Bekijk originele versie : Pleeggezin..
niemands
15-03-2009, 15:25
.. Wie zal zich later hiervoor aanmelden/openstaan?
marruecos87
15-03-2009, 15:27
Als het niet mogelijk is om kinderen te krijgen, lijkt me dat vanzelfsprekend.
zina_loubna
15-03-2009, 15:28
:goedzo: me 2 inchallah!
Sweet_Angel87
15-03-2009, 15:28
Ik denk dat ik dat wel ga doen
niemands
15-03-2009, 15:29
:goedzo: me 2 inchallah!
Dat lijkt mij dan ook van zelfsprekend, maar wanneer mijn toekomstige hier ook open voor staat, dan zal ik me ook willen aanmelden wanneer ik kinderen heb.
Weet je hoeveel moslim kinderen tijdelijk in niet moslim gezinnen moeten zitten.
marruecos87
15-03-2009, 15:30
Dat lijkt mij dan ook van zelfsprekend, maar wanneer mijn toekomstige hier ook open voor staat, dan zal ik me ook willen aanmelden wanneer ik kinderen heb.
Weet je hoeveel moslim kinderen tijdelijk in niet moslim gezinnen moeten zitten.
Geen idee, bestaan er cijfers over?
niemands
15-03-2009, 15:32
Geen idee, bestaan er cijfers over?
Ik zal die een keer opzoeken. Ben nu even tussendoor met andere dingen bezig ;)
marruecos87
15-03-2009, 15:33
Ik zal die een keer opzoeken. Ben nu even tussendoor met andere dingen bezig ;)
Wanneer je tijd hebt. Is niet dringend.
miss_lipgloss
15-03-2009, 15:33
me ouders hebben een tweeling van 2 jaar en ze zijn niet de jongste meer allebei in de 50.. het is heel zwaar maar vind het echt goed van ze.. er zijn echt heel veel marokkaanse kinderen in tehuizen vaak ook broers en zussen die van elkaar gescheiden worden omdat niemand ze allemaal wilt.. ik zou later ook wel eentje willen...
niemands
15-03-2009, 15:34
Wanneer je tijd hebt. Is niet dringend. Is goed ;)
me ouders hebben een tweeling van 2 jaar en ze zijn niet de jongste meer allebei in de 50.. het is heel zwaar maar vind het echt goed van ze.. er zijn echt heel veel marokkaanse kinderen in tehuizen vaak ook broers en zussen die van elkaar gescheiden worden omdat niemand ze allemaal wilt.. ik zou later ook wel eentje willen...
Macha allah wel goed van jou ouders :goedzo:
.. Wie zal zich later hiervoor aanmelden/openstaan?
wij hebben er een me moeder heeft het meisje geadopteerd.
niemands
15-03-2009, 15:47
wij hebben er een me moeder heeft het meisje geadopteerd.
Macha allah :love: Je hebt nu een geadopteerde zusje :o
Macha allah :love: Je hebt nu een geadopteerde zusje :o
Ze waren een hele goeie kennis van ons we waren niet te onderscheiden van elkaar hun,altijd samen en men geadopteerde zusje heeft 2 zussen 1 broer en die waren gewoon helemaal naar de klote eentje raakte zwanger de andere ging samen wonen met een hollander en men toen bleven er 2 over haar broer en zij en haar ouders hadden vaak problemen gingen scheiden haar moeder kon haar niet meer opvoeden door stress en raakte zij bij een andere marokkaanse pleeg ouders te rechten waar ze het niet goed had en was ze weggelopen om 6 uur smorgens kwam ze huilend aan deur om en wilde niet meer terug bij haar oude pleeggezin. en de jeugd zorg had haar in een instelling geplaatd internaat me moeder vond het zielig ze kent haar beter dan alle andere pleeggezinnen dus heeft me moeder afgesproken met haar moeder dat ze haar wou adopteren. Me moeder zij alle haar zussen zijn naar de klote deze kan nog gered worden ze is 11 jaar.
niemands
15-03-2009, 16:02
Ze waren een hele goeie kennis van ons we waren niet te onderscheiden van elkaar hun,altijd samen en men geadopteerde zusje heeft 2 zussen 1 broer en die waren gewoon helemaal naar de klote eentje raakte zwanger de andere ging samen wonen met een hollander en men toen bleven er 2 over haar broer en zij en haar ouders hadden vaak problemen gingen scheiden haar moeder kon haar niet meer opvoeden door stress en raakte zij bij een andere marokkaanse pleeg ouders te rechten waar ze het niet goed had en was ze weggelopen om 6 uur smorgens kwam ze huilend aan deur om en wilde niet meer terug bij haar oude pleeggezin. en de jeugd zorg had haar in een instelling geplaatd internaat me moeder vond het zielig ze kent haar beter dan alle andere pleeggezinnen dus heeft me moeder afgesproken met haar moeder dat ze haar wou adopteren. Me moeder zij alle haar zussen zijn naar de klote deze kan nog gered worden ze is 11 jaar.
Wel heftig zeg. Maar echt goed van jou moeder dat ze daarvoor openstaat. Ik heb echt bewonderingen voor jou moeder.
Op deze manier kan ze toch nog een 'goede' opvoeding krijgen.
PFF massllah zou et ook willen , maar heb momenteel me handen vol aan me 3 eigen zusjes..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.