Bekijk originele versie : Moslimextremisten dreigen Rome te vernietigen
Gepubliceerd op vrijdag 02 april 2004
ROME (ANP) - De Italiaanse politie heeft een videoband van vermoedelijk het terreurnetwerk al-Qaeda gevonden, waarop de organisatie dreigt Rome te vernietigen. Dat heeft het Italiaanse weekblad Panorama vrijdag gemeld.
,,De man die Rome wil vernietigen, grijpt al naar zijn zwaard. Rome wordt niet veroverd door woorden maar door macht en wapens'', citeert het rechtse blad. De dreigementen op de band komen van sjeik Abu Qatadah al-Falastini, een Jordaniƫr die wordt beschuldigd van banden met al-Qaeda en in een Britse cel zit.
De Italiaanse autoriteiten hebben na de aanslagen in Madrid de alarmfase verhoogd. Volgens lokale media zijn met het naderende paasfeest ook de veiligheidsmaatregelen in het Vaticaan aangescherpt. De videoband werd gevonden in een flat in de noordelijke stad Cremona. De autoriteiten vrezen dat het appartement werd gebruikt als uitvalsbasis van een extremistische moslimorganisatie.
Link naar planet internet (http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=461206/sc=b0460d)
Origineel gepost door Oppasser
In dat geval zijn de rapen gaar. Next stop.....Mekka!
Wat bedoel je hiermee?
Origineel gepost door CARAKOZ
dat hij een oproerkraaier is.
Het leek wel een bedreiging richting Mekka, zovan: vallen jullie Rome aan, dan vallen 'wij' (wie dat ook mag wezen) Mekka aan.
:hihi: laat ze het proberen
Dan is er eindelijk totale Anarchie !
Gewoon 2 kampen
en moge de sterkste winnen :)
MoEtJe_MoEtJe
03-04-2004, 12:48
ik lig er niet waker van !!!
Tempelier
03-04-2004, 12:55
De grootschalige oorlog tussen de terroristen en het westen zal de komende jaren onheroepelijk komen.
Gelukkig gaan wij winnen omdat wij vechten voor vrijheid, democratie en tolerantie en zij vechten voor haat, intolerantie en onderdrukking.
Aan welke kant god staat lijkt me duidelijk :)
Die oorlog zal vroeg of laat toch komen,we weten het allemaal.Als we in de geschiedenis kijken,weten we allemaal wat er gebeurd als moslims wereldwijd de krachten bundelen.Een bom op Mekka,en fall-out zal op elke uithoek van de wereld uit de lucht komen vallen...het einde der tijden.
Heren, dit beangstigt me gewoon als ik dit zo lees.
Tempelier
03-04-2004, 13:25
Origineel gepost door klonbyz
Die oorlog zal vroeg of laat toch komen,we weten het allemaal.Als we in de geschiedenis kijken,weten we allemaal wat er gebeurd als moslims wereldwijd de krachten bundelen.Een bom op Mekka,en fall-out zal op elke uithoek van de wereld uit de lucht komen vallen...het einde der tijden.
Er zal geen bom op Mekka komen omdat westerse leiders geen godsdienst waanzinnigen zijn maar democratische gekozen leiders van de vrije wereld.
Het westen heeft er geen behoefte aan Mekka te vernietigen. Wij zijn niet idioot zoals Al Qaida.
Hooguit zullen landen die terrorisme steunen verandert worden in een grote parkeerplaats.
Maar de vernietiging van Rome, daar til je minder zwaar aan?
De vernietiging van Rome?Die goedkope propaganda geloof ik al jaren niet meer,en dat zou jij ook niet meer moeten doen.
OBL heeft niets tegen christenen,OBL hekelt enkel de Amerikaanse buitenland-politiek,de aanwezigheid van yankees in saoudi-arabie,en het saoudisch koningshuis.
Als ik al die propaganda zou moeten geloven,dan was de wereld al zes keer opgeblazen door El-Qaida.In dat soort berichten komt het woord "vermoedelijk" mij altijd te vaak voor.
Origineel gepost door Tempelier
Er zal geen bom op Mekka komen omdat westerse leiders geen godsdienst waanzinnigen zijn maar democratische gekozen leiders van de vrije wereld.
Het westen heeft er geen behoefte aan Mekka te vernietigen. Wij zijn niet idioot zoals Al Qaida.
Hooguit zullen landen die terrorisme steunen verandert worden in een grote parkeerplaats.
Volgens mij heb ik wat gemist,corrigeer mij als ik het mis heb....sinds wanneer is Bush democratisch gekozen?Volgens het overgrote deel van de amerikaanse burgers is Bush niet gekozen.
Bush is de leider van "het vrije en democratische westen",dus waar hebben we het over.
De amerikaanse propaganda machine draait weer volle toeren,en iedereen loopt WEER blind achter de yankees aan(hoevaak wil je genaai'd worden).Dit terwijl we weten dat(althans daar ga ik vanuit)de NEO-CONS over een hardwerkende denktank beschikken die leugen na leugen verspreid...of willen we daar liever niet aan denken?.Het valt mij op dat er zoveel discussies worden gevoerd over amerika en bush,maar geen enkele keer zijn de woorden "skull and Bones" of "vrijmetselarij" gevallen(kan aan het niveau liggen hier).
Of wordt ik nu weer afgeschilderd als een psychotische gek,die zich alleen bezighoud met "samenzweringst-heorien"...de bewijzen spreken voor zich.
Moet spontaan denken aan een citaat uit de film "Usual Suspects"...de beste truc die de duivel bij de mensheid uithaalde,is ze wijsmaken dat hij niet bestaat".
Ole_Guapa
03-04-2004, 19:10
Origineel gepost door klonbyz
De vernietiging van Rome?Die goedkope propaganda geloof ik al jaren niet meer,en dat zou jij ook niet meer moeten doen.
OBL heeft niets tegen christenen,OBL hekelt enkel de Amerikaanse buitenland-politiek,de aanwezigheid van yankees in saoudi-arabie,en het saoudisch koningshuis.
Als ik al die propaganda zou moeten geloven,dan was de wereld al zes keer opgeblazen door El-Qaida.In dat soort berichten komt het woord "vermoedelijk" mij altijd te vaak voor.
Als OBL geen hekel heeft aan christenen, waarom dan
bommen gelegd op het spoor waar treinen met bedevaartgangers overheen komen?
Of is dat allemaal weer "zionistische propaganda" en zijn
de aanslagen in Spanje allemaal leugens?
Ja, inderdaad
Zie dat je uit de Veluwe komt...neem je niets kwalijk hoor.
Klonbyz waar maak je je druk om ?
We wachten wel af :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.