Bekijk originele versie : Msn
Ik heb de nieuwe msn gedownload. Ik meen dat het msn 9.0 is. Nu vind ik deze wat minder dan de msn 8.5, dus wil ik weer terug naar de vorige msn. Ik heb msn 8.5 gedownload, maar als ik hem wil installeren krijg ik een foutmelding.
Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geinstalleerd.
Gegevens over systeemfouten
Code: 0x8000ffff
Beschrijving: Onherstelbare fout
Nu wil ik er natuurlijk niet te veel aan gaan zitten klooien, straks kan ik helemaal niet meer op msn. Dus weet iemand hier enige raad mee?
:kus:
rustigemeid
14-03-2009, 13:41
Ik heb de nieuwe msn gedownload. Ik meen dat het msn 9.0 is. Nu vind ik deze wat minder dan de msn 8.5, dus wil ik weer terug naar de vorige msn. Ik heb msn 8.5 gedownload, maar als ik hem wil installeren krijg ik een foutmelding.
Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geinstalleerd.
Gegevens over systeemfouten
Code: 0x8000ffff
Beschrijving: Onherstelbare fout
Nu wil ik er natuurlijk niet te veel aan gaan zitten klooien, straks kan ik helemaal niet meer op msn. Dus weet iemand hier enige raad mee?
:kus:
Dat had ik ook, je moet alles verwijderen wat met msn te maken heeft, dus ook windows live installer, niet windows installer. Installeer Windows install clean up, kan je via google vinden, dan kun je zien of het ook echt verwijderd is en kan je het alsnog doen. Daarna oude msn installeren, heb het zo ook gedaan. Die nieuwe msn is idd niet echt beter.
Dat had ik ook, je moet alles verwijderen wat met msn te maken heeft, dus ook windows live installer, niet windows installer. Installeer Windows install clean up, kan je via google vinden, dan kun je zien of het ook echt verwijderd is en kan je het alsnog doen. Daarna oude msn installeren, heb het zo ook gedaan. Die nieuwe msn is idd niet echt beter.
Bedankt voor je reactie!
Bij mij staat bij Programma's en onderdelen in configuratiescherm helemaal niets van Windows Live Messenger, alleen bij Start.
Dit staat er wel in Programma's en onderdelen:
- Windows Live- Hulpprogramma voor uploaden
- Windoows Live Essentials
- Windows Live Sync
- Windows Live aanmeldhulp
:kweetnie:
WitteWijk
16-03-2009, 22:58
Bedankt voor je reactie!
Bij mij staat bij Programma's en onderdelen in configuratiescherm helemaal niets van Windows Live Messenger, alleen bij Start.
Dit staat er wel in Programma's en onderdelen:
- Windows Live- Hulpprogramma voor uploaden
- Windoows Live Essentials
- Windows Live Sync
- Windows Live aanmeldhulp
:kweetnie:
Windoows Live Essentials
En als je deze pakt in Software kan je wel alles verwijderen.
Windoows Live Essentials
En als je deze pakt in Software kan je wel alles verwijderen.
Het is gelukt!
:goedzo: Shoukran
WitteWijk
17-03-2009, 19:19
Het is gelukt!
:goedzo: Shoukran
Hamdoelilah goed hoor
Fatimae_00
08-11-2009, 19:14
Door windows live essentials te verwijderen, verwijder je dat msn enzo?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.