Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bekeren.

Yasmina-Norah
15-03-2009, 13:05

Ik zal mijn verhaal kort vertellen, ik ben een geboren moslima maar mijn moeder is een christen, toen mijn vader overleed heeft mijn moeder ervoor gekozen dat ik als christen verder zou leven. Mijn hele leven lang mis ik stukjes en vind ik geen waarheid in het geloof dat me opgelegd is. Ik heb de stap voor mezelf genomen om mijn leven in te gaan als moslima, ik wil ALLAH dienen en zo mijn rust geluk en waarheid vinden. Heeft iemand voor mij tips, boeken of sites die mij kunnen helpen deze weg te volgen? Zou ook graag praten met mensen die mij kunnen helpen, met verhalen of ervaringen. Alvast bedankt!

Urban_mocro
15-03-2009, 13:11
http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=2494944 dit is ook een topic die iemand gestart heeft, daar staan ook wel wat sites en reacties van mensen. Gr.

rahmatullah
15-03-2009, 14:54
Je kunt ook naar een moskee in de burt. De meeste geven daar Islam/ arabische lessen aan vrouwen. Kun jij zo jouw netwerk vergroten om je kennis te verbreiden. wasalaam 3liek

SerieuzeLady17
15-03-2009, 21:30
islam winkeltjes bezoeken in amsterdam/utrecht/rotterdam en dan islam boekjes kopen.