Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ejj Mensen Even Aand8 !!!!!!

Pagina's : [1] 2

Beni_Bouyachie17
31-10-2002, 21:05

Asalaam moechaleikum, Ik vindt dat jullie even de foruim van maroc prinses over pimmie moeten doorlezen ik heb namelijk gemerkt ; DAT ER EEN PAAR MENSEN ONDER ONS EEN STEL VERRADERS ZIJN VOOR DIE RATTEN VAN EEN LPF RS Zoals jullie zullen lezen is zelfs de administrateur van de webside van pimmie heeft gereageerd, DUS LATEN WE ZE EVEN WAT ZIEN EN MEER ONZE NEUS OP DIE SIDE OPMERKEN DAN PIEPEN ZE WEL ANDERS DENK IK..... Macha salamaa, :zwaai:

cheetah
31-10-2002, 21:53
wat??? reageren ze hier op Yasmina?? :schok:

soumaya1
31-10-2002, 22:08
ja en die bobbes dat is de spion!!!!! kan niet anders!

Beni_Bouyachie17
31-10-2002, 22:17
Asalaam moechaleikum, Jah inderdaad daar heb ik ook aan gedacht . Maar d r staan d r wel meer op m n lijstje ik heb dat bobbes geval trouwens langer in de gaten gehouden zouden jullie ook moeten doen. Weet je wat me opgevallen is aan dat gevalletje is dat ze een een discussie lospeutert en de mensen op haar laat reageren begrijp je en beetje voor beetje irriteren de mensen elkaar en voor je het weet gaat het niet meer om haar maar verwijten ze elkaar. Check het zelf maar na en dan zullen jullie zien of ik gelijk heb of niet. Macha salamaa,

soumaya1
31-10-2002, 22:27

ja ik heb het gezien, en weet je dat wijf zijn mijn woorden niet eens waard, zo n zielig persoon heb ik in mn hele bestaan niet ontmoet!

Beni_Bouyachie17
01-11-2002, 13:29
Asalaam moechaleikum, Walaaa hilaa , Maar ja en nu is dat rene gevalletje d r bij dat bevalt mij uberhaupt niet ze lopen ons doorgaans lastig te vallen en nu ook al hier. Macha salamaa,

Junkie
01-11-2002, 14:25
Origineel gepost door butterfly1983 Doe niet zo overdreven man..... Kijk maar uit. Straks ga je door het leven als spion of verrader. ;)

Beni_Bouyachie17
01-11-2002, 16:50
Origineel gepost door butterfly1983 Doe niet zo overdreven man..... Asalaam moechaleikum, Hmmz ik begrijp niet helemaal waar je naar toe wilt. Beslama,

Juf_Nora
01-11-2002, 16:53
ik snap er weer eens helemaal niks van... wie is er hier spion? en waar kan ik die forums vinden waar jullie het over hebben?? geef maar een link ofzo, dan wordt het een stuk makkelijker voor me:D kussies Noratoen

soumaya1
01-11-2002, 16:55
Origineel gepost door Junkie Kijk maar uit. Straks ga je door het leven als spion of verrader. ;) :vingers: iegh ik mag jou niet!!! en dat is mijn mening!!!

Juf_Nora
01-11-2002, 17:00
en voor je mening moet je altijd uitkomen!!!:D haha grappig die vingertjes...:D:D:D

beppie_truus
01-11-2002, 17:06
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Asalaam moechaleikum, Ik vindt dat jullie even de foruim van maroc prinses over pimmie moeten doorlezen ik heb namelijk gemerkt ; DAT ER EEN PAAR MENSEN ONDER ONS EEN STEL VERRADERS ZIJN VOOR DIE RATTEN VAN EEN LPF RS Zoals jullie zullen lezen is zelfs de administrateur van de webside van pimmie heeft gereageerd, DUS LATEN WE ZE EVEN WAT ZIEN EN MEER ONZE NEUS OP DIE SIDE OPMERKEN DAN PIEPEN ZE WEL ANDERS DENK IK..... Macha salamaa, :zwaai: wat is nou het probleem zolang je een open en eerlijke discussie houdt win je het altijd en van iedereen. ga je nou niet verlagen tot het niveau van scheldpartijen en het wijzende vingertje.

soumaya1
01-11-2002, 17:10
Origineel gepost door Just_Nora en voor je mening moet je altijd uitkomen!!!:D haha grappig die vingertjes...:D:D:D ja toch? :D

Juf_Nora
01-11-2002, 17:13
Origineel gepost door Just_Nora ik snap er weer eens helemaal niks van... wie is er hier spion? en waar kan ik die forums vinden waar jullie het over hebben?? geef maar een link ofzo, dan wordt het een stuk makkelijker voor me:D kussies Noratoen volgens mij praat ik hier tegen de muren, of tegen het scherm aan ofzo.. niemand die antwoord... :kwaad: :(

soumaya1
01-11-2002, 17:15

Origineel gepost door Just_Nora volgens mij praat ik hier tegen de muren, of tegen het scherm aan ofzo.. niemand die antwoord... :kwaad: :( het is niet dat echt iemadn een spion is! maar kijk ff naar de topic onder de naam pim, misschien weet je dan waar het over gaat!!!!!! ok is je vraag nu beantwoord??????????????? :D

Pagina's : [1] 2