Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Rectificatie: Hoe win je een man voor je op een leuke/nette manier?

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

AUGURK
17-03-2009, 10:51

Maar wie van de jongeren tegenwoordig bekijkt het op islamitische manier? spreek voor jezelf

Roffa_jesus
17-03-2009, 10:52
hahaha ik wel...

Khataarlijk
17-03-2009, 10:53
Afknapper, een vrouw die moeite doet is hopeloos :ego:

Dina86
17-03-2009, 10:55
spreek voor jezelf Het gaat hier om de realiteit. Het overgrote deel van de jongeren die ik buiten tegen kom is schaars gekleedt, praat luidruchtig en imiteert de ongelovigen.

HoneyBee
17-03-2009, 10:56

Laat ik nog maar eens een poging wagen dan. Ik vind dat je als vrouw een man niet moet versieren. Gaat ie naast zijn schoenen lopen en dat moeten we natuurlijk niet hebben. :hihi: Maak gewoon wat oog contact en laat de rest aan het lot over. Misschien kom ik saai over maar zo is het ooit bij mijn begonnen. Nu zijn we 10 jaar verder waarvan 8 jaar getrouwd. :o P.s: Said, welloe dansen, strippen, gek doen. :hihi:

Dina86
17-03-2009, 10:57
Nou maak jij je nou maar geen zorgen om deze boy, ik heb de mogelijkheid om zelf eentje te kiezen. Wacht jij maar gewoon af totdat er iemand komt. Succes. Dat heb ik ook gedaan. Daarom ben ik nu getrouwd met een nette man en verwacht van hem ook een kind.

AUGURK
17-03-2009, 10:58
Het gaat hier om de realiteit. Het overgrote deel van de jongeren die ik buiten tegen kom is schaars gekleedt, praat luidruchtig en imiteert de ongelovigen. Dan ken jij de verkeerde mensen. Dat jij zulke mensen tegen komt wil niet zeggen dat de rest van de jongeren ook zo zijn. En natuurlijk is men vrij om te doen wat hij/zij wilt. Niet iedereen is gelovig.

AUGURK
17-03-2009, 11:00
Dat heb ik ook gedaan. Daarom ben ik nu getrouwd met een nette man en verwacht van hem ook een kind. Tjah, hoe serieus kunnen we je nemen, aangezien we niet weten of het klopt wat je zegt. Sowieso is het al vreemd dat je met een onbekende jongen like me aan het chatten bent, terwijl je getrouwd bent. Gefeliciteerd met je kind, alhoewel je nu veel zwaarder zal krijgen.

mama_lief
17-03-2009, 11:01
Hahahahaha. Lol! ja toch;)

HoneyBee
17-03-2009, 11:01
Tjah, hoe serieus kunnen we je nemen, aangezien we niet weten of het klopt wat je zegt. Sowieso is het al vreemd dat je met een onbekende jongen like me aan het chatten bent, terwijl je getrouwd bent. Gefeliciteerd met je kind, alhoewel je nu veel zwaarder zal krijgen. :hihi: Voor chat moet je links bovenin klikken. :hihi:

AUGURK
17-03-2009, 11:02
:hihi: Voor chat moet je links bovenin klikken. :hihi: Ja, schijnheilig doen en zeggen dat forummen iets anders is dan chatten. Goed zo.

Dina86
17-03-2009, 11:03
Geloof me, er zijn er nog genoeg. Alleen hebben mensen soms te weinig geduld en/of vertrouwen in Allah(swt), en gaan ze haram relaties aangaan, in de hoop om het 'geluk' te bespoedigen, terwijl Allah(swt) degene is die geluk geeft en neemt. Ja tuurlijk. Maar hoe je het wendt of keert. Ik ken zat mensen die heel erg praktiserend zijn in hun geloof en hun vertrouwen volledig in Allah swt hebben gesteld. Maar toch telefonisch contact hebben (wat ook haram is), om de ander te leren kennen, alvorens er op de vader van het meisje wordt afgestapt. Op de een of andere manier gebeurt het haast nooit dat het volledig halal gebeurt.

Khataarlijk
17-03-2009, 11:03

Laat ik nog maar eens een poging wagen dan. Ik vind dat je als vrouw een man niet moet versieren. Gaat ie naast zijn schoenen lopen en dat moeten we natuurlijk niet hebben. :hihi: Maak gewoon wat oog contact en laat de rest aan het lot over. Misschien kom ik saai over maar zo is het ooit bij mijn begonnen. Nu zijn we 10 jaar verder waarvan 8 jaar getrouwd. :o P.s: Said, welloe dansen, strippen, gek doen. :hihi: Ja toch zo hoort het , als het een mektaab is dan is het gewon een mektaab , ze kan ook naar hem toe gaan en zeggen jongen ik vind je een ideale man ik zou je graag willen als mijn man . of iemand sturen (zijn zus , nicht etc) precies zoals Khadija oum lmou2minien dus ook heeft gedaan :)

Khataarlijk
17-03-2009, 11:04
:hihi: Voor chat moet je links bovenin klikken. :hihi: ik was op chat een @ , wallah was gewoon en hel hahah nooit meer :D

AUGURK
17-03-2009, 11:05
Maar toch telefonisch contact hebben (wat ook haram is), om de ander te leren kennen, alvorens er op de vader van het meisje wordt afgestapt. Op de een of andere manier gebeurt het haast nooit dat het volledig halal gebeurt. Ja, zoals de mensen op deze site toch:)

Pagina's : 1 [2] 3 4 5