Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn droom is om een arabische zanger te worden (chark),,Wie kan mijn helpen???

arabicboy
03-04-2004, 21:38

Ik ben tarik,,een jongen van 16 jaar,,ik ben gek op arabische muziek (chark) mijn droom is om een arabische zanger te worden net als ragheb alama...Wie kan mijn daarbij helpen.. Pease please....

DOUKALIA18
03-04-2004, 21:44
ik ben je eerste Fan als je het echt wil moet je ervoor gaan

arabicboy
03-04-2004, 21:48
Dank je wel.... 3je bent een schattt...

Screech_Bep
03-04-2004, 22:10
wordt eens wakker... :D

arabicboy
03-04-2004, 22:12

Waarom waarom moet ik wakker worden???????

AhSamiraIno
03-04-2004, 22:48
Ik Wen$ je veel suC6 !!! En Wie WeEt Zie Ik Je Een kEer oP tV eN daN LuisTer Ik NaaR JOU muZieK :) KoN iK je MaAr HeLpeN ! :( Ik ho0p DaT Je Dro0m UitKomT !!! ~*~ AhSamiraIno Was Hier ~*~ :zwaai:

mariametje
03-04-2004, 23:28
Ik denk dat het heel moeilijk wordt, want als je een arabische zanger wilt worden moet je naar Egypte gaan, daar heb je de meeste kansen. Ook denk ik dat je veel connecties moet hebben, want ik denk niet dat je zo snel kunt doorbreken, je weet dat er veel concurrentie is. PLUSSS een kapitaal om te beginnen, de clips worden als maar beter, dat betekent ook dat er veel geld in wordt gestoken. maar als je iets wilt moet het niet alleen bij praatjes blijven, dus werk er hard aan en insallah zal Allah swt je helpen. Ik hoop dat het duidelijk is geworden Succes, xxx mariam

Sanah
04-04-2004, 12:59
Origineel gepost door arabicboy Ik ben tarik,,een jongen van 16 jaar,,ik ben gek op arabische muziek (chark) mijn droom is om een arabische zanger te worden net als ragheb alama...Wie kan mijn daarbij helpen.. Pease please.... Hey... Ik zou je misschien wel verder kunnen helpen..ben namelijk zelf bezig met Arabische zang! ;)....stuur me maar een pmetje.. :)

Miss_Wafae
04-04-2004, 13:18
Origineel gepost door Screech_Bep wordt eens wakker... :D Moet Je Het Weer Eens Verpesten.. :auw: :hihi:

woehakoesen
04-04-2004, 14:39
mijn droom is om een arabische zanger te worden Dan moet je terug naar je bed...... ;)