Bekijk originele versie : hebben alle marokkaanse jongens en meisjes een relatie? (haramrelaties)
Thug_Sebnia
03-04-2004, 15:35
bijna alle topics gaan wel over "mijn vriend dit mijn vriend dat" of "waarom is mijn vriendin dit of mijn vriendin dat"
ik zit dan zo ---> :confused: hebben ze dan allemaal een haramrelatie?
ik heb eigenlijk maar 1 vraag. :)
Waarom heb jij een (haram) relatie?
rachidabella
03-04-2004, 15:42
Geen haram relatie gehad en heb er nog steeds geen een....alhamdoelilah:)
MoEtJe_MoEtJe
03-04-2004, 15:43
WAAROM !!! DAT IS EEN MOEILIJK VRAAG WAAR VELE NIET OVER WILLEN DENKEN, DAAROM GAAN ZE ALLEMAAL DE FOUT IN
OujDa_LaDy
03-04-2004, 15:49
Volgens Mij Weten De Mensen Niet Eens Dat Het Haram Is..:maf:
ik probeer het zo halal mogelijk te houden..
begin alleen aan iets als er perspectief in zit..
Hanaetje
03-04-2004, 16:05
Origineel gepost door Thug_Sebnia
bijna alle topics gaan wel over "mijn vriend dit mijn vriend dat" of "waarom is mijn vriendin dit of mijn vriendin dat"
ik zit dan zo ---> :confused: hebben ze dan allemaal een haramrelatie?
ik heb eigenlijk maar 1 vraag. :)
Waarom heb jij een (haram) relatie?
maybe they need somee affection....een drang naar andere liefde dan familie of vrienden en ze dan niet aan de consequenties denken tot het weeral voor de zoveelste keer TE LAAT is...... :rolleyes:
Thug_Sebnia
03-04-2004, 16:05
Origineel gepost door rachidabella
Geen haram relatie gehad en heb er nog steeds geen een....alhamdoelilah:)
alhamdolillah :goedzo:
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
WAAROM !!! DAT IS EEN MOEILIJK VRAAG WAAR VELE NIET OVER WILLEN DENKEN, DAAROM GAAN ZE ALLEMAAL DE FOUT IN
denk je dat ze daarom een haramrelatie hebben? omdat ze niet over de fout na willen denken?
Origineel gepost door Oempje
Trouwen of vasten
waarom is het tegenwoordig zo moeilijk voor jongeren om te trouwen? ze moeten eerst aan 10 eisen voldoen voor ze in onze marokkaanse maatschappij mogen trouwen sub7ana allah :(
nadoria86
03-04-2004, 16:08
er is een verschil tussen nie weten en doen alsof je nix weet
Thug_Sebnia
03-04-2004, 16:14
Origineel gepost door OujDa_LaDy
Volgens Mij Weten De Mensen Niet Eens Dat Het Haram Is..:maf:
daar heb je wel gelijk in, ik merk ook dat veel zusters en broeders geen idee hebben dat het haram is. ze denken als ik maar maagd blijf is er niks aan de hand :jammer: (dat krijgen ze ook van huis uit mee, onze marokkanen vinden het prima als dochters en zoons "vrienden" met elkaar zijn)
veel meisjes worden sub7ana allah zelfs gesteund door hun moeders als "papa" er maar niet achter komt. de zoon gaat uit heeft vriendinnen en niemand die hem verteld dat het verkeerd is :(
Moge Allah swt iedereen leiden tot zijn pad sirata elmustaqeem insha Allah.
Origineel gepost door MisSiham
Heb nooit een relatie gehad....:)
alhamdolillah meid :)
Origineel gepost door Caram
ik probeer het zo halal mogelijk te houden..
begin alleen aan iets als er perspectief in zit..
en wanneer is iets zo "halal" mogelijk broeder?
Origineel gepost door Hanaetje
maybe they need somee affection....een drang naar andere liefde dan familie of vrienden en ze dan niet aan de consequenties denken tot het weeral voor de zoveelste keer TE LAAT is...... :rolleyes:
wat bedoel je met "te laat"?
Hanaetje
03-04-2004, 16:22
Origineel gepost door Thug_Sebnia
wat bedoel je met "te laat"? [/B]
te laat bedoel ik dat die meisjes niet denken aan hun familie....of aan hun geloof of aan hun principes en hun waardes....
mijn persoonlijke mening
Thug_Sebnia
03-04-2004, 16:38
Origineel gepost door Hanaetje
te laat bedoel ik dat die meisjes niet denken aan hun familie....of aan hun geloof of aan hun principes en hun waardes....
mijn persoonlijke mening
al doe je het niet voor je familie maar doe het zoals jezelf zegt voor je eigenwaarde en je geloof :)
Lady_moi
03-04-2004, 17:27
Had 1 haramrelatie geen 2de keer meer..
Thug_Sebnia
03-04-2004, 17:33
Origineel gepost door Lady_moi
Had 1 haramrelatie geen 2de keer meer..
InshaAllah men leert van zijn/haar fouten!
Lady_moi
03-04-2004, 17:36
Heb zekers mn les geleerd..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.