Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : studeren

Pagina's : [1] 2

LZN
03-04-2004, 12:59

Hoi! Ik studeer journalistiek en ben bezig met een stuk over marokkaanse studenten. Heb jij gemerkt dat er iets is veranderd sinds elf septemnber? Word je weleens aangesproken op je 'marokkaan-zijn'?.

MoEtJe_MoEtJe
03-04-2004, 13:08
het is niet de marokkaans zijn, maar het is je uitstraling !!

GangstaLovin
03-04-2004, 13:26
Nou ik denk meer ligt aan wat je uitstraalt. Er zijn gewoon mensen die een agressieve uitstraling hebben, of ze dat bewust doen of onbewust doen weet ik niet. Ik zelf heb nooit last van discriminatie of whatever gehad. Ook niet net na de aanslagen. Misschien ligt dat ook aan de feit dat ik wat blanker ben en mensen twijfelen aan m'n nationaliteit. Maar ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ik altijd vriendelijkheid uitstraal.

MoEtJe_MoEtJe
03-04-2004, 14:01
hoe jij van binnen bent, dat zul je uitstralen. en als het jou niet intereseert wat er allemaal gebeurt. dan zal niemand je lastig vallen.

House
03-04-2004, 14:14

Origineel gepost door GangstaLovin Nou ik denk meer ligt aan wat je uitstraalt. Er zijn gewoon mensen die een agressieve uitstraling hebben, of ze dat bewust doen of onbewust doen weet ik niet. Ik zelf heb nooit last van discriminatie of whatever gehad. Ook niet net na de aanslagen. Misschien ligt dat ook aan de feit dat ik wat blanker ben en mensen twijfelen aan m'n nationaliteit. Maar ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ik altijd vriendelijkheid uitstraal. Ben jij Marokkaanse?

House
03-04-2004, 14:18
Origineel gepost door GangstaLovin ja... En ook moslima?

d0c25
03-04-2004, 14:40
Origineel gepost door GangstaLovin Nou ik denk meer ligt aan wat je uitstraalt. Er zijn gewoon mensen die een agressieve uitstraling hebben, of ze dat bewust doen of onbewust doen weet ik niet. Ik zelf heb nooit last van discriminatie of whatever gehad. Ook niet net na de aanslagen. Misschien ligt dat ook aan de feit dat ik wat blanker ben en mensen twijfelen aan m'n nationaliteit. Maar ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ik altijd vriendelijkheid uitstraal. men is een beetje vol van zichzelf en kan het niet laten om zichzelf complimenten te geven. Misschien discrimineren ze jou niet omdat je je ze nadoet ? (haar blonderen, heupbroek, topje, roken, en dergelijke). Is maar een idee.

grendel
03-04-2004, 14:46
Origineel gepost door d0c25 men is een beetje vol van zichzelf en kan het niet laten om zichzelf complimenten te geven. Misschien discrimineren ze jou niet omdat je je ze nadoet ? (haar blonderen, heupbroek, topje, roken, en dergelijke). Is maar een idee. :D Ik heb er ook geen last van, Doccie. Ik krijg wel eens opmerkingen over mijn "Marokkaans zijn" van Marokkanen en Nederlanders, maar voor 99% in positieve zin :D ;) En ik heb zeer zeker mijn haar niet geblondeerd ;) PS Doccie, hoe "Marokkaans" ben jij eigenlijk ? Leuke titel voor een topic, trouwens. :D

GangstaLovin
03-04-2004, 14:48
ik heb geen blond haar ...ik draag geen topjes en ik ben tegen roken ;) Ik heb gewoon een vriendelijke uitstraling... ik weet dat! Ik erken mijn goede eigenschappen, en als dat in jou ogen betekent dat ik vol ben van mezelf... so be it! Ik snap nog steeds niet waarom je nog steeds op mij reageert... je hebt ooit zelf aangegeven om niet meer op mij te reageren. Op mij en vele anderen die je niet moet. Houd je dan aan je woord!

AlHoceima_Leila
03-04-2004, 14:49
In het begin keken zoveel mensen niet alleen mij maar ook andere heel raar aan dat was echt niet leuk. Manne met baarden werden heel ernstig aangekeken en die mensen keken echt alsof ze bang waren dat wij zo op hun zouden springen en ontploffen ofso ik het begin trok ik het me echt veel aan maar nu boeit het me egt niet

d0c25
03-04-2004, 14:57
men suggereert dit: ALS je gediscrimineerd wordt, dan ligt het aan JOU ! zelfs een aap weet dat dat niet klopt. Maar sommige mensen schijnen niet eens de intelligentie van een aap te hebben. Maarre, ga maar door met jezelf op te hemelen. Dat heb je nodig. Is wel een goed advies van je psychiater, anders raak je weer in je depressies en verdwijnt je zelfvertrouwen :rolleyes:

GangstaLovin
03-04-2004, 15:05
:giechel: ..Niemand beweert hier dat als je gediscrimineerd wordt dat het aan jezelf ligt.

d0c25
03-04-2004, 15:14
1) men kent het verschil niet eens tussen "suggereren" en "beweren" 2) men vergeet wat men zelf minder dan een kwartier geleden zelf heeft gezegd: Origineel gepost door GangstaLovin Nou ik denk meer ligt aan wat je uitstraalt. Er zijn gewoon mensen die een agressieve uitstraling hebben

Deliana
03-04-2004, 15:27
Origineel gepost door d0c25 men is een beetje vol van zichzelf en kan het niet laten om zichzelf complimenten te geven. Misschien discrimineren ze jou niet omdat je je ze nadoet ? (haar blonderen, heupbroek, topje, roken, en dergelijke). Is maar een idee. Uitstraling zegt meer dan de kleding die je draagt. Ik kan banger worden voor een klein mannetje met een gemene en agressieve uitstraling, dan voor een grote vent vol met tatoo's die vriendelijkheid uitstraalt.

d0c25
03-04-2004, 18:12

wie had het over kleding alleen ? en dat jij bang bent voor kleine mannetjes met een loopstok en het heerlijk vindt om in de buurt te zijn van grote mannen met tattoo's en leren kleding is niet zo verwonderlijk. Zou ik ook vinden als ik lid was van de Hell's Angels.

Pagina's : [1] 2