Bekijk originele versie : Worden Jullie Meisjes Wel Eens Lastiggevallen Als Je Met Je Vriend Bent?
Word je weleens lastig gevallen door meisjes als je met je vriend bent?
Bedoel dat andere meisjes heel verleidelijk kijken naar je vriend, of heb zelfs gehoord dat ze zelfs naar je vriend toe stappen terwijl je naast hem loopt.
Gebeurt dit vaak in scheveningen?
Wil dus graag weten of dit je bekend voorkomt en wat je in zo'n situatie doet.
Hoop op serieuze reacties.... veel groetjes.
Ain_Sfa_Sscarr
02-04-2004, 23:45
zet een zak op zijn kop :maf:
Zeemermin23
02-04-2004, 23:49
ZE MOGEN HET DOEN... ALLEEN HIJ MOET DAN EEN MAN ZIJN OM HUN WEG TERAPPEN HAHAHA ZO NIET DAN MAG HIJ VAN MIJ MET HUN MEE...
MAAR ALGEMEEN ZIJN DE MEIDEN VAN NU SOMMIGE DAN HEEL STIEKEM IN DAT GEBIED VAN KIJKEN OF HIJ KIJKT EN ALS HIJ KIJKT EVEN LACHEN HMMMMMMM HIJ IS MET HAAR EN HIJ KIJKT ONS AAN HIJ VIND ONS LEUK HAHAH HEEL LAAG JA ZIJN SOMMIGE MEIDEN IN DAT GEBEID JARLOEZIE... :)
Ain_Sfa_Sscarr
02-04-2004, 23:51
Origineel gepost door ouajdia101
Ik vroeg om serieuze reacties!
Je vroeg er niet om :o
je hoopte het alleen :rolleyes:
:zwaai:
Zeemermin23
02-04-2004, 23:57
VOND JE MIJN REAKTIE DAN OOK NIET GOED?
Ain_Sfa_Sscarr
02-04-2004, 23:57
Origineel gepost door ouajdia101
zou je aub mijn topic niet willen verpesten met je nutteloze reacties!
Nutteloos?
Hoe durf je :kwaad:
:p iz cool, omdat je het zo lief vraagt
Ain_Sfa_Sscarr has left the topic
tonymontana
03-04-2004, 00:00
ja kword vaak lastig gevallen maar kvind t niet erg
bij was dat gister nog gebeurt, maar dat gebeurt wel vaker.. en aangezien mijn vriend gelijk een heel drama maakt met die persoon, alleen al als diegene langer naar mij kijkt dan 2 seconden, raakt hij helemaal knetter! k kijk geen jongen meer recht in de ogen aan sinds ik met hem ga :hihi:
appelsap
03-04-2004, 01:24
meestal loopt ze gewoon gezellig mee..heb hele makkelijke vriendinnen..we are one big happy familie :Iluvu: ..maar soms voelen sommige meisjes zich tekort gedaan..maar ik maak het dan weer goed..ben sportief aangelegd :cool:
hoogachtend,
appelsap the one for you(but not all at once)
wietje19
03-04-2004, 01:42
Ik heb dat wel een paar jkeer meegemaakt maar ach daar trek ik me niks van aan.
Ik was een keer gaan winkelen met mijn mannetje en ik ging een truitje passen en hij stond buiten de pashoekje te wachten op mij om te keuren :D
en toen kwam die meisje van die winkel en ging gewoon naast mijn vriend staan en lachte heeeeeeel liefjes naar hem ze zat zehma te vouwen ik ik had haar al gezien maar gaf er geen aandacht aan.
en toen ik de pashokje uit kwam om te laten zien bleef ze naar hem kijken alsof ik er niet was whahah dom wijf maar hij had gelukkig alleeen maar oog voor mij en hij had in de gaten dat die meisje kontakt met hem zocht en zei heel hard tegen mij toen ik me aan het omkleden was dat die winkel absoluut geen mooi kleren had en dat we naar een andere winkel moesten gaan. ach ja ik vind zulke meisjes wel grappig, maar soms ook irritant:D
en een keer was ik met mijn vriend in een patatzak aan het eten en daar zat een marokkaans meisje met hoofddoek te roken.
en toen we zaten ging ze steeds naar hem kijken, maar als iemand steeds naar je kijkt dan kijk je vanzelf terug.
en ik zei tegen hem luister als ik je een keer die kant op zie kijken dan ga ik weg. ( weten jullie waarom ik dat zei, want als hij alleen kijkt omdat ie voelt dat iemand naar hem kijkt dan zegd die meisje gelijk kijk hij is met zijn vriendin en hij kijkt naar mij enzo en dat wilde ik voorkomen)
Ik zei ook tegen hem als je alleen bent of met je vrienden mag ej van mij naar meisjes kijken want ben tog niet bang dat je iets doet , maar als ik er bij ben mag hij absoluut niet naar andere kijken.
en na een tijdje toen die meisje erachterkwam dat mijn vriend absoluut geen aandacht aan haar gaf deed ze haar hoofdoek af en zei heel hard tegen haar vriendin die naast haar zat : kijk ik heb vandaag mijn haar geknipt en gekleurd en gestijld mooi he en ze maakte van die baywach bewegingen met haar haar iedereen keek om zo hard zei ze het en toen mijn vriend en ik ook keken toen gaf ze mijn vriend een lief lachje Whahahaha ik moest lachen toen en mijn vriend keek gelijk naar mij zo van ik kijk niet hoor en met zo'n fons van wat een dom wijf man. en toen ze wegging liep ze langs ons tafeltje en zei met een sexy stem beslammaaaaaaaaa!!
we lachen nog steeds om die meisje soms :lol:
appelsap
03-04-2004, 01:47
Origineel gepost door wietje19
Ik heb dat wel een paar jkeer meegemaakt maar ach daar trek ik me niks van aan.
Ik was een keer gaan winkelen met mijn mannetje en ik ging een truitje passen en hij stond buiten de pashoekje te wachten op mij om te keuren :D
en toen kwam die meisje van die winkel en ging gewoon naast mijn vriend staan en lachte heeeeeeel liefjes naar hem ze zat zehma te vouwen ik ik had haar al gezien maar gaf er geen aandacht aan.
en toen ik de pashokje uit kwam om te laten zien bleef ze naar hem kijken alsof ik er niet was whahah dom wijf maar hij had gelukkig alleeen maar oog voor mij en hij had in de gaten dat die meisje kontakt met hem zocht en zei heel hard tegen mij toen ik me aan het omkleden was dat die winkel absoluut geen mooi kleren had en dat we naar een andere winkel moesten gaan. ach ja ik vind zulke meisjes wel grappig, maar soms ook irritant:D
en een keer was ik met mijn vriend in een patatzak aan het eten en daar zat een marokkaans meisje met hoofddoek te roken.
en toen we zaten ging ze steeds naar hem kijken, maar als iemand steeds naar je kijkt dan kijk je vanzelf terug.
en ik zei tegen hem luister als ik je een keer die kant op zie kijken dan ga ik weg. ( weten jullie waarom ik dat zei, want als hij alleen kijkt omdat ie voelt dat iemand naar hem kijkt dan zegd die meisje gelijk kijk hij is met zijn vriendin en hij kijkt naar mij enzo en dat wilde ik voorkomen)
Ik zei ook tegen hem als je alleen bent of met je vrienden mag ej van mij naar meisjes kijken want ben tog niet bang dat je iets doet , maar als ik er bij ben mag hij absoluut niet naar andere kijken.
en na een tijdje toen die meisje erachterkwam dat mijn vriend absoluut geen aandacht aan haar gaf deed ze haar hoofdoek af en zei heel hard tegen haar vriendin die naast haar zat : kijk ik heb vandaag mijn haar geknipt en gekleurd en gestijld mooi he en ze maakte van die baywach bewegingen met haar haar iedereen keek om zo hard zei ze het en toen mijn vriend en ik ook keken toen gaf ze mijn vriend een lief lachje Whahahaha ik moest lachen toen en mijn vriend keek gelijk naar mij zo van ik kijk niet hoor en met zo'n fons van wat een dom wijf man. en toen ze wegging liep ze langs ons tafeltje en zei met een sexy stem beslammaaaaaaaaa!!
we lachen nog steeds om die meisje soms :lol:
damnz ik was wel op de avances van dat laatste meisje ingegaan :stout:..baywatch baby:stout:
wietje19
03-04-2004, 02:07
Origineel gepost door appelsap
damnz ik was wel op de avances van dat laatste meisje ingegaan :stout:..baywatch baby:stout:
:o als je mij had was je op geen enkele meisjes avances ingegaan :ego:
:hihi:
Arabian_Pearl
03-04-2004, 10:41
Ja soms gebeurt dat wel eens, maar 1 dodelijke blik van mij en ze zijn weg. :D
zine_el_arbi
03-04-2004, 11:58
Arabian_pearl
i know what you mean :stout:
Een blik kan zkers zwaar dodelijk zijn :bril:
:hihi:
als ik zie dat ze kijken dan houd ik hem nog steviger vast om hen jaloers te maken, hij is van mij en zij kunnen hem ni krijgen :giechel:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.