Bekijk originele versie : Kleding in Marokko ?
abrikoosje
04-04-2004, 15:54
heeeeeey damess
het is alweer bijna zomervakantie en iedereen gaat weer beginnen met shoppen ..
Wat kopen jullie allemaal ??
Wat is het belangerijkste wat je meeneemt en waar je niet zonder kan ??
Wat voor kleding kopen jullie dan.. watvoor stijl ??
Thanxxxxzzzzz :zwaai:
alhoceimachaima
04-04-2004, 16:04
ik ga dit jaar niet maar als ik ging gewoon dingen die in zijn en niet te bloot:D
Chirihen
04-04-2004, 16:05
heeee abrikoosje
iwa ja zoals je weet heeft iedereen een eigen kleding steil de ene trekt korte kleding aan en de anderen weer lang maar voor mij persoonlijk maak het niet echt uit of ik lang of kort draag.. maar als ik op vakantie ga naar marokko dan koop ik niet al te overdrefen kort maar meestal mestoer want je weet daar verkrachten de mensen je met hun ogen hahahhahaha.
maar vind persoonlijk een linnen broek met een lueke truitje en teenslippers echt de toppppppppppppp nou genoeg over me zelf gelult
ihihihihihihi
kusjes , Chirihen
PobriSita
04-04-2004, 16:10
Ik heb zo wie zo elkaar een linnenbroek bij me en natuurlijk in het WIT! En natuurlijk andere kleuren linnenbroeken :bril:
Een leuke bikini moet ik hebben het liefst 3paar bikini's, en natuurlijk leuke kleurige schoentjes, en teenslippers! Veel leuke truitjes verschillende kleurtjes. Ik haat het om zwart te dragen in de zomer of grijs :maf: Dus daarom altijd leuke kleurtjes, mijn favo is dan ook baby blauw, wit, baby rose!
abrikoosje
04-04-2004, 16:16
jaa he in zwart krijg je het zoow warm en jah kleurtjes zijn altijd leuk... ik kan niet wachten heb al een paar dingen gekocht duss hahaha
_SiMa_FoR_LiFe_
04-04-2004, 16:44
Yooo..abrikoosje....ik ook ....ik heb al geshopt
Linnen drie kwart rokjes, linnen broeken ( vooral heup, ik zie iedereen met die hoge linnenbroeken lopen, mijn mening: Super ugly ) zwarte drie kwart rokjes, en ik neem altijd wel een jeans mee kan niet zonder..met een leuke shirtjes, bikini, en vooral leuke tasjes, en schoentjes, muiltjes slippertjes mooie bijpassende riemen ect..En uiteraard een Zonnenbril..en haarclipjes...en nog veel meer :bril:
Mohiem ik maak er iets leuks van !
lela_Hanan
04-04-2004, 17:27
Origineel gepost door abrikoosje
heeeeeey damess
het is alweer bijna zomervakantie en iedereen gaat weer beginnen met shoppen ..
Wat kopen jullie allemaal ??
Wat is het belangerijkste wat je meeneemt en waar je niet zonder kan ??
Wat voor kleding kopen jullie dan.. watvoor stijl ??
Thanxxxxzzzzz :zwaai:
Hmmm....ewa eigenlijk van alles...
- Mooie drie kwarts rokjes met mooie designs :D
- Linnenbroek in veel kleuren...
- Spijkerbroeken...
- Hoofddoeken (sjaaltjes in alle kleuren)
- Dit keer ga ik wat FELLE kleding proberen
- En niet te vergeten accesoires...( zoals kettingen, ringen etc)
Komt goed inshallah :)
Linnen broeken, moet nog een paar kleuren hebben :p
Verder lange linnen blousjes, in mooi pastel kleuren..wil geen opvallende.
En nog wat lichte pastel kleuren hoofddoeken..dan ben ik denk ik wel klaar :p
:)
maghrebgirl20
04-04-2004, 20:21
veel felle kleuren, maar t zeker niet te kort zijn...
en voor de rest zonnebrillen, sieraden in alle kleuren, 2 tassen, 3 paarschoen waarvan 2 open en lekker relaxte nikes :D
de rest weet ik nog niet
tatouzient
04-04-2004, 21:02
buite wa onderkleding en mn jellaba neem ik nix mee :D
Tatou.
ik neem veel kleding mee ik laat wat kleding in maroc dat is makelijker dan hoef je niet elke keer te sjouwen met kleren
abrikoosje
05-04-2004, 13:19
Jaa hahah ik laat daar echt bijna alles is veel leuker dan kom je daar weer aan en oow dat had ik nog enzoo je vergeet alles hahah ik hou zooooooow erg van marokko ben nu al bezig met zoveel dingen bijelkaar te kopen !!!!
Origineel gepost door tetouania_s000
mag ik vragen waarom de meeste zich zo voorbereiden om er leuk uit te zien? Ik bedoel door de jaar heen maak je je toch ook niet druk om wat je gaat kopen, en in welke kleuren. Ik bedoel ik vindt het ook prettig om leuke kleding te dragen maar niet extra als ik op vakantie ga. Doen jullie het nu alleen omdat jullie op vakantie gaan? zodat je kan laten zien dat je uit het buitenland komt of specifiek voor je zelf?
Groetjes
Nee. :)
Zo ben ik altijd dus ook in Nederland.
Ik hou er van om er leuk uit te zien. :)
Ciao.
Ik ga dit jaar ook niet. :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.