Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Knap Jij Op Af Bij Een Jongen/Meisje?

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
31-10-2002, 20:38

De vraag lijkt me duidelijk, nu de antwoorden nog...:) Ik knap af op grote sportschoenen, vieze nagels en achterlijk gedrag... LoVeYa! :p.

Hanaetje
31-10-2002, 20:45
Bij een jongen knap ik af als hij: - In zijn neus peutert, is gewoonweg wagelijkkkkkkk - Verschrikkelijk stinkende lijfsgeur heeft, ( er bestaat nog altijd zo iets als een DEO :D) - een zonnebanktype is....( sommige z'n precies negerzz ) - wannabee !! ....( Blijf je zelf, er zijn er al genoeg ) - show-macho achtige type ( zooo lastig, met hun BMW's , luide muziek om aand8 ...pfff ) Dat is het zowat voor nu, als ik nog méér weet.......I 'll tell u that ! Thalla -

-Reda-
31-10-2002, 20:46
Origineel gepost door LoVeYa De vraag lijkt me duidelijk, nu de antwoorden nog...:) Ik knap af op grote sportschoenen, vieze nagels en achterlijk gedrag... LoVeYa! :p stinkende mond...

Hanaetje
31-10-2002, 20:49
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO stinkende mond... Aaaaah kwist dat ik iets vergeten was..........:D - Stinkende mond...

Letizia
31-10-2002, 20:52

iedereen die wat achtergelaten heeft helemaal gelijk !!!!! geldt ook voor mij haha voor wie niet ??? beslama

-Reda-
31-10-2002, 20:53
Origineel gepost door Hanaetje Aaaaah kwist dat ik iets vergeten was..........:D - Stinkende mond... verder nog snorharen, behaarde rug, grote bek, gouden tand, en al helemaal als die gurl een scheet laat...wajoow dan ben ik helemaal weg....

Salaama
31-10-2002, 20:56
- Ik knap af op jonges die te strakke kleren dragen vreselijk net HOMO´S - Jongens die meiden te veel aandacht geven, iedereen is zijn schatje,,GETVER... - Jongens die niet aan hun toekomste denken voorbeeld hun school verkloten...DOMBO´S - Jongens die te veel drinken...en daarna naar alcohol ruiken..GETSIE.. - Jongens die denken dat ze heeeel wat zijn..HOGE DUNK - Jongens die meiden versleten aan de lopende band...STELLETJE SMEERLAPPEN.. - Jongens die er niet tegen kunnen als je niet op hun versiertrukjes ingaat...SUKKELS KORTOM TE VEEL OM OM TE NOEMEN::::

angeleyes_20
31-10-2002, 21:24
ik knap af van jongens die denken dat ze elke meisje kunnen krijgen en van jongens die een uur in de wind stinken (mond , zweet , ) of als ze beloftes niet na komen altijd te laat zijn jongens met een asociale gedrag of als ze de hele tijd op de grond kwatten (gatsie) jongens die drinken niet bidden jongens die tegen hun ouders schreeuwen en vaselineboys daar kan ik absoluut niet tegen

Cina
31-10-2002, 21:31
Er zijn zoveel dingen waar ik op afknap :ego: ;) naar Mokaltum

narcis
31-10-2002, 21:39
op een vieze gebit!!! hygiene kortom!!

loubna170
31-10-2002, 21:44
ik heb een hekel aan jongens die altijd denken dat zij het beter weten

said76
31-10-2002, 21:49
afknappen ........hmmm ja op meiden die alleen op geld en mooie autos en dat soort materiele en wereldse zaken valt ....dat is voor mij een afknapper.

cheetah
31-10-2002, 21:51
Tanden die niet gepoetst zijn... blghhhhh

-Reda-
31-10-2002, 22:00
Origineel gepost door **Marockaasje** Ooow jah en jongens die alleen maar in merkkleding lopen. Is daar iets mis mee??? het gaat erom hoe je het draagt...

-Reda-
31-10-2002, 22:08

Origineel gepost door **Marockaasje** jah maar dan moet je er niet over op gaan scheppen. zo van: mijn schoenen zijn van prada, mijn trui is van hugo boss, mijn boxershort is van calvin klein, mijn sokken zijn van la coste ETC :boos: Ik word daar zo ziek van :D ~ Marockaasje ~ wacht wacht wacht...mn jas is van Redskins, mn trui van DKNY, mn broek van Energie,mn bril van Replay, mn horloge van DKNY, mn sokken van de markt, mn Boxershort van Fundamentals/WE Men...:D :maf2:

Pagina's : [1] 2 3 4