Bekijk originele versie : Een mes in mijn hart,dit had ik nooit verwacht!!!!!!!
Salam iedereen,
Wel ik weet eerlijk gezegd niet ik waar ik moet beginnen maar zal het zo kort mogelijk te houden en hoop dat jullie me kunnen helpen al is het maar met woorden.
Wel anderhalf jaar geleden heb ik een jongen leren kennen die met de tijd mijn beste vriend is geworden, ik wist dat hij een relatie had dus nam ook afstand om problemen te vermijden,maar hij had me heel graag en was er ook altijd voor mij.En ik ook voor hen, als ik ze met iets kon helpen,stond ik altijd klaar voor hen.
Maar het ging de laatste maanden slecht met hen en hij gaf me toe dat hij mij graag zag van de eerste dag dat hij me leerde kennen.Ik was echt wel verschoten.Maar op dat moment voelde ik niets voor hem.Op een dag heeft hij ruzie gemaakt met zijn vriendin omwille van mij,hij kon het niet verdragen dat zijn vriendin achter mijn gat roddelde. Dus kwam er ruzie tussen ik en zijn vriendin,enkele weken later gaf hij me eerlijk toe dat hij iets voor me voelde (ik had al een vermoede).
Ik ben dan iets met hem begonnen maar had het moeilijk in het begin omwille van zijn ex ik kon het haar niet aandoen maar met de tijd zijn we naar elkaar toe gegroeid en ben ik van hem gaan houden,hij was echt een schat van een mens,deed alles voor me en was er altijd voor me,alles leek zo mooi tot deze zondag.
Hij heeft me altijd gezegd dat hij geen contact had met zijn ex, maar ik vond dat hij zo raar deed de laatste dagen,dus hen heb zijn voice-mail afgeluisterd op één of ander manier en wat ik hoorde heeft me echt gekwetst.Ik hoorde een bericht van zijn ex,dus heb het hem later horen en hij werd zo bleek en heel kwaad en ik begon te huilen.We zagen elkaar elke dag,we waren constant samen,hij belde me wel 3 à 4 keer per dag en dan hoorde ik haar berichtje.dat was de zwaarste klap die ok ooit heb gekregen.
Ik werd kwaad en wou het gelijk gedaan maken,hij begon te huilen enz enz ...En wou me niet laten gaan,uiteindelijk na 15 min stilte zei hij ineens
"OK shat ik zal je alles eerlijk vertellen",ik voelde mijn benen niet meer echt waar.En hij gaf toe dat hij met haar was en met mij,hij zei dat hij van ons beide hield en geen keuze kon maken,dus na die ruzie in het begin is zij terug afgekomen naar hem en hij heeft toen tegen haar gezegd dat hij een relatie had(dus met mij) en ze zei tegen hem dat van je moet een keuze maken ofwel ik ofwel zei.
Hij had haar dan wijsgemaakt dat hij voor haar had gekozen maar ik wist van niets.Tot begin September,waren we op een avond samen en we warren in elkaars armen en zij kwam langs en was ze stapte uit haar wagen en begon te roepen en tieren.Ik verschoot,maar ik wist natuurlijk niet dat ze samen waren.Ik dacht dat ze gewoon kwaad was dat ze ons samen zag maar dat was het niet,ze heeft hem betrapt terwijl hij ook met haar was alleen ik wist van niets.
Later heeft hij haar nog gesproken en ze vroeg hem of hij nog samen was met mij en hij zei nee,maar weeral heeft zij hem op een leugen gepakt,want de dag voor hij alles eerlijk vertelde was het de bruiloft van mijn vriendin en de beste vriendin van zijn ex was serveerster,ze had me de hele tijd in de gaten.En op het einde kwam hij me halen en haar beste vriendin heeft hem gezien en dus gelijk naar haar zijn ex (dus haar vriendin) gebeld om het haar te vertellen.Met alle gevolgen vandien...
Ik geloofde echt niet wat ik te horen kreeg,echt waar ik had dat nooit van hem verwacht,omdat hij teneerste 1 jaar mijn beste vriend was,ik wist toch ongeveer hoe hij was en na 6 maanden relatie krijg je zoiets te horen.Hij zei dat hij niet veel bij haar was maar meer bij mij,omdat ze hem ook zijn behoeft gaf.Ik weet dit is niet goed te praten maar dat zei hij.Dan vraag ik me af waarom mensen zo goed kunnen liegen en wie is er nog wel te vertrouwen.Ik was altijd heel eerlijk tegen hem omdat ik zelf mensen haat die liegen maar bedriegen had ik nooit verwacht.Hij was echt als een echtgenoot van mij,we deden alles samen,(niet verkeerd denken!)we hebben samen gelachen,samen gehuild en noem maar op.
Hij was dag en nacht om het zo te zeggen bij mij en toch begrijp ik niet waarom een mens zoiets kan doen.Ik heb nu mij nr veranderd en gewoon een punt achter hem gezet.Maar binnen in mijn hart hou ik echt van hem en voel me nu heel leeg van binnen.Ik vraag me af hoe ik nu nog iemand kan vertrouwen,als mijn beste vriend me zoiets aandoet,hoe kan ik ooit nog een jongen vertrouwen.
Hij is er echt kapot van maar hoe kun je van iemand houden en zo goed liegen.Waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk zijn dat begrijp ik nu echt niet.Ik weet echt niet wat ik moet doen,ik ben echt kapot vanbinnen en weet niet hoe het verder moet.
Ik hoop dat jullie me eerlijk jullie gedachten kunnen zeggen en me kunnen steunen met goede raad want op dit moment kan ik het echt wel goed gebruiken.
Ikhoop dat ik jullie niet tot last ben want dat wil ik echt niet.Ik kan bij niemand terecht met dit verhaal omdat iedereen ons als de "gelukkigste koppel" zag en nu dit allemaal gaan uitleggen kan ik echt niet aan.Ik hoop dat jullie me zullen steunen,en nog iets,kwetsende reacties kan ik nu echt wel missen dus maak het aub niet erger voor mij.
Alvast bedankt voor het lezen en voor de eventuele reacties.
Ik hoop dat jullie dit nooit moeten meemaken,en gelukkig zullen zijn inschallah.
XXXX-vele groetjes van iemand die altijd iedereen het beste wenst maar altijd de mes in haar rug terug krijgt als dank.
Beslama.
hey meid,zo iets wilde ik al eens eerder duidelijk maken, die topic was dus van jongens zijn raar! enne iedereen d8 dus dat ik iets tege alle jongens heb ,maar het gaat er bij mij om (wat je noemt vrienden) je denkt ze te kennen,maar in feite weet je maar heeeel weinig over ze, al is het je beste vriend die je heel je leven kent.
zelf heb ik ook niet echt vertrouwen meer in jongens, maar jah........life sucks!!!!!
:goedzo:zelf zou ik ook zo reageren als jou, dus vind je een toppertje!!!
flowerpower
01-11-2002, 00:33
Ik kan je alleen dit zeggen,alhoewel je verhaal zo lang was ik moet je eerlijk toegeven heb niet alles gelezen.
Maar begreep wel waar het naar toe leidt, je moest nooit een relatie met hem beginnen,een omdat je zijn ex of zijn vriendin kent,twee hij was je beste vriend heel erg verkeerd.
Ik weet niet of je met me eens zult zijn als ik je dit zeg,maar dat hoeft ook niet,als ik een vriend heb en ik weet hij heeft beste vriendin en of vriendinnetjes ik zal zo erg jaloers, dat hij dan of voor mij kiest en of zijn "beste vriendin" al is het helemaal onschuldig moet je nagaan als er erachter kom hij wil nog een relatie met haar beginnen, nee kan ik het gewoon niet hebben. Want altijd komt Satan tussen man en een vrouw, zou jouw vriend het wel accepteren dat jij een beste vriend hebt??????????
Met zo een verhaal kan je naar Hollywood gaan, kunnen ze er een mooie waargebeurde film van maken.
Verdien je nog wat ook ;)
tatouzient
01-11-2002, 00:49
ik vind het heel erg voor je dat je relatie me je beste vriend zo heeft moeten eindigen....
maar ik vind ni da je moet kiezen tussen je vriend en je beste vriend flowerpower!! ik heb een beste vriend en dat heeft nooit voor problemen gezorgd!! dus das ni waar wat je verteld vind ik... je moet elkaar vertrouwen en hij moet je gewoon alles vertellen... als je snapt wak bedoel hé?
je kunt evengoed een relatie hebben en een gewone beste vriend, het heeft te maken met je houding en hoe je beiden bent ingesteld...
maar douniadounia, je hebt juist gehandeld... is moeilijk, maar das het beste... door er nu een punt achter te zetten, ist makkelijker dan er later eentje achter te zetten want dan zal je nog meer aan hem gehecht worden, snappie?
heb je trots, je respect en loop met je hoofd opgeheven...
bisous
ps kweet da het moeilijk is, maar er zullen incha Allah nog mooie tijden komen met een hele betrouwbare persoon...
tatouzient
01-11-2002, 00:51
Origineel gepost door abdkrim
Met zo een verhaal kan je naar Hollywood gaan, kunnen ze er een mooie waargebeurde film van maken.
Verdien je nog wat ook ;)
ewa safi, da maske zit in de put en gij maakt het nog erger :rolleyes:
bisous
Origineel gepost door tatouzient
ewa safi, da maske zit in de put en gij maakt het nog erger :rolleyes:
bisous
Ik probeer haar alleen op te vrolijken. Zo erg zit ze ook weer niet in de put een beetje liefdes verdriet ben je zo vergeten er zijn zoveel leuke jongens op de wereld.
Als je verliefd wordt is dit nu eenmaal het risico ;)
manal18meknes
01-11-2002, 11:16
Je hebt juist gehandeld ben trots op je. Het zal wel lang duren om over hem te komen maar inchallah zal je iemand tegenkomen die echt van je houdt en alleen van jou. Nu denk je wel van dat jongens niet te vertrouwen zijn, maar niet iedereen is zoals jouw ex. Gewoon geduld hebben en je zal wel iemand vinden.
Veel sterkte nog
Miss_Darbeida
01-11-2002, 12:54
Hey douniadounia
Meid ik hoop dat je je al beter voelt. Woellah toen ik je bericht las leefde ik echt met je mee. Ok het was een beetje verkeerd van je om met hem te beginnen omdat het én je beste vriend én hij een relatie had met een kennis van je maar ja, je kan je niet kiezen op wie je verliefd word.
Uit wat ik kan opmaken denk ik echt wel dat je ex-vriend het goed met jouw meende maar hij had het je moeten zeggen. Dat hij je heeft bedrogen is niets, maar hij heeft je belogen en dat vind ik veel erger.
Maar weet je, inshallah ga je iemand vinden die je hart wel verdiend, echt waar meid kop op!!!
Ook wou ik zeggen dat je goed hebt gedaan om je nummer enzo te veranderen. En denk ik ook dat indien je ooit terug een relatie met hem begint het zeker gedoemd is om te mislukken omdat je hem niet meer kan vertrouwen ook al wil je dat, deze gebeurtenissen zal je telkens weer ophalen bij eender welke ruzie.
Misschien kan je ook eens met zijn ex gaan praten zodat ze zeker geen haatgevoelens tegen je heeft.
Nog veel succs dounia
Lieve DouniaDounia
knap van je dat je de moed hebt gehad dit te schrijven, ik hoop dat het je goed heeft gedaan.
Wat je hebt meegemaakt is zeker f*ck*d up voor je, maar dan was hij blijkbaar niet de goede voor jou, ik weet zeker dat er nog iemand voor je rondloopt die wel eerlijk is en die je kunt vertrouwen en je insahallah gelukkig maakt.
Ik zou die ex misshcien maar beter met rust laten, en gewoon verdergaan met je leven. Je weet niet goed hoe ze zal regaeren en dan is het maar beter zo. Maar het belangrijkste is gewoon je hart volgen, zolang je dat doet, zal het wel goed zijn.
Ik hoop dat de pijn minder is, en mocht er iets zijn, bedenk dan dat er meer meiden zijn met hetzelfde probleem en vind troost bij iemand.
Thallay frasik, heel veeeeeeeeel liefs,
Letizia.
tatouzient
01-11-2002, 16:30
Origineel gepost door DouniaDounia
Hey tatouzient,
Bedankt voor je reactie,echt waar. Het is heel moeilijk omdat ik aan hem gehecht was en nu is hij er niet meer,alles voelt zo leeg omdat;elke stap ik zette die samen met hem zette als je begrijpt wat ik bedoel ik nu moet ik gewoon verder ZONDER hem.
Dikke dikke knufffel,
beslama
ik begrijp helemaal wa je bedoeld...
dit is misschien helemaal anders, maar ik had ook een beste vriend, inderdaad, ik had... we waren zoals je zegt heel erg aan elkaar gehecht, maar wel alleen vriendschappelijk. maar een paar maanden terug, om just te zijn in augustus, is hij gestorven...
één ding heb ik geleerd en dat is da je elke minuut, elke seconde moet vullen, vullen met de goede dingens. het is inderdaad hard wat er is gebeurd, maar geloof me, er komen betere tijden... laat het achter je aan, kweet da het moeilijk is, maar als jullie voor elkaar bestemd zijn, zullen jullie later terug samen komen, ook al denk je nu van neen, is ni waar maar geloof me meisje, het lven zit vol verrassingen...
thalla
bisous
Nou Dounia Dounia ik zou ook precies hetzelfde als jou gedaan hebben. Ik zou ook echt niet verder met hem zijn gegaan.
Het is natuurlijk heel erg wat hij jou heeft aangedaan. Jij vertrouwde hem, jij geloofde in hem en dan flikt hij jou zoiets..!
Ook wil ik zeggen dat dit allemaal zijn schuld is geweest, niet de schuld van zijn ex-vriendin.! Zij heeft hem nog voor een keuze laten staan, zij wist ook niet dat hij iets met jou had. Dus hij heeft haar ook bedrogen en voorgelogen. Jullie beide zijn hier de dupe van.! Dus ik denk niet dat je kwaad op zijn ex-vriendin moet zijn.!
En lieverd ik begrijp nu dat het moeilijk voor je zal zijn om nog een jongen te vertrouwen...maar geloof me niet alle jongens zijn zo, echt NIET!
En ik hoop voor je dat je er snel over heen komt en dat je gewoon weer lekker met je eigen leven verder kan. En inchallah kom jij ook snel een goeie, betrouwbare jongen tegen. Want die bestaan echt.!
Heel veel succes...
Je hebt goed gehandeld!!
Ik weet dat het pijn doet, maar TIJD heelt alle wonden.
XX Amal
Geen dank Dounia. Maar het mooie ervan is (ja, er is iets moois aan liefdesverdriet) later, als je er overheen bent vraag je je af hoe je ooit gevoelens voor hem hebt kunnen hebben gehad. Je leert ervan, en hij kan zich voor zijn kop slaan dat hij jou dit heeft kunnen aandoen.
Nu zie je jezelf echt niet langs hem lopen met een goed gevoel en voel je steeds een steek aan je hart, maar zoals ik al zei: tijd heel alle wonden.
Heel veel sterkte meisje,
Liefs Amal
Miss_Darbeida
02-11-2002, 16:58
hi Dounia
Persoonlijk vind ik dat je echt naar haar moet toegaan om het uit te babbelen. Als ze niet met jouw wil praten dan heb JIJ tenminste geprobeerd, begrijp je?
Ik ben er zeker van dat hij is geschrokken omdat je je nummer hebt veranderd, hij begint nu te beseffen dat hij verkeerd zat en nu beseft hij ook dat hij je kwijtgeraakt of al verloren heeft.
Meisje echt waar hou de moed op en thalah fi rasek!!!
Veel succes en laat ons weten hoe het afloopt
groetjes Miss_Darbeida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.