Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Netwerk van moslim professionals in Benelux

Pagina's : [1] 2

Aba_Muslim
18-03-2009, 10:18

Salaam allemaal Voor wie het nut ziet van een netwerk van moslim professionals in Nederland, Belgie en Luxemburg (http://www.linkedin.com/groups?gid=1849480&trk=hb_side_g), de volgende link op LinkedIn. Registratie is gratis.

Oumyousrita
18-03-2009, 22:57
wat is dat eigenlijk precies ....wat kun je daar verwachten?

brownie74
18-03-2009, 23:26
Salaam allemaal Voor wie het nut ziet van een netwerk van moslim professionals in Nederland, Belgie en Luxemburg (http://www.linkedin.com/groups?gid=1849480&trk=hb_side_g), de volgende link op LinkedIn. Registratie is gratis. Ik heb me geregistreerd!!!

Oumyousrita
18-03-2009, 23:27
wat is dat eigenlijk precies ....wat kun je daar verwachten? up ik wil weten wat het is :confused:

brownie74
18-03-2009, 23:33

up ik wil weten wat het is :confused: een netwerk waarbij Moslim professionals (bedrijven en particulieren) elkaar kunnen vinden en van gedachten wisselen/rekruteren of gerekruteerd worden;....etc

Oumyousrita
18-03-2009, 23:36
een netwerk waarbij Moslim professionals (bedrijven en particulieren) elkaar kunnen vinden en van gedachten wisselen/rekruteren of gerekruteerd worden;....etc Okeee....bedankt voor je uitleg:goedzo:

Sympathiek
18-03-2009, 23:38
wtf is dit ik meld mij aan kom terecht bij een pagina waarin ik mij op mn hotmail moet aanmelden en hun toegang ofzo moet geven Ben je een hacker

brownie74
18-03-2009, 23:40
wtf is dit ik meld mij aan kom terecht bij een pagina waarin ik mij op mn hotmail moet aanmelden en hun toegang ofzo moet geven Ben je een hacker :maf: doe niet parra, linkedin heeft niets met hotmail te maken a gizoe

Normaall
18-03-2009, 23:41
wtf is dit ik meld mij aan kom terecht bij een pagina waarin ik mij op mn hotmail moet aanmelden en hun toegang ofzo moet geven Ben je een hacker ohh dat betekent dat de mensen in je lijst ook zon mailtje van jou krijgen om de site te bezoeken.

Fargh
19-03-2009, 07:29
wtf is dit ik meld mij aan kom terecht bij een pagina waarin ik mij op mn hotmail moet aanmelden en hun toegang ofzo moet geven Ben je een hacker als je de pagina leest, staat er in dat hij de adressen uit je mail kan importeren om te zien of vrienden van jou bestaan op linked zodat hij ze kan toevoegen aan je netwerk.

mozlan
21-03-2009, 00:39
een netwerk waarbij Moslim professionals (bedrijven en particulieren) elkaar kunnen vinden en van gedachten wisselen/rekruteren of gerekruteerd worden;....etc Rekruteren is hier vaak uitgesloten omdat het om een gesloten netwerk gaat waar een recruutbedrijf geen toegang voor heeft. Het gaat er met name om dat je connecties maakt waarbij je je evaring deelt of van ervaring van een andere leert. Iedereen is daar mee bezig behalve de marokkaanse professionals, die weten niets van elkaar en denken dat ze alleen zijn. hiermee breng je elkaar in contact. ohh dat betekent dat de mensen in je lijst ook zon mailtje van jou krijgen om de site te bezoeken. alleen als je ze op je lijst wilt hebben. Het adressysteem werkt net als bij hyves, het controlleert of er mensen zijn die ook geregistreerd staan zodat je ze kan toevoegen aan jouw netwerk.

Normaall
21-03-2009, 00:42
Rekruteren is hier vaak uitgesloten omdat het om een gesloten netwerk gaat waar een recruutbedrijf geen toegang voor heeft. Het gaat er met name om dat je connecties maakt waarbij je je evaring deelt of van ervaring van een andere leert. Iedereen is daar mee bezig behalve de marokkaanse professionals, die weten niets van elkaar en denken dat ze alleen zijn. hiermee breng je elkaar in contact. alleen als je ze op je lijst wilt hebben. Het adressysteem werkt net als bij hyves, het controlleert of er mensen zijn die ook geregistreerd staan zodat je ze kan toevoegen aan jouw netwerk. ohh ok

brownie74
21-03-2009, 01:07
Rekruteren is hier vaak uitgesloten omdat het om een gesloten netwerk gaat waar een recruutbedrijf geen toegang voor heeft. Het gaat er met name om dat je connecties maakt waarbij je je evaring deelt of van ervaring van een andere leert. Iedereen is daar mee bezig behalve de marokkaanse professionals, die weten niets van elkaar en denken dat ze alleen zijn. hiermee breng je elkaar in contact. alleen als je ze op je lijst wilt hebben. Het adressysteem werkt net als bij hyves, het controlleert of er mensen zijn die ook geregistreerd staan zodat je ze kan toevoegen aan jouw netwerk. je zou verschieten hoeveel mensen er gerekruteerd worden door een rekruteringsbedrijf via linkedin;) zit zelf in de rekrutering, linkedin en facebook zijn de ideale tools om professionals te traceren.

mozlan
21-03-2009, 01:27
je zou verschieten hoeveel mensen er gerekruteerd worden door een rekruteringsbedrijf via linkedin;) zit zelf in de rekrutering, linkedin en facebook zijn de ideale tools om professionals te traceren. hahahaha zo zo, dat wist ik niet. Daar hebben ze zeker een speciale upgrade voor gedaan.

brownie74
21-03-2009, 01:40

hahahaha zo zo, dat wist ik niet. Daar hebben ze zeker een speciale upgrade voor gedaan. :) zoals ik al zei, rekruteringsburos zijn heel creatief ze gebruiken zelfs fictieve accounts aan bij sites zoals monsterboard. werknemers die dan hun werkgevers de toegang tot hun CV ontzeggen omdat ze anoniem willen blijven en niet willen dat hun werkgever weet dat ze elders solliciteren worden zo in 1 klap ontmaskerd;)

Pagina's : [1] 2