Bekijk originele versie : Het foutje dat mijn hart veroverde.......
Hallo allemaal, daar ben ik weer......
Dit verhaal is compleet verzonnen en ik hoop dat jullie hem leuk zullen vinden.....
Bouchra> 19 jaar, zit in het laatste jaar Mbo
Souad> 19 jaar, beste vriendin van Bouchra, klasgenoot
Awatif>18 jaar, beste vriendin van Bouchra, klasgenoot
Mustafa> 21 jaar, krijgt een relatie met Bouchra
Eindelijk na twee maanden telefonisch contact, ontmoet ze hem vandaag eindelijk. Mustafa…..ze hebben nu zo’n twee maanden contact sinds die dag dat ze hem tot twee keer toe tegen kwam in de stad….echt stom ze liep tegen hem aan, af en toe gedroeg ze zich echt als een idioot…..maar toen ze een blik van hem ontving was ze verkocht…die mooie ogen, die lach…aaahhh om gek van te worden. Ze hadden hun telefoonnummers verwisseld en belde elkaar van vanaf die dag elke dag…haar vriendinnen verklaarde haar voor gek, dat doe je toch niet zomaar? Je geeft toch niet zomaar je nummer aan een jongen die je een keer tegen bent gekomen? Ze liet haar vriendinnen kletsen, en volgde haar wil, dit is wat zij wil, ze wil hem leren kennen….De telefoongesprekken die zij hadden, niet normaal gewoon, ze bespraken alles,….
Ze stond op centraal, daar hadden ze afgesproken, hij zo haar daar oppikken en vanaf daar ergens heen gaan. Ze had expres hier afgesproken, logisch in haar woonplaats kon ze dat moeilijk doen haar broer was overal, en zijn vrienden ook….Hij zei altijd tegen haar ik heb overal ogen, dus pas maar op met wat je doet……Niet dat hij streng was ofzo….hij zei bijvoorbeeld nooit van waar ben je geweest of met wie……
In de verte zag ze hem al aan komen haar hart ging tekeer als een wilde….al die telefoongesprekken en nog zenuwachtig….Hij liep op haar af en gaf haar een hand “ sta je er al lang?””nee, ik ben er net” loog ze ze stond er al bijna een halfuur. “ oh, oke zullen we gaan?””ja is goed” samen liepen ze het station uit….Ze liepen naar zijn auto,hij had een zwarte Golf 4….Bouchra keek ernaar, een jongen van 21 jaar en zo’n auto? Ze zei er niets over….In de auto stak Mustafa een sigaret op…..”ewa, wat wil je vandaag gaan doen?”’ik weet het niet, jij kent hier de weg dus zoek maar wat op” ”was je vandaag trouwens vrij?””nee, ik heb gezegd dat ik naar de dokter moet”’oh, oke, ik ken hier een goede tent waar ze lekkere koffie maken zullen we daar heen?”” het is goed”
Bij het cafeetje aangekomen stapten ze uit en liepen naar binnen, er kwam meteen een jongen op ze af “ he Mustafa! Dat is lang geleden, wat ben je de laatste tijd allemaal aan het doen joh?’ “Hoe bedoel je langgeleden ik was hier vorige week nog?” De twee jongens begroeten elkaar, Bouchra stond erbij, ze voelde zich niet echt op haar gemak, hij stelt haar niet eens voor, ze keek Mustafa aan en hij begreep het gelukkig “ Fouad, dit is Bouchra, Bouchra, Fouad een vriend van mij….’’e Fou breng ons twee koffie en van die lekkere appeltaart als je die nog hebt…””twee koffie en gebak, komt eraan… Bouchra en Mustafa namen plaats aan een tafeltje….” Fouad heeft bij mij in de klas gezeten, we hebben het allebei niet afgemaakt, hij werkt nu hier en ik werk zoal je weet als bedrijfsleider in een schoenenzaak….”” Is hij net zo oud als jij?” “ja, we kennen elkaar al sinds de basisschool, we hebben zelfs een tijdje in dezelfde straat gewoond, maar hij is nu verhuisd…”
Ze kregen hun koffie en gebak, wat inderdaad heerlijk was. Bouchra voeldezich al gauw op haar gemak, Mustafa praatte de hele tijd over zijn vrienden wat ze deden, en vroeg haar over haar vriendinnen, wat zij zo al deden, ze bespraken de vakantie echt alles, de tijd vloog voorbij….. Bouchra moest om vier uur thuis zijn, want ze was vandaag om half drie uit, en ze wilde niet dat haar ouders argwaan krijgen, dus besloot ze maar om naar huis te gaan. Mustafa bracht haar weer naar het station en namen afscheid, dit keer kwam Mustafa dichterbij en gaf haar een kus op haar wang. Bouchra wist niet wat haar overkwam, nog nooit is een jongen zo dicht bij haar geweest. Ze bracht haar hand naar haar wang en lachte verlegen naar Mustafa “oh, jee je bloost haha”’ja vindt je het gek, maar ik moet nu echt weg, bedankt voor de gezellige dag, en ik speek je laten doei….
De volgende dag op school zat Bouchra in de kantine aantekeningen over te nemen van een klasgenoot die ook al vroeg op school was “ E, kijk eens wie we daar hebben ,el mesgotta!!!” hoorde ze een bekende stem roepen door de kantine. Het was Souad, ze liep op haar vriendin af en gaf haar een kus op haar wang “ewa, elmegotta vertel wat is er allemaal gebert gisteren, ik dacht dat ik je nooit meer zou zien””doe effe normaal zeg, ik weet dat jullie hem niet vertrouwen maar ik heb hier een goed gevoel over, en we hebben koffie gedronken, dat was wat ik gisteren heb gedaan””verder niets?”” nee zijn vriend werkt daar, hij heef me voorgesteld en toen zijn we gaan zitten, heel gezellig” Het mobieltje van Souad ging af “ e, waar blijf je nou we moeten over vijf minuten beginnen hoor” het was Awatif een van de drie musketiers hoe ze ze op school noemden, ze hebben deze naam gekregen omdat ze altijd samen waren ‘ik kom er aan die klote tram was weer eens te laat, en is onze lieve vriendin heel haha”’ja, ze heeft alleen koffie gedronken , wat romantisch haha” de twee meiden lagen in een deuk, Bouchra keek haar vriendin boos aan “ lach maar, ik zit er niet mee”’e, maar ik ga ophangen zorg jij ervoor dat je op tijd komt want we hebben les van de Valk, en je weet hoe erg hij ons mag haha” Ze beindigde het telefoontje en keek Bouchra aan “lievert het is niet dat we je het niet gunnen, het is het gevoel dat ik heb als ik aan die jongen denk…het is echt een playertje, maar als jij denkt dat hij het niet is dan moet je hem zeker een kans geven, wij staan altijd achter je…….
Liefs Rahmona
miss_berkania
01-11-2002, 10:06
KEEP ON THE GOOD WORK LADY
ik heb veel van je verhalen gelezen
ga vooral zo door!!
ik kan niet meer wachten
doeg zeer veel liefs je zuster soekran
tharifith
01-11-2002, 12:40
Klinkt heel goed meid ga snel door
liefs, tharifith
nihad112
01-11-2002, 12:44
GA VERDER MET JE VERHAAL LEUK BEGIN,IK LEEF ER HELEMAAL IN.
LIEFS EEN TROUWE FAN.
Aphrodite
01-11-2002, 17:50
LEUK BEGINNETJE MEID... MAAK ER EEN TOF VERHAAL VAN....
BOESSAAAAAAAA..... APHRODITE
mimosa1988
01-11-2002, 18:19
hee meid het gaat de goeie kant op, ga verder; dit is echt een verhaal waar ik wéér verslaafd aan ga raken!!
liefs Killerqueen
PS: ik heb ook een verhaal geschreven ga maar checken als je zin hebt:
Vechten voor mijn liefde - *KIllerQueen*
Allemaal heel erg bedankt, sorry dat ik jullie weer heb laten wachten, maar ik heb nog steeds ook mijn scriptie's ebzo dus....en killerQueen ik het zeker lezen......
hier een vervolg......
Na de lessen liepen de drie vriendinnen naar samen naar de tramhalte. Onderweg zagen ze Mustafa, hij wachtte op Bouchra, “e, je hebt ons niet vertel dat hij je kwam ophalen..””ik wist ook niet dat hij me zou ophalen….ah wat lief”’ga je met hem mee? Dan gaan wij al vast”’nou ja zeg kunnen jullie niet een keer gewoon doen jeetje….” Bouchra liep op Mustafa “ He, schat, hoe gaat het? “’ja, goed en met jou?”’”nu ik jou zie gaat het fantastisch” Bouchra werd hierdoor verlegen….Awatif en Souad keken elkaar aan en draaide met hun ogen….” Ga je nu naar huis? “”Ja”’heb je zin om ergens wat te gaan drinken, jullie kunnen ook mee als jullie het willen” Bouchra wou wel, ze keek haar vriendinnen aan “ nee, sorry wij moeten echt gaan een andere keer misschien, Bouchra wij zien jou morgen” Bouchra keek haar vriendinnen aan, nou ja als ze niet mee willen pech gehad, ik ga lekker een leuke dag hebben….is goed ik bel vanavond op, oh Souad als mijn moeder belt dan weet je wat je moet zeggen hè?””ja, tuurlijk meid, veel plezier” Ze namen afscheid van hun vriendin en liepen samen naar de tramhalte…. Mustafa stapte in zijn auto en opende de portier voor Bouchra “ ewa, h’bibah wat wil je vandaag doen?””e, ik weet het niet, ik ga met jou mee dus….”’oké, we kunnen naar mijn huis gaan, als je dat wilt” Bouchra schrok wel van zijn vraag “ e, liever niet, misschien een andere keer oké?””Oh, je vertrouwd me niet hè”’nee, nee dat is het niet maar, ik weet het niet, ik ken je pas en wil niet dat je de verkeerde indruk van me krijgt””een verkeerde indruk van jou? Nee meissie van me, ik weet dat je een nette dame bent, en ook al zou je met mij mee gaan naar huis, we zullen alleen wat drinken, ik zou je echt geen kwaad doen…”’ik weet het wel, een andere keer oké? Ik beloof het” Ze hielden hierover op en gingen naar een cafeetje, hier werkte ook al een bekende van Mustafa…Bouchra werd weer voorgesteld als een “vriendin” Ze dronken wat en gingen weer weg…Hij zette haar af bij de tramhalte en reed weg….
Thuis aangekomen ging ze rechtstreeks naar haar kamer, ze sliep hier alleen, ze was het enigste meisje tussen drie oudere broers, Rachid, Mohammed en Ayoub…..26. 24 en 21 jaar…..Haar oudste broer had een eigen zaak, Mohammed studeerde Bestuursrecht en Ayoub doet de MER…..
In haar kamertje liep ze meteen naar haar installatie waar ze een cd opzette, dit was onderhand een gewoonte, ze kon niet zonder muziek….Daarna liep ze naar de douche, waar Mohammed net uitkwam “hé zusje, alles goed?””Oh, asjeblieft doe effe normaal zeg….mag ik erin?””auw, damn wat doe je mij pijn met die woorden haha”’mo, ga asjeblieft uit de weg, ik heb nog veel te doen…”’hé, moest jij vandaag nablijven ofzo””hoezo?’’”nou, ik zag Awatif en Souad lopen vandaag en je was er niet bij” Bouchra schrok shit, ze moest snel iets verzinnen “’eh, ja ik moest nog even wat bespreken met de Graaf, ik moest nog wat inleveren dus…..Snel liep ze de badkamer in en sloot de deur achter zich, zo dat was op het nippertje, shit man waarom hun ik nou broers, nergens goed voor, alleen maar vadertje spelen….Na dat ze uit de badkamer kwam liep ze nog even haar kamer binnen ze belde Souad op “hé, lieverd…ben je thuis?”’tuurlijk waar moet ik anders zijn?”” nou gewoon nog met onze Mustafa, was het trouwens gezellig? Wat hebben jullie gedaan?”’we zijn naar een cafeetje gegaan, verder niets….Mohammed heeft jullie gezien man, zo ik schrok me dood toen hij me vroeg of ik moest nablijven, ik heb me er weer uit geluld natuurlijk”’ja, dat kan jij wel el mesgotta haha”’ik moet echt oppassen, mijn hatelijke broers zijn echt overal”’hatelijk? Wees blij dat je broers hebt die ongerust zijn”’dat zeg je alleen maar omdat jij geen broers hebt die je dag en nacht in de gaten houden, weet je hoe erg dat het is, je kunt niet eens naar de stad of ze hebben alles gezien, waar je bent geweest, wat je gedaan hebt, met wie…echt alles tfoe man echt hatelijk”” nou ja als jij het zegt maar ik persoonlijk zou er alles aan over hebben om een broer te hebben, je broers zijn echt relaxed vind ik, oké ze letten op je maar verbieden je niets, dus ik weet niet waarom je zeurt, maar ik kan het ook mis hebben””relaxed? Haha….weet je als ze erachter komen wat ik doe dan ben ik er geweest, en dat noem je relaxed?””ewa, je zoekt zelf problemen”’is het zoeken van een toekomstige partner tegenwoordig een probleem?””’nee, Bouchra je weet zelf wel wat ik daarmee bedoel”’nee, eerlijk gezegd niet, jij en Awatif zijn de laatste tijd echt veranderd, jullie mogen Mustafa gewoon niet, jullie kennen hem niet eens….”’nee, Bouchra, wij kennen hem niet daar heb je gelijk in maar wat wij willen is gewoon het beste voor jou, en hij is dat niet, ik weet het zeker….” Souad verbrak de verbinding, Bouchra vloekte en gooide haar mobiel op haar bed “stomme trut” daarna liep ze naar beneden, haar moeder stond in de keuken…Ze hielp haar moeder bij het voor bereiden van het avondeten…..”Mohammed, wil je dit op de tafel zetten asjeblieft”’wat?”’Het brood””o ja dat is goed, moet er nog meer gedaan worden?”” nee, dat was het, oh wacht pak gelijk de limonade en wat glazen “ Nadat ze alles hadden klaar gezet, gingen ze aan tafel, Rachid kwam binnen waste zijn handen en ging erbij zitten”Salaam”’Salaam a ouldi’’ zei zijn moeder, “fin Ayoub? ( waar is Ayoub?) ’vroeg hun vader”ma3reftsch” ( weet ik niet ) antwoordde Mohammed, “ dir lou tiliphone, wech hed sa3a dabah”(bel hem even hoe laat is het wel nu) Mohammed pakte zijn mobiel uit zijn zak en belde zijn broertje “e, waar ben jij!”’gewoon hier, ik kom er nu aan..”’ewa, opschieten we staan te wachten, weet je wel hoe laat het is?”’Oh, asjeblieft, je bent mijn vader niet ja! Ik kom er aan..”’ Fino? ( waar is hij?) “rah zjey”( hij komt eraan) Bouchra keek haar broer aan, ze geloofde er niet van, kijk zij hebben elkaar ze kunnen elkaar dekken, en wat heb ik vier vaders gatver! Mohammed keek haar aan en zei “wat?”’niets, ik kijk alleen”’oh, ik dacht dat je wat wilde zeggen, dat is de eerste keer dat je niets te melden hebt”’oh, hou je bek asjeblieft’”e, heb respect voor je oudere broer ja, en jij zit haar niet zo op te fokken, hoe oud ben je man!”kwam Rachid tussen die twee….De deur ging open en ja hoor broer lief was er dus het eten kon worden opgediend “3la slamtek, fin koent” ( ben je er eindelijk, waar was je) “kount hanah 3end sahbi Samir” ( ik was bij mijn vriend Samir)”skoun had Samir?”
”( wie is deze Samir) “moul l’hanout”( de eigenaar van die winkel) “wesch moel lkaset?” ( is het die bandjes verkoopt?) “ja, hadek houa”( ja dat is hem) “ik wist niet dat Samir blond was”zei Bouchra zacht “’Ayoub keek haar boos aan “als jij je mond niet houd dan doe ik jou wat” Bouchra zei niets terug en begon aan haar eten.
Nadat ze had afgewassen liep ze weer naar haar kamer, ze deed de tv aan en ging op haar bed liggen, ze dacht aan Mustafa, oh, wat was ze verliefd op deze jongen, vanaf het eerste gesprek…..”Wat was die actie van daarnet, met je sinds wanneer is Samir blond? “’ je moet gewoon niet liegen, je was toch met dat vriendinnetje van je, ik heb jullie heus wel gezien”’en? Je hebt ons gezien so what!””nou, gewoon, niets”’oh, ik dacht dat je daar problemen mee had, luister Bouchra je bent de laatste tijd echt veranderd, gaat het wel goed met je?”tuurlijk, hoe kom je daar nou bij, en tuurlijk verander ik ik word volwassen ja!””ha, jij? Nee dat denk ik niet”’oh, asjeblieft ga mijn kamer uit!”
Drie maanden daarna. Bouchra had nog steeds verkering met Mustafa, ze gingen steeds vaker weg met z’n twee, hij was echt heel lief en liet haar veel zien en nam haar naar plaatsen waar ze nog nooit is geweest. Haar vriendinnen zag steeds minder, is maar goed ook want ze waren toch niet blij voor me dacht ze…Bouchra begon steeds sterkere gevoelens voor hem te krijgen, hij blijkbaar ook, want hij zei gisteren dat hij van haar hield en dat hij met haar wilde trouwen…oh, het gaat de goede kant op, Bouchra was echt gelukkig….Vandaag haalde hij haar weer op van school, ze zouden naar Amsterdam gaan, lekker winkelen….maar eerst moest Mustafa wat uit zijn huis halen, hij was blijkbaar iets vergeten. Bij zijn huis aangekomen stapten ze uit en liepen naar binnen….Zijn huis zag er netjes uit, het was gezellig ingericht vond ze…”neem plaats, moet je trouwens wat drinken?” Bouchra ging op de bank zitten “ja asjeblieft” Mustafa verdween de keuken in en kwam terug met een flesje cola, hij gaf het aan Bouchra “asjeblieft, lieverd”Bouchra glimlachte naar hem hij ging naast haar zitten…. Bouchra keek naar hem, hij ging wat dichterbij haar zitten en nam haar in zijn armen, hij begon haar te zoenen….Na een tijdje verschoof Mustafa zich hij lag al bijna op haar …Hij keek haar aan toen ze naar hem lachte, nam hij aan dat ze wel verder wilde…..ze gingen steeds verder en verder…..Pas toen het gebeurde ontwaakte Bouchra uit een soort droom, Oh mij god wat heeft ze gedaan, ze had zichzelf weggegeven, ja rabi hoe kon ze het zo ver laten gaan….hoe!!!!! Bouchra begon te huilen, Mustafa nam haar in zijn armen en kuste haar op haar hoofd “stil maar het komt allemaal goed, ik ben het””nee, nee, het komt nooit goed, hoe konden we dit doen…..mijn ouders, mijn broers ze VERMOORDEN me, sorry ik moet hier weg” ze zocht snel haar kleren bij elkaar en liep de badkamer in. Hier waste ze zich, kleedde zich aan en liep de deur uit…..Ze durfde niet naar huis, ze zouden het merken….bij wie kan ik aankloppen? Mijn vriendinnen? Die ik de laatste maanden heb verwaarloosd? Bouchra was wanhopig….hier was hij dus naar uit!!!! Hoe kon ik zo blind zijn!!!!!
Just_me_Dina
04-11-2002, 11:50
Echt Mooi!!
Het is een begin waar geen eind aan komt..
Ik wil gewoon verder lezen...
maar goed geduld is een schone zaak!!
ga zo door!!
Tbarkelah jliek!
liefs,
Dina
Bedankt Dina hier nog een vervolg.....
Bouchra liep huilend door de straten, wanhopig, wat heeft ze gedaan? Hoe kon ze…..
Thuis aangekomen liep ze direct naar haar kamer, ze pakte een handdoek en haar toilettas en liep de douche in., hier waste ze zich weer, ze voelde zich vies, elke keer als ze zichzelf in de spiegel zag walgde ze van zichzelf…..
Na het douchen liep ze haar kamer weer in…. Ze wilde het aan iemand vertellen, maar aan wie? Haar vriendinnen? Deze had ze de laatste tijd zo verwaarloosd, ze wilden vast niets meer met haar te maken hebben, laat staan spreken…Met trillende handen belde ze Awatif op “met Awatif””Awatif? Ik ben het Bouchra””bouchra, heb je gehuild?””oh, Awatif ik ik…”’” Bouchra, wat is er ? waarom huil je? Is het uit?”’”nee, nee was dat het maar”’wat is er dan? Heeft hij je iets gedaan?” “Oh, Awatif kun je asjeblieft even langskomen? Ik weet dat ik jou en Souad de laatste tijd vreselijk heb behandeld maar….””het is goed meisje, ik kom….
“Nog geen tien minuten later hoorde ze de deur bel gaan…. Ze hoorde Awatif en Souad met haar moeder praten en naar boven lopen. Bouchra deed haar kamerdeur open en liet haar vriendinnen naar binnen….Bouchra begon meteen te huilen…..Souad liep op haar vriendin af en omhelsde haar…”Bouchra hoe heb je het zover kunnen laten gaan?’”ik weet het niet….ik…het…dit is gewoon een nachtmerrie, ja rab laat me asjeblief wakker worden….”Heeft hij je gedwongen? “’ nee, nee we lagen op de bank….en van het een kwam het ander….het leek wel of ik sliep pas toen ik die pijn voelde….werd ik wakker….maar het was te laat…. Te laat!!!” ‘’ ik had naar jullie moeten luisteren, ik dacht echt dat hij anders was, dat hij echt van mij hield….nu weet ik dat dit het enige wat hij van mij wilde….hoe kon ik zo blind zijn?” “mijn ouders, mijn broers ik heb ze allemaal verraden, als een of ander ho*r, wat dat is wat ze van mij gaan denken een ho*r!!!
Twee maanden later. Bouchra had sinds die ene dag had ze niets meer van Mustafa gehoord, ze is bij hem langs geweest maar hij was er niet, een van zijn vrienden die zij tegen kwam vertelde haar dat hij naar Marokko was, zijn opa was overleden….
Bouchra stond met een misselijk gevoel op….ze moest rennen naar de badkamer……Ze voelde zich ellendig, vreselijk, het kwam vast door dat ze de laatste dagen zo slecht at…haar ouders hadden dit in de gaten en zeiden er bijna elke dag wat van maar zij haalde elke keer haar schouders op en liep weg…Ze waste haar gezicht in de badkamer, net toen ze de badkamer uitliep stond Mo voor haar “ben je ziek?””nee, laat me!”het was maar een vraag, ik hoorde je overgeven, volgens mij heb je griep ofzo…blijf dus maar uit mijn buurt voor dat je mij aansteekt haha….”” Ja, dat zal ik zeker doen” Bouchra keek haar broer niet eens aan, dat deed ze de laatste tijd bij niemand, ze durfde niet…..stel dat ze het aan haar ogen zagen?….ze voelde zich zo schuldig….
Tijdens het ontbijt kreeg ze geen hap door haar keel….”Bouchra melki? Wesch 3iana? ( bouchra wat is er ben je ziek) “la a …”ze wilde haar zin afmaken maar kon niet alles kwam weer naar boven….ze rende naar de badkamer….en spuugde alles eruit…..haar moeder was haar achterna gelopen, ze stond bij de deur naar haar dochter te kijken…”Bouchra, debah 3adtemschie ltbib ( bouchra je gaat nu naar de dokter)……Haar moeder belde de dokter en maakte een afspraak bij de dokter en ging samen met Bouchra naar de dokter…..
Bij de dokter kreeg Bouchra nieuws die haar leven kompleet veranderde. Ze was zwanger!!!!
ps. ook een leuk verhaal " internet" van sawsen zeker de moeite waard om te lezen........tot later
weegschaaltje
04-11-2002, 13:54
schrijf snel verder
Aphrodite
04-11-2002, 14:27
ERRUGGGGGG, Gewoon zwanger.... Mijn god... het zou je maar overkomen..... Allahhfad..... But GO ON!!!
mimi_tangaouia
04-11-2002, 14:49
mooi verhaal ga door
dat verhaal vansawsen ken ik het is een waargebeurd verhaal van een meisje die ik ken
Origineel gepost door mimi_tangaouia
mooi verhaal ga door
dat verhaal vansawsen ken ik het is een waargebeurd verhaal van een meisje die ik ken
heey mimi hoe is het
rahoma ik wil meer lezen vervolg!!!!!!!!
xxxxxx sawsen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.