Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mac hulp

Arabian
17-03-2009, 18:56

Ik heb sinds kort een imac, leuk ding! Stiller en sneller dan mijn oude pc. Probleem alleen is dat ik nu de trage factor ben Ik ben een poster aan het maken voor een muay thay gala, maar ik krijg niet meerdere lagen geselecteerd (de vechters moeten mooi op een rijtje staan). Ik heb ctrl, cmd en shift geprobeerd, maar die doen andere dingen! Deze shortcuts werken wel gewoon buiten photoshop als ik bv meerdere documenten wil selecteren. Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen, ik zit namelijk met een deadline Bij voorbaat dank! p.s. het is dringend!

WitteWijk
17-03-2009, 18:59
Ik heb sinds kort een imac, leuk ding! Stiller en sneller dan mijn oude pc. Probleem alleen is dat ik nu de trage factor ben Ik ben een poster aan het maken voor een muay thay gala, maar ik krijg niet meerdere lagen geselecteerd (de vechters moeten mooi op een rijtje staan). Ik heb ctrl, cmd en shift geprobeerd, maar die doen andere dingen! Deze shortcuts werken wel gewoon buiten photoshop als ik bv meerdere documenten wil selecteren. Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen, ik zit namelijk met een deadline Bij voorbaat dank! p.s. het is dringend! Sorry dat is mijn ding niet helaas zou je graag willen helpen. InshAllah zal iemand anders jou kunnen helpen. Succes Upppp!!!!

Arabian
17-03-2009, 19:00
Sorry dat is mijn ding niet helaas zou je graag willen helpen. InshAllah zal iemand anders jou kunnen helpen. Succes Upppp!!!! Thnx! de intensie wordt gewaardeerd ;-) ik heb echt alle shortcuts geprobrobeerd, weet niet wat het is :(