Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarheid onderzoek palestina/isreal?

lady_nl
04-04-2004, 13:33

Ik heb een vraagje wie van jullie weet een goede site of een goede boek met echte bronnen en geschiedenis omtremt de midden-oosten conflict? Ik heb het dan over het begin vanaf het verhaal mozes , salahadin, bouw al aqsa moskee tot en met nu..... Met betrekking tot het onderzoek is de Islam in de standpunt ook erg belangrijk. Al vast bedankt ik ben zeer benieuwd... :zwaai: :giechel:

lady_nl
04-04-2004, 13:51
Origineel gepost door nozaroc Google... Graag gedaan. ;) Niets bruikbaars kunnen vinden vandaar deze vraag.

lady_nl
04-04-2004, 14:18
Origineel gepost door nozaroc Nou ja, als je met google niets kan vinden, wat wil je dan? En sinds wanneer begon het mo conflict bij Mozes? Hoe dan ook Toch maar enkele interessante sites bezocht inzake het mo conflict http://www.nrc.nl/W2/Lab/MiddenOosten/geschiedenis.html http://www.nd.nl/htm/dossier/israel/isrindex.htm http://users.pandora.be/militant.links/ml/cwi/internat/moosten.html Je moet dan wel verder spitten in die sites, het ligt niet kant en klaar op een bord. Groetjes Het was niet mijn intentie om je boos te maken. Je kan altijd besluiten om niet te beantwoorden.... Wat betreft mozes (vzmh) de Joden werden door Allah (swt) bevreid uit Egypte. Profeet Mozes was hun leider en natuurlijk ook profeet. Uiteindelijk moesten ze volgens mij emigreren naar Palestina... Ik kan het ook fout hebben Allah weet het beste. Als dat fout is kan je me altijd corrigeren Bedankt voor je website.

MELILLENSE
04-04-2004, 14:20
Origineel gepost door nozaroc Nou ja, als je met google niets kan vinden, wat wil je dan? En sinds wanneer begon het mo conflict bij Mozes? Hoe dan ook Toch maar enkele interessante sites bezocht inzake het mo conflict http://www.nrc.nl/W2/Lab/MiddenOosten/geschiedenis.html http://www.nd.nl/htm/dossier/israel/isrindex.htm http://users.pandora.be/militant.links/ml/cwi/internat/moosten.html Je moet dan wel verder spitten in die sites, het ligt niet kant en klaar op een bord. Groetjes Het Midden Oosten conflict begon niet bij Mozes...het begon bij die mensen die totnogtoe geen enkele profeet, boodschappers van God, hebben geaccepteerd....en dan spreken we niet over ongelovigen als jij, pistach. MELILLENSE :belgie:

lady_nl
04-04-2004, 14:23

Origineel gepost door MELILLENSE Het Midden Oosten conflict begon niet bij Mozes...het begon bij die mensen die totnogtoe geen enkele profeet, boodschappers van God, hebben geaccepteerd....en dan spreken we niet over ongelovigen als jij, pistach. MELILLENSE :belgie: Ben het met je eens melillense dat het niet begon bij Mozes (vzmh) geen enkele profeet of Allah (swt) staat hier achter

esiyaa
04-04-2004, 14:29
mijn afkeer tegen joden wordt met de minuut groter

MELILLENSE
04-04-2004, 14:54
Origineel gepost door esiyaa mijn afkeer tegen joden wordt met de minuut groter Salaam aleikoem esiyaa, Het is beter om hen een afkeer van jou te laten hebben...je voelt je er zelf veel beter bij en je geniet er eens zoveel van. Leer hen kennen, leer over hen, leer hun taal, leer hun gewoontes en hun gedachtengoed....dan maakt je voor hen een geduchte vijand....immers kennis is macht. Net zoals zij doen...maar dan nog beter. Vergeet niet, voor hen betekent de wereld alles; de wereld en het materialistische is hun godsdienst, ondanks de waarschuwingen van God via al Zijn boodschappers. MELILLENSE :belgie:

lady_nl
04-04-2004, 15:00
Origineel gepost door MELILLENSE Salaam aleikoem esiyaa, Het is beter om hen een afkeer van jou te laten hebben...je voelt je er zelf veel beter bij en je geniet er eens zoveel van. Leer hen kennen, leer over hen, leer hun taal, leer hun gewoontes en hun gedachtengoed....dan maakt je voor hen een geduchte vijand....immers kennis is macht. Net zoals zij doen...maar dan nog beter. Vergeet niet, voor hen betekent de wereld alles; de wereld en het materialistische is hun godsdienst, ondanks de waarschuwingen van God via al Zijn boodschappers. MELILLENSE :belgie: Wat een goed idee van jou....

MELILLENSE
04-04-2004, 15:33
Origineel gepost door Oppasser 2 anti-semieten op 1 pagina (ja, die slijmbelg ook). Is dat alles wat je hiertegen kunt inbrengen, Oppasser....waarom accepteer je niet hoe de vork in de steel zit? Iemand beschuldigen van anti-semitisme is de easy way of thinking....the Bush way, sort of speaking, maar kun je ook argumenteren waarom ie in jouw ogen anti-semiet zou zijn? Per slot van rekening geef je hier niet meer dan je gevoelens vrij...en met gevoelens komt men niet ver, tenzij goed genoeg voor één of andere soapserie. MELILLENSE :belgie:

Mister_Ferrari
04-04-2004, 15:49
Origineel gepost door Oppasser 2 anti-semieten op 1 pagina (ja, die slijmbelg ook). Oppasser, pas jij wel voldoende op jezelf?. Waarom doe je dan zo'n domme uitspraak die gewoon huilt, schreeuwt en bedelt om zulke etiketten? Hier ik zal je een simpel voorbeeld geven: Anti-semitisme, je beschuldigd die 2 personen ervan zonder verder na te denken. Anti-semitisme is een vooringenomen haat tegen alles dat Semitisch is, toch? Nou wat wil het toeval, moslims spreken een Semitische taal, zij geloven in de leer van een Semitische profeet, en ze lezen een Semitisch heiligboek genaamd de Koran. Ze zijn dus zo Semiet als maar zijn kan en wat beweert ene Oppasser snot, "jullie zijn ‘Anti semiet’ ". En waarom, Oppasser? Omdat ze dmv een typisch jodenstreek de bal terugspelen? Ga naar de dikke van dale en zoek op wat de betekenis van jodenstreek is ipv hier de vermoorde, onschuldige Oppasser te spelen. http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=jodenstreek En wat lees je daar? Het zijn toch echt jullie eigen woorden, Oppasser. Als je daar moeite mee hebt dan stel ik voor dat je een kruistocht gaat beginnen tegen de dikke van dale vanwege hun ‘anti-Semitische’ instelling. Mijn zegen heb je. In al jouw haast om die 2 semitieten valselijk te beschuldigen heb je in plaats van hen te raken juist een dienst bewezen. Je hebt namelijk ten eerste aangegeven dat jullie de ware Anti Semieten zijn en hier gewoon schaamteloos voor uitkomen in jullie vocabulaire en daarnaast heb je wederom bewezen dat je uitspraak zeer dubieus en ondoordacht van aard blijkt. Schaam jij je niet dat Semitische allochtonen jou moeten onderwijzen?.

MELILLENSE
04-04-2004, 16:11
Origineel gepost door lady_nl Wat een goed idee van jou.... Shokran lady_nl, De Islam spoort alle moslims aan om kennis op te doen, niet alleen over de Islam zelf, maar over zoveel mogelijke aspecten van het leven, inclusief over diegenen die je niet of amper kunnen luchten... Vele joden leren over de Islam, teneinde kennis op te doen die ze vervolgens, indien ze te kwader trouw zijn, manipuleren om mensen op een dwaalspoor te brengen....het is niets nieuws, de waarschuwing staat immers ook in de Koran. De oorlog tegen Irak is bijvoorbeeld geen hersenspinsel van een simplistische geest als Bush jr. Wat belet een moslim om de Torah te lezen en de Talmoed te analyseren op de werkelijke boodschap die erachter steekt...Wat geeft een volk het recht om zichzelf als uitverkoren te verklaren tegenover alle andere volkeren? Het wordt tijd dat iedereen eens gaat beseffen dat er geen enkel volk verheven staat boven het andere....het verschil zal enkel door God gemaakt worden en niet door mensen die zich haast goddelijk voordoen. Lach altijd met je mond, maar wees met je hart steeds op je hoede... MELILLENSE :belgie: