Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : studeren

Pagina's : [1] 2

LZN
03-04-2004, 12:59

Hoi! Ik studeer journalistiek en ben bezig met een stuk over marokkaanse studenten. Heb jij gemerkt dat er iets is veranderd sinds elf septemnber? Word je weleens aangesproken op je 'marokkaan-zijn'?.

MoEtJe_MoEtJe
03-04-2004, 13:08
het is niet de marokkaans zijn, maar het is je uitstraling !!

GangstaLovin
03-04-2004, 13:26
Nou ik denk meer ligt aan wat je uitstraalt. Er zijn gewoon mensen die een agressieve uitstraling hebben, of ze dat bewust doen of onbewust doen weet ik niet. Ik zelf heb nooit last van discriminatie of whatever gehad. Ook niet net na de aanslagen. Misschien ligt dat ook aan de feit dat ik wat blanker ben en mensen twijfelen aan m'n nationaliteit. Maar ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ik altijd vriendelijkheid uitstraal.

MoEtJe_MoEtJe
03-04-2004, 14:01
hoe jij van binnen bent, dat zul je uitstralen. en als het jou niet intereseert wat er allemaal gebeurt. dan zal niemand je lastig vallen.

House
03-04-2004, 14:14

Origineel gepost door GangstaLovin Nou ik denk meer ligt aan wat je uitstraalt. Er zijn gewoon mensen die een agressieve uitstraling hebben, of ze dat bewust doen of onbewust doen weet ik niet. Ik zelf heb nooit last van discriminatie of whatever gehad. Ook niet net na de aanslagen. Misschien ligt dat ook aan de feit dat ik wat blanker ben en mensen twijfelen aan m'n nationaliteit. Maar ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ik altijd vriendelijkheid uitstraal. Ben jij Marokkaanse?

House
03-04-2004, 14:18
Origineel gepost door GangstaLovin ja... En ook moslima?

d0c25
03-04-2004, 14:40