man of een surinamer of iemand die niet islamitisch is? Waarom doen onze jongens hetzelfde? Hechten ze geen waarde aan zichzelf. Vroeg of laat dan dan komen ze in een sleur en dan zijn ze toch op elkaar uitgekeken wat sex betreft of de spanning ervan. Want dan hebben ze alles al gehad. Wat betreft de marokkaanse jongens die denken dat ze het ervan nemen en dan als ze zich hebben uitgeleefd dan denken ze een groene blaadje uit marokko te gaan halen. Dan is zehma alles opgelost. Maar de dames uit marokko zijn veel en veel slimmer, althans sommige van hun. Zo iemand zie ik gewoon als een onzeker persoon. En dan beginnen de regels voor de vrouw. Ze mag dit niet of dat niet. Ze wordt door de man als een mindere gezien of behandeld. Geloof me geen enkele vrouw wil zo behandelt worden ze willen hun waardigheid behouden. Jammer dat de meeste Marokkaanse mannen hun vrouwen vernederen en neerhalen soms met woorden en soms met daden. Ik persoonlijk vind de marokkaanse vrouwen de mooiste vrouwen die er zijn. Als je goed om je heen kijkt dan zul je me niet snel tegenspreken. Wat ik wel weet van zowel de man als het vrouw dat ze het niet prettig vinden als ze elkaar zien met iemand van andere cultuur zien. Het is kwetsend tegen over elkaar . En voor de dames we zijn niet minder en niet slechter dan de man die je van een andere cultuur hebt gekozen wat betreft liefde in bed of sex. Voorlopig laat ik het hierbij mochten jullie nog suggesties of tips laat het me weten.
lady_khadija
04-04-2004, 18:14
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
begin je ook weer zoals Coalitiepartner te reageren :jammer:
lees dit dan eens even...
hij is NIKS vergeleken met coalitiepartner!!!!!
Lady_moi
04-04-2004, 18:17
Wannabe coalitie
Lady_moi
04-04-2004, 18:18
Zij gij belg trouwens ye rat??
Hun grote kop houden :wat?!:
familliefreek
04-04-2004, 18:32
drooooooooooooog
HaKiM_HaKeeM
04-04-2004, 18:34
Origineel gepost door Lady_moi
Zij gij belg trouwens ye rat??
haha :melig:
kielse rat :lol:
HaKiM_HaKeeM
04-04-2004, 18:36
Origineel gepost door lady_khadija
hij is NIKS vergeleken met coalitiepartner!!!!!
hhhhmmm :confused:
ik vind nochtans van wel want Coalitie heeft percies hekel aan marokkaanse vrouwen en dat merk ik nu bij rattekop doess??????? :rolleyes:
:zwaai:
Lady_moi
04-04-2004, 18:37
WHAAAAAAAAHWAHhaahhahahhahaHHWHHAHAHAahhAHAA :lol: :lol:
WAHAHAH KIELSE RAT AHAHHAA :lol: :lol:
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
haha :melig:
kielse rat :lol:
HaKiM_HaKeeM
04-04-2004, 18:39
Origineel gepost door Lady_moi
WHAAAAAAAAHWAHhaahhahahhahaHHWHHAHAHAahhAHAA :lol: :lol:
WAHAHAH KIELSE RAT AHAHHAA :lol: :lol:
hahahaha wajaw ik voel die soort lach weeral opkomen:lol::lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.