Bekijk originele versie : Beste broeders en zusters wie kent er een betrouwbare rfkih!
boochans
13-03-2009, 20:17
Asalaam A3liekoum,
Kan iemand mij helpen aan een betrouwbare Rfkih die sihr weg kan halen,
het is voor een familielid van mij en zeer dringend. Alleen het probleem is die gene staat er niet voor open om zelf roqiya te ondergaan, inshaAllah kunnen jullie mij helpen! Stuur me een p.m als je een goede iemand kent die geen onzin en andere poespas doet, maar volgens de koran! Alvast bedankt
Exclave_La-Haye
13-03-2009, 21:48
Allah Subhana wa tahala is de enige die het weg kan halen!
diamantje_utca
13-03-2009, 22:11
ik kan er 1 in marokko
ben ook na hem geweest
en hmdl voel m goed
don_tangaoui
14-03-2009, 00:57
Broeder de oplossing voor die persoon is dat hij/zij zich gaat verdiepen in het geloof meestal is het gewoon fitna en krijgen mensen waanideeen die er niet zijn.. het beste broeder is je geloof te versterken en zelf roqiya shar3ia te ondergaan.. je kan een cd halen van s'hud shuraim specifiek voor roqya shar3ia.. je hebt niemand nodig dan alleen allah swt.. ( en die persoon moet de intentie hebben dat allah swt hem zal genezen en niet de koran verzen, de koran is een sabaab (reden))
boochans
14-03-2009, 16:40
Broeder de oplossing voor die persoon is dat hij/zij zich gaat verdiepen in het geloof meestal is het gewoon fitna en krijgen mensen waanideeen die er niet zijn.. het beste broeder is je geloof te versterken en zelf roqiya shar3ia te ondergaan.. je kan een cd halen van s'hud shuraim specifiek voor roqya shar3ia.. je hebt niemand nodig dan alleen allah swt.. ( en die persoon moet de intentie hebben dat allah swt hem zal genezen en niet de koran verzen, de koran is een sabaab (reden))
Beste broeder dat begrijp ik maar Wat als die gene er niks mee te maken wilt hebben en er niet na zal luisteren?! Wat als die gene niet bid? Wat als die gene niks van het geloof wil aanhoren? praten helpt ook niet, die gene kan er zelf ook niks aan doen dat het zo gaat! verder ga ik niet in details maar Hulp moet er toch zijn inshaAllah.
boochans
15-03-2009, 12:42
komop mensen help me please!
unknown_layD
15-03-2009, 19:01
Dat probleem ken ik ook bij velen.
Maar ja.. Wat kan je doen? Hen dwingen te bidden? Dat gaat niet, ze moeten het zelf willen.
Dus een raki kan niet veel doen.
boochans
15-03-2009, 21:26
Dat probleem ken ik ook bij velen.
Maar ja.. Wat kan je doen? Hen dwingen te bidden? Dat gaat niet, ze moeten het zelf willen.
Dus een raki kan niet veel doen.
Nee je kunt iemand idd niet dwingen te bidden of mee te gaan voor roqiya vooral als si7r in het spel is! Het is wel mogelijk iets te doen op afstand met koran maar het zal wel moeilijk zijn, maar het zal inshAllah helpen! Hopelijk vind ik iemand
bonita18
15-03-2009, 21:39
komop mensen help me please!
heb je gepm meid ! inschallah komt als goed meid
heb je gepm meid ! inschallah komt als goed meid
p.m mij ook please
boochans
17-03-2009, 22:39
Ewa help me inshaallah
boochans
21-03-2009, 21:52
up komop mensen het is dringend
zou je zo vriendelijk willen zijn mij het adres of nummer ook te pm..????
heel erg bedankt.
liefs
boochans
30-03-2009, 21:38
zal ik doen inshallah!
EnnaMardia
08-04-2009, 21:13
Ook naar mij pm-en aub. Ik heb laatst hier ook een bericht achtergelaten voor dit probleem.
Ik heb het ook hard nodig. Dus wil je mij niet vergeten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.