Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ook mensen die geen bruiloft houden en gewoon tekenen en klaar???..

Pagina's : [1] 2

chahidaatje
03-04-2004, 20:41

Iedereen heeft het maar over bruiloft dit of bruiloft dat, maar zijn er ook mensen die geen groot feest houden of helemaal geen feest houden. Want ik zelf ben van plan om het erg heel klein te houden, zijn er nog meer die dat hebben gedaan of doen??..... xxxxjes Chahida

oem_ismael
03-04-2004, 20:48
dat is macha Allah maar je moet wel weten dat je een wallima moet houden als is het maar het geven van een dadel

chahidaatje
03-04-2004, 20:51
ewa ik weet het, maar ik zelf wil het klein houden, geef gewoon een kleine feest voor mijn vriendinnen en nichten en tante's bij elkaar gerekend misschien 30 a 40 mensen. Natuurlijk zou ik het heeeeeeel groot willen houden maar ja dan moet ik eerst een miljoen winnen dan nodig ik ieder lid van yasmina uit hahhahahahahahahahahahahaha... xxxxjes cha

0uidath
03-04-2004, 20:58
Never:ego: ik ga een knalfuif geven:boogie:

oem_ismael
03-04-2004, 21:01

Origineel gepost door 0uidath Never:ego: ik ga een knalfuif geven:boogie: wat versta jij onder een knal fuif?

0uidath
03-04-2004, 21:09
Origineel gepost door oem_ismael wat versta jij onder een knal fuif? Nou als eerste een feest waar de héle familie aanwezig is dus vrienden, vriendinnen,neven,nichten,ooms,tantes,buren de hele reutemeteut dus:D enne tja 't liefst in combinatie met een aouad derdek zid derdek band:D anyway een dag om nooit te vergeten :zwaai:

oem_ismael
03-04-2004, 21:14
salaam eleykoem oegtie oegtie waarom een dag om nooit te vergeten maaaaaaaar weet je het ergste van alles is je vergeet Allah swt!! want als je hem niet vergeten zou zijn zou je dit alles niet willen....hoe kan je van Allah swt verwachten dat hij jou huwelijk zegent wanneer je sjetaan (door muziek en dergelijke) als ere gast vraagt

achie25
03-04-2004, 23:26
Origineel gepost door 0uidath Nou als eerste een feest waar de héle familie aanwezig is dus vrienden, vriendinnen,neven,nichten,ooms,tantes,buren de hele reutemeteut dus:D enne tja 't liefst in combinatie met een aouad derdek zid derdek band:D anyway een dag om nooit te vergeten :zwaai: Zo dacht ik er tot een paar maanden geleden ook over. Gelukkig, nu het dichterbij komt, ben ik van die gedachte afgestapt. We houden het klein maar wel gezellig. Geen verspilling en geen overdreven gedoe. Dat is het belangrijkste.

sugerbabe_18
04-04-2004, 15:00
Origineel gepost door 0uidath Nou als eerste een feest waar de héle familie aanwezig is dus vrienden, vriendinnen,neven,nichten,ooms,tantes,buren de hele reutemeteut dus:D enne tja 't liefst in combinatie met een aouad derdek zid derdek band:D anyway een dag om nooit te vergeten :zwaai: ...:hihi: zolang je mij maar uitnodigt..:D

leeuwtje
04-04-2004, 18:08
hallo allemaal ik ga inshallah volgende maand trouwen met mijn aanstaande. en voor ons is het tekenen en klaar. over een half jaartje gaan we een mooi feest geven met alles er op en eraan,

sugerbabe_18
04-04-2004, 19:06
eeey leeuwtje.. helemaal gelijk:D

chahidaatje
05-04-2004, 00:02
ewa leeuwtje ik kan je hand gaan schudden denk ik. grt Cha

leeuwtje
05-04-2004, 15:30
hahahhaha ja toch zo kan het ook, ik hoop inshallah dat jullie allemaal gelukkig worden! en van het huwlijk kunnen genieten! gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!!!!!!

Asiaake
05-04-2004, 20:15
Salaam 3alaykoum Liefste Zusjes, Ik ben twee weken geleden islamitisch getrouwd. Ik wil ook geen groot feest houden daar komen alleen problemen van. Ik wil het volgens de sounna van de Profeet saw doen. Ik ga Anachied doen ipv muziek en voor de rest gewoon onder familie. Ik hoop dat het goed gaat aflopen InshaAllah! Het is echt niet gemakkelijk, zeker als er veel roddels zijn.. Willen jullie Aub dou3a doen voor ons??? Allah y r7am wallidien Fi Amanillah Asia

mistrygirl
07-04-2004, 12:10

gelukkig dat mensen nog zo denken (een klein feest) Ik ga insallah volgende maand trouwen, ik wil het klein houden aangezien ik het allemaal zonde van het geld vind (niet dat ik wat betaal, maar toch met dat geld koop ik een mooie auto of een huis in marokko) Ik ga het misschien gewoon thuis houden of een kleine zaal voor alleen de vrouwen met een gita band, negaffa en een fotograaf Maximaal €6.000 inclusief alles.... Wat vinden jullie ervan, ik hoor het graag.....

Pagina's : [1] 2