Bekijk originele versie : meiden!!
lady_khadija
04-04-2004, 15:03
voor degene die foundation smeren..
hoe smeren jullie het precies aan? en welke merk gebruiken jullie? en smeren jullie achteraf ook nog poeder??
please, al details!! :D
alhoceimachaima
05-04-2004, 10:36
solly gebruik geen make-up:D
foundation is vet smerig man!
abrikoosje
05-04-2004, 13:42
Jaa ik vind het ook vies je huis gaat er zo lelijk uitzien ... en als je het wel doet moet je daarna echt poeder erover heen doen want anders ziet het er niet uit .... ik gebruik het niet hoor !! Doeiiii
Lady_moi
05-04-2004, 14:08
Eerst lichte foundation de mijne is van Nivea is wel goe :goedzo:
Derna lichte poeder erop
Geeft dan als resultaat sunblack color on your face :)
soms kan je niet anders dan foundation(als je het juist geschreven is)opsmeren ik doe het enkel als ik naar een feestje ga ofzo!!!!maar jah...
lady_mixed
05-04-2004, 17:39
ja wil ik ook weten.
ik ga zaterdag namelijk naar een bruiloft. kunnen jullie me tips geven over het opmaken van me gezicht????/ van wat ik allemaal moet gebruiken en hoe!
ik wil ook graag weten hoe je dat met oogpotlood doet, en foundation en poeder. kortom...de hele mikmak. en hebben jullie ook nog tips voor mijn haar??( heb lang haar tot het midden van mij rug, beetje krullerig)
misstomaatje
05-04-2004, 18:11
Origineel gepost door lady_khadija
voor degene die foundation smeren..
hoe smeren jullie het precies aan? en welke merk gebruiken jullie? en smeren jullie achteraf ook nog poeder??
please, al details!! :D
das zo slecht voor je huid joh.
hoe kies je de juiste tint voor je foundation?
gebruik een foundation die dezelfde kleur heeft als je eigen huidskleur'
je kunt een foundation het beste proberen op een plekje op je kin, dicht bij je nek. neem een sponsje en een monstertje van de make-up die je wilt proberen en breng de make-up aan. als de kleur van de make-up goed aansluit bij de kleur van je huid, zie je geen verschil. je hebt de juiste make-up gevonden. als je verschil ziet tussen de foundation en je huid dan heb je niet de goede basis te pakken. je hebt misschien de verkeerde pigmentatie gekozen (bijvoorbeeld: de huid is geel en de foundation neigt naar roze) of de make-up is te licht of te donker (bijvoorbeeld: de pigmentatie is goed maar de foundation is donkerder dan je huid).
mijn advies is om een foundation te kiezen die dezelfde kleur heeft als je eigen huidskleur, ook omdat het is lelijk is als je iemand ziet met een foundation die donker is dan de eigen huid. misschien denk je dat je er met donkere foundation beter uitziet, maar vaak is dat niet zo. het komt nogal maskerachtig over.
Sorry ik gebruik het niet.
selwita_girl1
05-04-2004, 19:04
Ik gebruik het ook niet, als je er bruin en goed wilt uitzien ga dan gewoon naar de zonnebank. Klaar is kees, xxxxxxxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.