Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hollandse jongen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

LZN
03-04-2004, 16:34

Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden!!!! Ik heb NOOIT een relatie gehad... En ben ook nooit echt verliefd geweest..!!!! Alleen nu is het zo; Ik vind een jongen leuk... EN hoe vaker ik hem zie hoe leuker ik m ga vinden!!!! Alleen nu is het zo hij is Hollands :( Wallah hij is zo lief en zo mooi!!! Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet!!! Laatst vroeg ie aan me wat ik van m vond!! Toen heb ik gedeeltelijk gelogen!!! Wie weet wat ik moet doen?.

OujDa_LaDy
03-04-2004, 16:36
Moeilijke Situatie..:eek:

HalveWaarheid
03-04-2004, 16:36
Yeh schandaal op twee voeten die je bent!

Thug_Sebnia
03-04-2004, 16:42
je hebt nooit een relatie gehad alhamdolillah, ik weet zeker dat je vast wel eerder verliefd bent geweest of iemand leuk hebt gevonden maar je hebt het altijd kunnen onderdrukken hoe moeilijk dat ook was/is. dat zul je nu ook moeten doen.vermijd plekken waar hij is en zoek je toevlucht bij Allah swt.

HalveWaarheid
03-04-2004, 16:48

Origineel gepost door MisSiham Waarom? Ik weet dat t eigenlijk niet kan... Maar onderdrukken vind ik zo lastig!!!!!!!! Ik 2weet niet wat ik moet doen? Kga dit geeneens uitleggen! :rolleyes:

Lady_moi
03-04-2004, 16:54
Beter mee ophouden.. Alé negeren.. Want ge weet ..Een toekomst hebt ge nie me hem omdat hij geen moslim is.. Dus laat het rusten voorda ge strax nog in een moeilijke keuze ga zitten je familie of hem...

Thug_Sebnia
03-04-2004, 16:56
zeg altijd als je hem ziet: la 7awla owla qoewata illa billahi al3alie al3addem of a3oedu billahi minna sjaaitani radjiem! en laat hem jou absoluut niet aanraken!!

Lady_moi
03-04-2004, 17:04
Neem afstand dan?

appelsap
03-04-2004, 17:09
Origineel gepost door MisSiham Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden!!!! Ik heb NOOIT een relatie gehad... En ben ook nooit echt verliefd geweest..!!!! Alleen nu is het zo; Ik vind een jongen leuk... EN hoe vaker ik hem zie hoe leuker ik m ga vinden!!!! Alleen nu is het zo hij is Hollands :( Wallah hij is zo lief en zo mooi!!! Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet!!! Laatst vroeg ie aan me wat ik van m vond!! Toen heb ik gedeeltelijk gelogen!!! Wie weet wat ik moet doen? koop een fiets en ga de a4 op..a jojo

appelsap
03-04-2004, 17:11
Origineel gepost door MisSiham Ja, ik wil t ook niet... Maar hij doet t zonder dat ik t zie!!! En dan ja is t al gebeurd!!! Laat zei hij wat vind je van me... Ik zo hoe vaker ik je zie hoe leuker ik je ga vinden:( Is niet zo best!! zeg dat ie met zijn poten van je afblijft..a zemmel..damnz yeah domme tjikie ben jij zeg..je heb toch een mond..

Lady_moi
03-04-2004, 17:11
Gewoon em zeggen da die nie meer aan u moet komen en mja ik denk dat het beter is om er met hem over te praten.. Ma vergeet nie dat hij geen moslim is..Nie dat da erg is ofzo mja moest hij zich bekeren dan zou het makkelijker gaan..

appelsap
03-04-2004, 17:19
Origineel gepost door MisSiham Ik scot mensen niet zo snel!!! Ik weet niet, maar dat kan ik gewoon niet.. ga ga a dommie..duik dan meteen met hem het bed in ben je ervan af..zehma durf niet..je kan het toch op een normale manier zeggen..damz zeker verlegen tazzzzzzzz :giechel: :giechel: :cool:

Lady_moi
03-04-2004, 17:21
Ne Hollander zit aan u lijf en gij laat u doen WAISDA?? Isda nog normaal wella?? Hoezo eer hoog houden als er een watata aan u lijf zit??? Praten kunt ge wel nie ma ne fromagekop aan u lijf late zitte daar zegt ge wel nix op éh

appelsap
03-04-2004, 17:23
Origineel gepost door Lady_moi Ne Hollander zit aan u lijf en gij laat u doen WAISDA?? Isda nog normaal wella?? Hoezo eer hoog houden als er een watata aan u lijf zit??? Praten kunt ge wel nie ma ne fromagekop aan u lijf late zitte daar zegt ge wel nix op éh echt doe geen moeite joh deze tjikie houd gewoon van belegen kaas...aandacht...

appelsap
03-04-2004, 17:26

Origineel gepost door MisSiham Hsoema man... Eshmen duik met m het bed in... Wie denk je dat ik ben sukkel... Ik heb gevoelens voor m en die zitten diep!!! Praat anders niet als je neits te zeggen hebt!!!?? Maar in ieder geval ben inderdaad niet het type die dat zegt!!! Dan hoef ik niet met hem t bed in te gaan gevoelend zitten diep:lol: je kent hem alleen van je werk..wat *** je nou..doe je niet zo zielig en dom voor..veel plezier met je hollandi,, groeten uit amsterdam appelsap :cool:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9