Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Scheiding! klik even is belangrijk

islam-4_Everboy
16-03-2009, 21:58

Ik heb anderhalf maand scheidingsformulieren geregeld. nu duurt het nog even voordat ze komen. Mijn vader had vandaag een officiele gesprek voor een woning. het werd hem verteld dat hij ook een bewijs moest nemen dat hij gescheiden is. dat had hij dus niet. maar hij heeft wel bij de uitkeringinstantie doorgegeven dat die weg is van me moeder. en nu ook op zich zelf woont met z'n vriend. Kan hij ook van z'n uitkeringinstantie een bewijs vragen dat hij gescheiden is? en dat ook gelijk aan de woningcorporatie doorgeven. dat hij alsnog die woning krijgt???

BoksOuwe
16-03-2009, 22:36
Te moeilijk, sorry

islam-4_Everboy
16-03-2009, 22:41
hoezo van die rare reactie, praat alsteblief gewoon normaal. of negeer me klaar! stel je eens wat volwassen op. en niet als klein kind.

islam-4_Everboy
16-03-2009, 22:55
Zoja dan is een kopie van akte van berusting die gestempeld is voldoende. of heb je die nog niet? sterkte in ieder geval hij is nog niet officieel gescheiden. want dat is me moeder en ik nu aan het regelen we zijn al naar de advocaat gegaan. maar hebben nog geen bericht gekregen voor een echtscheiding. maar dit heeft hij al bij de uitkeringinstantie's doorgegeven. maar kan hij geen bewijs krijgen van hun. dat hij dat alsnog zo kan doorgeven aan de woningcorporatie??

Hmeds_Daughter
16-03-2009, 22:56

Heel veel succes, Everboy. Was maar aan het dollen.

islam-4_Everboy
17-03-2009, 12:58
Sorry dan weet ik dat niet want hebben ze specifiek gevraagd naar zijn scheiding? en eventueel zou je dat kunnen vragen bij zijn uitkeringsinstantie want normaal zou je op het moment dat je in scheiding ligt daar ook officiele documenten moeten aanbieden van je scheiding teminste dat was bij de vader van me vriendin dus ik weet niet of de regels per stad verschillen. nee toch bedankt saartje, jij bent het goeie voorbeeld voor andere. als er iemand met een probleem zit. daar mag hmidos daughter ook een voorbeeld van nemen. :maf:

Miss_Truus
17-03-2009, 13:09
Kun je van de advocaat geen bevestiging krijgen dat het scheidingsproces in gang is gezet?

Marruecos
17-03-2009, 13:29
ik zit ook in een scheiding, ze doen best moeilijk voor een woning.

islam-4_Everboy
17-03-2009, 15:38
Kun je van de advocaat geen bevestiging krijgen dat het scheidingsproces in gang is gezet? Nee, ik ben net toevallig er naartoe gegaan. en kreeg te horen dat de woningcoropartie een officiele scheidingbewijs wilt. heel moeilijk doen ze. Echt vreemd.

Marruecos
17-03-2009, 16:49
Nee, ik ben net toevallig er naartoe gegaan. en kreeg te horen dat de woningcoropartie een officiele scheidingbewijs wilt. heel moeilijk doen ze. Echt vreemd. natuurlijk moet hij dat kunnen bewijzen? Weetje hoelang mensen wachten op een huis? Als het zo makkelijk kon ging iedereen volgens nederlandse wet trouwen en weer scheiden om een huis te krijgen.

nouhaila1984
17-03-2009, 18:02
hoezo van die rare reactie, praat alsteblief gewoon normaal. of negeer me klaar! stel je eens wat volwassen op. en niet als klein kind. Je kan gewoon de papieren meenemen van de aanvraag van de scheiding die naar de rechtbank is gestuurd. dat moet wel voldoende zijn

Hmeds_Daughter
17-03-2009, 21:28
nee toch bedankt saartje, jij bent het goeie voorbeeld voor andere. als er iemand met een probleem zit. daar mag hmidos daughter ook een voorbeeld van nemen. :maf: :verdriet: Sorry.

Nette_Meid
22-03-2009, 23:56
een vraag gelijk als je dus op zoek bent naar een woning wegens deze omstandigheden! krijg je dan ook een woning die aangepast is op jou inkomens?