Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor farid130 en just-sombody

Nour17
31-10-2002, 19:11

.....

Farid130
31-10-2002, 19:22
Beste Nour17, Van nature ben ik een bescheiden persoon en was daarom ook aangenaam verast toen ik deze topic las. Jouw comlimenten doen goed en sporen er toe aan om nog meer te schrijven. Schrijven opzich is voor mij een hobby en als mensen het geen ik en Just-Somebody schrijven, leuk vinden om te lezen dan is dat alleen maar mooi meegenomen!! Nogmaals: hartelijk dank!!!

Nadiah
31-10-2002, 19:26
JJJJaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben ook fan van hun!! Nadia

Onslaught
31-10-2002, 19:28
Origineel gepost door Farid130 Beste Nour17, Van nature ben ik een bescheiden persoon en was daarom ook aangenaam verast toen ik deze topic las. Jouw comlimenten doen goed en sporen er toe aan om nog meer te schrijven. Schrijven opzich is voor mij een hobby en als mensen het geen ik en Just-Somebody leuk vinden om te lezen dan is dat alleen maar mooi meegenomen!! Nogmaals: hartelijk dank!!! hahahhaha die is echt goed man echt hahaha pffffff mensen zeg neit normaal meer maar ja laat ook maar he :zwaai:

Farid130
31-10-2002, 19:31

Origineel gepost door Onslaught hahahhaha die is echt goed man echt hahaha pffffff mensen zeg neit normaal meer maar ja laat ook maar he :zwaai: Het spijt me zeer maar ik kan geen duidelijke betekenis uit jouw reactie opmaken en vraag je daarom het nogmaals te plaatsen.

Onslaught
31-10-2002, 19:33
Origineel gepost door Farid130 Het spijt me zeer maar ik kan geen duidelijke betekenis uit jouw reactie opmaken en vraag je daarom het nogmaals te plaatsen. je best wat ik zeg, dus niet scheinheilig doen, maar ja als eht jou gelukkig maak kerel be my guest okay

just-somebody
01-11-2002, 20:38
hee farid130 meneer onslaugt wil gewoon zeggen dat hij het verhaal lauw vindt toch onslaugt??????????????????????? (want als ie iets anders zou zeggen krijgt ie een pak slaag van mij) Nour17 echt super kei lief van je dat je speciaal een topic hebt geopend hebt voor farid130 en ik... echt super gewoon... voel mij vereerd.. zo te lezen hebben de echte fans nog niet gereageerd... dus bij deze MENSEN MOET HET EEN BOEK WORDEN????? en over het feit dat het verhaal soms inimini moeilijk te volgen is heb ik zo nu en dan met opzet gedaan want dat houdt de lezen allert.... nogmaalsssssssss dankje voor je lieve woorden...... als je de uitdaging wil aangaan om met mij een verhaal te schrijven dan bij deze.... lijkt mij leuk..... groetjes

Noumadia
01-11-2002, 23:39
Salam, Ik ben een grote fan van jullie verhaal...echt super. Heb het nog niet helemaal gelezen...heb het net ontdenkt vandaar. Maar jullie hebben talent dus maak er een boek van. Suc6 Groet

Mar0cia_17
07-07-2006, 15:26
:nijn: Ga je naar marokko? En wil je onderweg een spannend verhaal lezen? Kom dan hier langs http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=803852 Veel verhalen in word bestanden Makkelijk te downloaden 'nd UP!