Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ludieke sticker actie!

Pagina's : [1] 2 3

sahira
03-04-2004, 18:15

'Stickerman' verklaart ondernemers de oorlog zutphen - Parkeren, dagelijkse boodschappen, een biertje in het café of benzine voor de auto: de 23-jarige Jeroen Otten uit Zutphen vindt het allemaal heel erg duur. Otten heeft daarom ondernemend Nederland de oorlog verklaard. Alles wat hij te duur vindt, voorziet hij sinds twee weken van een sticker met in vette blauwe letters: VEEL TE DUUR! Koninklijke Horeca Nederland reageert knorrig met een 'geen commentaar'. Ook Albert Heijn en branche-organisatie Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) willen niet reageren op de actie van de zelfbenoemde 'stickerman'. Otten: ''We hebben nu zo'n 10.000 stickers gratis verstuurd, van Groningen tot Maastricht en van Enschede tot Den Haag. Als die mensen allemaal gaan plakken, kan niemand er meer omheen.'' Die reacties zullen dan vanzelf komen, denkt hij. De stickers zijn te bestellen op de klaagbus.nl en kosten 2 euro voor een vel van acht. 02 april 2004, Dagblad van het Noorden

sahira
03-04-2004, 18:17
Inderdaad, het leven is al zo duur....dus heb ik maar een velletje stickers aangevraagd.. :)

AlHoceima_Leila
03-04-2004, 18:19
wat grappig zeg wel leuk :goedzo:

sahira
03-04-2004, 18:32
Origineel gepost door kaasje Ik vind ze te duur Het velletje stickers bedoel je? :D Het moet natuurlijk gemaakt worden die stickers, dat begrijpt een kaasje als jij toch ook wel? Voor niets gaat alleen de zon op.... :)

sahira
03-04-2004, 18:50

Origineel gepost door kaasje maar kaasje is een Hollander die vinden alles te duur, laat een paar van van die gekke moslims maar van die stikkers kopen. Ik profiteer wel gratis van het resultaat. Oh...gaan we schelden kaasje? De 'bedenker' van deze actie is trouwens een kaasje, een hollander...hij verkoopt deze stickers niet alleen aan deze moslima, maar aan meerdere kaasjes... :D 'Ons bent zuunig'...zeggen ze ook in Zuthpen.

sahira
03-04-2004, 21:33
Origineel gepost door kaasje Sorry Sahira, leuk dat je die stikkers gekocht hebt. Maar volgens mij is de Euro gewoon een Gulden waard geworden, Alles is inderdaad een stuk duurder geworden maar salarisen zijn ook gestegen (al beweert de politiek van niet). Ik hou wel van een grapje, en zo zie ik de stickers ook, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me stilzwijgend erbij neer leg dat de prijzen bijna de helft omhoog zijn gegaan. Is dat zo dat de salarissen hoger zijn? Ik heb er niets van gemerkt, om me heen spreken ze allemaal negatief over de euro en niemand die opmerkte dat zijn/haar salaris gestegen was.

CitriC
03-04-2004, 21:38
Het ligt niet aan de euro, maar hoe men met de euro omgaat. Een euro is 2,20 waard maar wordt uitgegeven als 1 gulden. daar zit het probleem..

sahira
03-04-2004, 21:40
Origineel gepost door CitriC Het ligt niet aan de euro, maar hoe men met de euro omgaat. Een euro is 2,20 waard maar wordt uitgegeven als 1 gulden. daar zit het probleem.. Ik reken nog steeds om naar guldens, want inderdaad, velen geven het uit alsof het nog steeds gewoon 1 gulden is. Ik let sinds de euro steeds beter hoe en waaraan ik mijn geld aan besteed, je moet wel ... :o

a3ir
03-04-2004, 22:08
Origineel gepost door sahira Ik reken nog steeds om naar guldens, want inderdaad, velen geven het uit alsof het nog steeds gewoon 1 gulden is. Ik let sinds de euro steeds beter hoe en waaraan ik mijn geld aan besteed, je moet wel ... :o Sahira, wordt je nouw niet gek van dat rekenen naar een gulden? Ik word er helemaal:maf:van

sahira
03-04-2004, 22:12
Origineel gepost door a3ir Sahira, wordt je nouw niet gek van dat rekenen naar een gulden? Ik word er helemaal:maf:van Nee, het gaat me nog goed af hoor, ik word wel gek van andere dingen, maar goed...dit is de euro topic! Een vriendin van mij heeft zo'n euro-wijzer, daar staat alles op met de omgerekende bedrag, handig..voor haar, voor mij niet want dat telkens opzoeken daar zou ik moe van worden!

a3ir
03-04-2004, 22:23
Origineel gepost door sahira Nee, het gaat me nog goed af hoor, ik word wel gek van andere dingen, maar goed...dit is de euro topic! Een vriendin van mij heeft zo'n euro-wijzer, daar staat alles op met de omgerekende bedrag, handig..voor haar, voor mij niet want dat telkens opzoeken daar zou ik moe van worden! Ik bedoel dat je dan der achtewr komt dat je het dubbele betaalt voor een bepaalde product ;)

sahira
03-04-2004, 22:24
Origineel gepost door kaasje Ja, daar heb je gelijk in bij niemand is zijn salaris ongemerkt gestegen. Maar zelf studeer ik nog maar om mij heen zie ik wel dat als mensen een nieuwe baan krijgen dat ze er heeel veel op vooruit gaan. Sinds de Euro. Het lijkt minder ook met onderhandelingen over je salaris werkt dat zo. Ondernemers geven ook de euro makkelijker uit. Het zal even duren maar ik weet zeker dat het allemaal wel weer recht trekt. Laten we dat maar hopen, want ondertussen ken ik heel wat gezinnen die het sinds de euro erg slecht hebben, financieel gezien. De schulden volgen elkaar op in een rap tempo, en men staat bij de Kredietbank op de stoep. Dat was toch niet de bedoeling, denk ik dan van de euro?

sahira
03-04-2004, 22:29
Origineel gepost door a3ir Ik bedoel dat je dan der achtewr komt dat je het dubbele betaalt voor een bepaalde product ;) ;) ja, soms ben ik erg flauw als ik zie wat ik aan de kassa moet betalen. Gelukkig is de zomer weer in aantocht al zou je het niet denken, mijn zaadjes kunnen volgende week de grond in. Dat betekent goedkoop aardappelen, fruit en groente eten.. :D Het is een boel werk, maar op den duur loont het zich wel. Vers en onbespoten, wat wil een mens nog meer?

a3ir
03-04-2004, 22:35
Origineel gepost door sahira ;) ja, soms ben ik erg flauw als ik zie wat ik aan de kassa moet betalen. Gelukkig is de zomer weer in aantocht al zou je het niet denken, mijn zaadjes kunnen volgende week de grond in. Dat betekent goedkoop aardappelen, fruit en groente eten.. :D Het is een boel werk, maar op den duur loont het zich wel. Vers en onbespoten, wat wil een mens nog meer? mijn schoonmoeke doet dat ook,wat een verschil met wat er in de super ligt ;)

a3ir
03-04-2004, 22:41

Origineel gepost door kaasje Ik ben een hopeloze optimist, het zijn financieel niet van die goede tijden. Iedereen moet nu consolideren, weer even scherp worden. Nu staat de bank misschien op de stoep, er wordt orde op zaken gesteld. En over drie jaar rijden ze een auto die 2 klassen duurder is en gaan ze weer 3 keer per jaar op vakantie. De beurs was zich al heel lekker aan het herstellen, tot een paar idioten het nodig vonden om een trein op te blazen. Maar het herstel komt wel weer. Iedereen moet even zijn shit op orde hebben. Weet je wat je moet doen, niet meer omrekenen naar de gulden. Maar gewoon denken aan de tijd toen benzine nog Fl. 1.10 kostte, toen had je toch ook minder guldens uit te geven. Guess what! .... benzine kost weer 1.10 mooi toch. (goede oude tijd) En dan maar hopen dat niet weer zo een gek iets gaat opblazen :( ;)

Pagina's : [1] 2 3