Bekijk originele versie : Voor zusters die vanuit huis willen werken
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
ik ben ook wel geinteresseerd
06-12345678
17-03-2009, 18:21
Waar ik het over heb is werken als affiliates
Ik lees regelmatig online dat mensen daar goed mee verdienen etc
En zit er over na te denken omdat ook te gaan doen.
En dan later een eigen product maken oid.
Je kan tegenwoordig een eigen boek schrijven en een website opzetten en een affilate programma eraan koppelen.
Maar voordat je zoiets kan doen moet je wel weten hoe je geld moet verdienen online zodat je later je affiliates kan begeleiden en leren hoe zij het kunnen doen.
Waar het mij omgaat is dat ik vanuit huis kan werken en mijn eigen tijden kan bepalen ipv elke dag dezelfde routine en gezeik over hoofddoek en alles wat erbij komt kijken.
waarom niet online iets beginnen.
hassans85
17-03-2009, 18:33
Je hebt op de site www.nationalemarkt.nl verschillende vacatures voor *********. Bij de meesten moet je eerst een startpakket aanschaffen. Alleen weet ik niet of dat allemaal betrouwbaar is.
nee niet vertrouwbaar vooral als je voor zo een pakket een 0900 of 06 nummer moet bellen of een bedrag voor de pakket moet betallen
NuFFniet
17-03-2009, 18:56
Waar ik het over heb is werken als affiliates
Ik lees regelmatig online dat mensen daar goed mee verdienen etc
En zit er over na te denken omdat ook te gaan doen.
En dan later een eigen product maken oid.
Je kan tegenwoordig een eigen boek schrijven en een website opzetten en een affilate programma eraan koppelen.
Maar voordat je zoiets kan doen moet je wel weten hoe je geld moet verdienen online zodat je later je affiliates kan begeleiden en leren hoe zij het kunnen doen.
Waar het mij omgaat is dat ik vanuit huis kan werken en mijn eigen tijden kan bepalen ipv elke dag dezelfde routine en gezeik over hoofddoek en alles wat erbij komt kijken.
waarom niet online iets beginnen.
Wilt u geld verdienen met uw eigen website? Wij bieden u de mogelijkheid tot het plaatsen van linkmateriaal van verschillende adverteerders. U ontvangt een vergoeding per transactie, klik of respons. U kunt zich nu gratis aanmelden en direct geld verdienen met uw website.
zoiets bedoel je ?
06-12345678
17-03-2009, 21:30
Ja zoiets
Het belangrijkste is dat je de mensen wat te vertellen hebt. over een bepaald onderwerp. En je kan dan producten aanbieden die daar iets mee te maken hebben..
Een adressen bestand is dan wel handig.
Je kan bijv. ook meerdere websites maken en daar de producten op plaatsen.
en je andere website gebruiken om daar je verhaal te doen en dan linken naar de site van het product.
doe jij ook aan online marketing??
Wilt u geld verdienen met uw eigen website? Wij bieden u de mogelijkheid tot het plaatsen van linkmateriaal van verschillende adverteerders. U ontvangt een vergoeding per transactie, klik of respons. U kunt zich nu gratis aanmelden en direct geld verdienen met uw website.
zoiets bedoel je ?
Oumyousrita
17-03-2009, 21:44
Ik heb intresse
Ik zie dat jij van Belgie bent.....pm me als het klopt want misschien heb ik iets interessants voor jou....:goedzo:
Oumyousrita
17-03-2009, 21:51
ik ben nu info aan het verzamelen en een afspr proberen maken met een boekhouder....ik wil in opdracht van als Freelancer gaan werken....van thuis uit!!!
thamazight19
17-03-2009, 23:40
ik ben nu info aan het verzamelen en een afspr proberen maken met een boekhouder....ik wil in opdracht van als Freelancer gaan werken....van thuis uit!!!
Wat voor werk is dat dan? Als ik vragen mag?
groetjes
Oumyousrita
18-03-2009, 13:36
Wat voor werk is dat dan? Als ik vragen mag?
groetjes
Ik moet gewoon via internetsites...bedrijven gaan bellen en met hun proberen een contract aan te gaan.....over intressante info wat hun bedrijf aantrekkelijk kan maken....dus mijn opdracht gever gaat een tel in mijn huis installeren en dan kan ik thuis op hun kosten gaan bellen....
het verdiend wel goed maar ik wil weten hoeveel kosten ik nou eigenlijk kwijt zal zijn p/m....dus voor verzekering voor de boekhouder....enz enz
Mvg
zoiets bedoel je ?
Hoe kan ik me aanmelden?
Wie heeft er hier ervaring met de volgende site:
http://www.thuis-bijbaantje.com/home/index.html?gclid=CITogIHgrJkCFYM_3god3C0-JQ
http://www.thuis-bijbaantje.com/home/index.html?gclid=CITogIHgrJkCFYM_3god3C0-JQ
Beetje mooi om waar te zijn :hihi:
Oumyousrita
18-03-2009, 17:20
Amai zeg.....
zou ik ook wel willen weten
NuFFniet
18-03-2009, 19:21
Ja zoiets
Het belangrijkste is dat je de mensen wat te vertellen hebt. over een bepaald onderwerp. En je kan dan producten aanbieden die daar iets mee te maken hebben..
Een adressen bestand is dan wel handig.
Je kan bijv. ook meerdere websites maken en daar de producten op plaatsen.
en je andere website gebruiken om daar je verhaal te doen en dan linken naar de site van het product.
doe jij ook aan online marketing??
neeeeeh ik doe aan googlen :hihi:
Hoe kan ik me aanmelden?
dat is niet van mij meis, dat is van www.affiliates.nl
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.