Advertentie: bereik met Marokko Media meer dan 50.000 Marokkaanse jongeren per dag

Google

PDA

Bekijk originele versie : Voor zusters die vanuit huis willen werken

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7

rawaan
16-03-2009, 18:55

ik heb ook intresse

schatje26
16-03-2009, 20:08
Wat leuk voor je meid...;) Lekker een nieuwe start doet je vaak goed.

En mag jij ook vanuit thuis werken?

Het is mogelijk mijn collega's die doen het vaak en wie weet zal ik er in de toekomst ook gebruik van maken :goedzo:

nietalleen
16-03-2009, 20:09
Ik denk een combinatie van beide dat het best relaxt is. Bijv 2 dagen thuis en 2 dagen op de werkplek....hihihi en dan de hele dag in je pyama werken....heerlijk hoor...:D
Das andere koek.

Topicstarter heeft het echt over *********.

Aini
16-03-2009, 20:15
Das andere koek.

Topicstarter heeft het echt over *********.

Jah, maar de combinatie leek mij wel relaxt vandaar dat ik dat zei.

Aini
16-03-2009, 20:16
Het is mogelijk mijn collega's die doen het vaak en wie weet zal ik er in de toekomst ook gebruik van maken :goedzo:

Leuk leuk...ik zou daar geen nee tegen zeggen....:)

nietalleen
16-03-2009, 20:18

Jah, maar de combinatie leek mij wel relaxt vandaar dat ik dat zei.
Combi is zeker relaxt.

Ik denk alleen dat ********* mij erg lui en dik zou maken. :hihi:

Aini
16-03-2009, 20:21
Combi is zeker relaxt.

Ik denk alleen dat ********* mij erg lui en dik zou maken. :hihi:

Als je aanleg hebt om dik te worden dan kan ik mij dat wel goed voorstellen...hihi hoop het niet voor je, maar als je een kantoorbaan hebt dan zit je ook de hele dag...okay je moet er wel heen en weer terug...hihihi

nietalleen
16-03-2009, 20:23
Als je aanleg hebt om dik te worden dan kan ik mij dat wel goed voorstellen...hihi hoop het niet voor je, maar als je een kantoorbaan hebt dan zit je ook de hele dag...okay je moet er wel heen en weer terug...hihihi
Ja, maar als je thuis bent dan is de keuken binnen handbereik. Thuis heb je toch de vrije loop.

Kantoor daarentegen niet. En als ik naar mijn werk ga, dan loop ik liever dan dat ik het openbaarvervoer neem.

ZaraAya
16-03-2009, 20:45
Is zeker handig in combinatie met kinderen!:goedzo:

Maar het mindere aan mijn werk is dat het echt onmogelijk is om het thuis te verrichten het is te privacy gevoelig wat betreft persoonsgegevens....

Aini
16-03-2009, 20:46
Ja, maar als je thuis bent dan is de keuken binnen handbereik. Thuis heb je toch de vrije loop.

Kantoor daarentegen niet. En als ik naar mijn werk ga, dan loop ik liever dan dat ik het openbaarvervoer neem.

Dat is wel waar wat je zegt en daarnaast krijg je ook weer frisse lucht en thuiszitten gaat je op een gegeven moment ook vervelen. Het is gewoon een groot voordeel als je met rare figuren werkt...even van ze af hahaha

meknesia23
16-03-2009, 21:03

ik ben ook geintereseerd

rbattiiaa
16-03-2009, 23:57
kun je daar eens wat meer over vertellen ?

mss ligt het aan mij, maar hoe doe je dat vanuit huis ?

mijn taken zijn voornamelijk delegeren, coordineren en aansturen. Eind beoordeling doe ik aan de hand van het geboekte eindresultaat. Ik werk met zelfstandigen en hoef er ook niet continu bovenop te zitten. Ik gebruik mail en telefoon als communicatie middel. Ik breng 20% van me tijd door op de zaak , 20% ben ik buiten de deur voor afspraken en de overige 60% werk ik vanuit huis.

Ik heb eerlijk gezegt een beetje geluk gehad zulke banen (opdrachten) liggen niet voor het oprapen.

Ouissam
17-03-2009, 08:50
mijn taken zijn voornamelijk delegeren, coordineren en aansturen. Eind beoordeling doe ik aan de hand van het geboekte eindresultaat. Ik werk met zelfstandigen en hoef er ook niet continu bovenop te zitten. Ik gebruik mail en telefoon als communicatie middel. Ik breng 20% van me tijd door op de zaak , 20% ben ik buiten de deur voor afspraken en de overige 60% werk ik vanuit huis.

Ik heb eerlijk gezegt een beetje geluk gehad zulke banen (opdrachten) liggen niet voor het oprapen.

Zozo dat heb je dan allemaal goed voor elkaar gekregen!:goedzo:

Waar heb je die baan gevonden, ik wil ook!:hihi:

chocogek
17-03-2009, 08:56
zou wel lekker zijn.

NuFFniet
17-03-2009, 10:02

bedankt voor je toelichting, zo is het een stukje duidelijker (wist ff niet wat ik me er bij moest voorstellen :o)
dit soort banen liggen idd niet voor het oprapen en zijn ook niet voor iedereen geschikt :goedzo:

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7