Bekijk originele versie : Huwlijksnacht .. weg of laten ??
abrikoosje
04-04-2004, 15:51
hey ik had effe een vraagje...
Als jullie gaan trouwen ,wat doen jullie dan met het haar dat onder groeit op je huwlijksnacht ... ik ben er nog niet aan toe hoor daar niet van maar ik denk er soms wel aan .. zometeen haal je het juist weg en vind hij het lelijk ofzo .. en juist andersom ...
je weet het nooit van te voren maar je kan het toch ook niet vragen ofzo dat staat al helemaal niet ..
Dus hoe denken jullie erover ,het is een serieuze vraag dus ..
ThX allemaal !! :rolleyes: :zwaai:
DaNGeRouZLy
04-04-2004, 16:15
gewoon nu al weghalen met een scheermesje onder de douche veel hygenischer :zwaai:
shorty85
04-04-2004, 16:52
mannen kijken niet of je daar haar hebt of niet.ze willen alleen het gaatje.
het klinkt misschien grof maar dat is de waarheid!!!
maneschijn
16-04-2004, 15:08
Origineel gepost door shorty85
:hihi:...ja daar heb je wel gelijk in
Origineel gepost door shorty85
We hebben het over mannen, niet over monsters, heb een beetje vertrouwen in ze, ze lijken niet allemaal op mekaar. ;)
En abrikoosje, het hoort tot de soennah om het haar bij je oksel en bij de geslachtsdelen weg te halen. Dus het moet juist... en mocht je man het niet mee eens zijn of het lelijk vinden, dan zijn er genoeg bewijzen om te laten zien..
maroccia34
15-05-2004, 17:20
weghalen veel schoner bij de daad ja k ben getrouwd man scheert ook schoon,schoon................gewoon onder de douche scheren met een goed mesje mach3 of een speciaal vrouwen scheermes goed bijhouden en huid na scheren licht insmeren met babyolie
miss_mimi
16-05-2004, 13:47
JA of je het nou laat of niet ik denk niet dat je man dan minder van je gaat houden omdat je haar op je geslachtsdeel hebt........
Maare het is schooner als je het weggscheerd
kisses mimi
jah maar wel pijnlijk en moeilijker dan gewoon bij je oksels en je krijgt daarna ook altijd zo een jeuk of ligt dat gewoon aan mij
soennia83
16-05-2004, 21:45
Origineel gepost door riffigirly
nee dat ligt niet aan jou ..haha..tenzij het aan 'ons' ligt hahaha
maar ik gehoord dat vanaf het moment dat je ongesteld wordt dat je het al weg moet halen (in de islam) maar k weet niet of dat waar is..ik zelf haal het weg..en laat een mooi..netjes verzorgd lijnt staan.dat is beter dan zo'n kaal kippetje..maar ik heb wel van die lelijke stoppels dus ik raad je aan om het te harsen ook al doet dat zo'n pijn..
harsen :eek: wil je doodgaan aan de pijn??
Oh ja een tip: Geen kaal kippetje want daar staan ze denk ik niet op te wachten. het is de natuur dus ze zullen heus niet schrikken hoor. Maar geen oerwoud :rolleyes:
Geen kaal kippetje?? Lijkt mij dus wel netter om alles weg te halen..doen we nu toch ook, waarom op je huwelijksnacht dan niet??
Ik ben een kaal kippetje... zo'n streepje vind ik maar te veel moeite.
Casaouia_Style
16-05-2004, 22:59
kwestie van Hygiƫne, en aangezien het in de koraan (thnx lampjuh)staat helemaal :goedzo: klinkt raar maar voelt heel frisser net als je oksels! ;)
Ladyx1983
17-05-2004, 11:17
gewoon weg ahlen echt veel beter schoner..niet met scheermesje maar met ontharings creme doe ik altijd.Krijg je geen jeuk als t gaat groeien en bij scheren had ik dat wel.
succes!
Ladyx1983
17-05-2004, 11:17
gewoon weg ahlen echt veel beter schoner..niet met scheermesje maar met ontharings creme doe ik altijd.Krijg je geen jeuk als t gaat groeien en bij scheren had ik dat wel.
succes!
Salaam,
Weglaten is de boodschap geloof me? En het is volgens de islam dat je alle haar moet verwijderen, daar bedoel ik mee, oksels en onderaan je buik. Ik doe het al jaren, ik kan het mij gewoon niet voorstellen met!
Als je het gewoon bent wil je het niet anders omdat het ook proper oogt
Gewoon elke dag dat je een douche neemt gelijk scheren, en omdat je het regelmatig doet is het ook heel snel gebeurt onder de douche!
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.