Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan sex denken maakt je dik

Pagina's : [1] 2

tonymontana
03-04-2004, 01:46

ik heb vernomen een profesor van de universtijd van harvard ( us )dat aan sex denken vrouwen dik maakt om dat ze tijdens het aan sex denken een chemische reactie onstaat in het vrouwlijke lichaam die te verglijken is met de reactie van het lichaam bij het nutigen van chocolade van de theorie heb ik geconcludeerd waarom onze vrouwen altijd mollig zijn :o thnx professor we love you for the things that you brought in to our lifes :zwaai: kwist het wel die oversexte maniaken :jammer:

sherine
03-04-2004, 03:54
whauhauhauahahua jahooor dan was ik nu al een grote dikke ontplofte oliebol :lol:

andalusieGUY
03-04-2004, 03:57
als ik aan sex denk dan word iets tussen my legs pas echt dik.......

tfoee
03-04-2004, 22:49
Vandaar dat je moeder nauwelijks de deur uitkan.......:rolleyes:

tonk
03-04-2004, 23:21

maar van aan sex doen kun je daarentegen best afvallen! En omdat de meesten hier niet aan seks voor het huwelijk doen, raad ik iedereen aan maar snel te trouwen. Komt het toch nog goed met je gewicht.

Lady_moi
04-04-2004, 00:37
Lage schandaal! Origineel gepost door tfoee Vandaar dat je moeder nauwelijks de deur uitkan.......:rolleyes:

saila
04-04-2004, 12:50
uhmmmm gatver gewoon ik denk dus gewoon niet aan sex heb wel wat beters te doen B.V aan de islam denken dat geeft je een goed gevoel en je komt niet aan en valt ok niet af!! nassira

GangstaLovin
04-04-2004, 12:52
gatver ... :confused: Het is gewoon iets natuurlijks hoor!

saila
04-04-2004, 12:56
neeej dat meen je niet ......pas als je getrouwd bent is het normaal

tkehbinitto
04-04-2004, 13:59
Origineel gepost door sherine whauhauhauahahua jahooor dan was ik nu al een grote dikke ontplofte oliebol :lol: volgens mij bedoeld die prof. sex tussen een man en vrouw, dat als je daar aan denkt, dat je dan dik wordt, maar als je aan se x met dieren denk, dan heeft dat geen effect op je lichaam, vandaar dat jij niet dik wordt

younesel18
04-04-2004, 14:01
Origineel gepost door tonymontana ik heb vernomen een profesor van de universtijd van harvard ( us )dat aan sex denken vrouwen dik maakt om dat ze tijdens het aan sex denken een chemische reactie onstaat in het vrouwlijke lichaam die te verglijken is met de reactie van het lichaam bij het nutigen van chocolade van de theorie heb ik geconcludeerd waarom onze vrouwen altijd mollig zijn :o thnx professor we love you for the things that you brought in to our lifes :zwaai: kwist het wel die oversexte maniaken :jammer: maw, als je aan sex denkt, ga je chocolade eten en van de chocola word je dik?

Zeemermin23
04-04-2004, 14:02
Origineel gepost door tfoee Vandaar dat je moeder nauwelijks de deur uitkan.......:rolleyes: IN DIT SPEL MOET JE NOOIT MOEDERS NAAR NAAR BOVEN HALEN AUB...

lady_khadija
04-04-2004, 14:56
Origineel gepost door andalusieGUY als ik aan sex denk dan word iets tussen my legs pas echt dik....... :hihi:

LaGirly85
04-04-2004, 15:00
Dat klopt niet. Een vrouw die seks heeft gebruikt de pil. En in de pil zitten hormonen waardoor je dikker kan worden. Dus door de pil wordt de vrouw dikker.

najlae_tanger
04-04-2004, 15:52

door de pil kom je aan ja..

Pagina's : [1] 2