Bekijk originele versie : Demi huwt Ashton, huwelijk met jongere partner wat vindt jij ?
Sensabillah
02-04-2004, 20:49
Huwelijk met 15 jaar jongere partner.
Het gerucht ging al eerder, maar nu lijkt
een huwelijk tussen Demi Moore en Ashton Kutcher
toch echt in aantocht. En ex-man Bruce wordt getuige.
Dit keer wordt er opnieuw over een bruiloft
gespeculeerd en nu zou het wel eens raak kunnen zijn.
Bronnen beweren namelijk dat het huwelijk tussen
de twee op stapel staat én dat ex-man Bruce Willis
getuige zal zijn bij de bruiloft.
Scheiding
De 41-jarige actrice is er namelijk van
overtuigd dat hun drie dochters (Rumer Glenn,
Scout Larue en Tallulah Belle) de 26-jarige Ashton
op die manier makkelijker als de nieuwe man van
hun moeder zullen accepteren.
Wat is jullie visie omtrent een huwelijk,
waarin de partner aanzienlijk ouder/ jonger is ?
Sensabillah
02-04-2004, 22:28
Asjemenou...... niemand die zijn visie
kan / wil weergeven ?
Zoiets is toch normaal in Hollywood?
Maar goed tussen mijn vader en moeder zit 9 jaar verschil en dat gaat prima..
Tempelier
03-04-2004, 00:42
Die gozer trouwt dus duidelijk alleen om de bling bling.
Snel scheiden en dan 15.000 dollar per maand allimentatie vragen zou mijn tactiek zijn. :)
Tempelier
03-04-2004, 00:59
Origineel gepost door Abu_Aymane
Moeten vrouwen allimentatie betalen aan mannen?
En ik die dacht dat de Westerlingen de vrouw hebben bevrijdt terwijl die door de islam wordt onderdrukt.
Dat klopt daarom behandelen we vrouwen ook net als mannen.
Die gekke westerlingen ook he, met hun vreemde ideeen ;)
Tempelier
03-04-2004, 01:17
nooit een vrouwelijke hoogleraar gezien? Ik heb er dit trimester 2 van de 3 :) kom een kijken. Ze is een italiaanse ;)
En Margreth Thatcher ken je die ook?
maar als je er zo mee zit zou ik zeggen ga actie voeren.
Trouwens Turkije kent mss veel vrouwelijk hoogleraren (zou best kunnen) heb je ook cijfers over het aantal vrouwelijke hoogleraren in de rest van de moslimwereld? bv. Marokko, Saudi-Arabie enz?
Tempelier
03-04-2004, 01:26
Jongen waar heb je het over?
In een democratie worden mensen als president gekozen die de mensen graag willen hebben en waar de meeste op stemmen. Of dat nou een vrouw, homo, of zwarte is.
Blijkbaar heeft de bevolking tot op heden in Nederland geen behoefte gehad aan een vrouwelijk mp. Dat is onze keus, dus dat is geen probleem.
Als in Belgie maar 10% hoogleraar is moeten die vrouwen daar beter hun best doen, of misschien hebben ze er wel geen zin in dat kan ook.
En ook actievoeren voor hogere lonen kunnen vrouwen heel goed zelf, daar hebben ze jouw of de islam echt niet voor nodig.
Maar kijk eerst even naar de islamitische wereld om het gebied van lonen, vrouwelijke hoogleraren en presidenten. Want als je wil zien hoe het niet moet moet je daar zijn.
Tempelier
03-04-2004, 01:40
Je snapt blijkbaar niet goed wat ik zeg.
Op dit moment hebben nog niet genoeg mensen op een vrouwelijke mp gestemt, waarschijnlijk zal dat in de toekomst vast wel een keer gebeuren. Het is niet dat democratie een vrouwelijk mp uitsluit, vrouwen krijgen juist alle kans, alleen zijn ze tot op heden niet gekozen.
Als morgen iedereen op Groenlinks stemt hebben we een vrouwelijke mp (moge god het verhoeden, stelletje communisten).
Ik ben inderdaad nog nooit in een islamitisch land geweest, ik ben echter zeker van plan daar de komende jaren een keer heen te gaan. gelukkig heb ik in deze democratie de informatie om te oordelen over de situatie aldaar. net zoals jij oordeelt over de VS waar je nog nooit geweest ben.
Het is in weinig plaatsen in de wereld zo slecht gesteld met vrouwenrechten als in de Arabische wereld. Als we ergens geen voorbeeld aan moeten nemen is het dat stuk van deze aardkloot.
Heel opmerkelijk dat jij vanuit je luie zetel en nog nooit voet op islamitische bodem gezet te hebben, perfect weet dat het in islamitische landen slecht is.
Hoe durft ie :D
In de Islamitische landen is alles perfect geregeld.
Petje af :D :D ;)
Origineel gepost door Tempelier
Je snapt blijkbaar niet goed wat ik zeg.
Op dit moment hebben nog niet genoeg mensen op een vrouwelijke mp gestemt, waarschijnlijk zal dat in de toekomst vast wel een keer gebeuren. Het is niet dat democratie een vrouwelijk mp uitsluit, vrouwen krijgen juist alle kans, alleen zijn ze tot op heden niet gekozen.
Als morgen iedereen op Groenlinks stemt hebben we een vrouwelijke mp (moge god het verhoeden, stelletje communisten).
Ik ben inderdaad nog nooit in een islamitisch land geweest, ik ben echter zeker van plan daar de komende jaren een keer heen te gaan. gelukkig heb ik in deze democratie de informatie om te oordelen over de situatie aldaar. net zoals jij oordeelt over de VS waar je nog nooit geweest ben.
Het is in weinig plaatsen in de wereld zo slecht gesteld met vrouwenrechten als in de Arabische wereld. Als we ergens geen voorbeeld aan moeten nemen is het dat stuk van deze aardkloot.
"Als morgen iedereen op Groenlinks stemt hebben we een vrouwelijke mp (moge god het verhoeden, stelletje communisten)"
Liever een "communistische" moeder als MP dan een Christelijke slijmbal.
:D :D :D
PS Tempelier, don't f.u.c.k. with Femke ;)
Een beetje respect voor een respectabele dame :D
Tempelier
03-04-2004, 01:50
Origineel gepost door grendel
Hoe durft ie :D
In de Islamitische landen is alles perfect geregeld.
Petje af :D :D ;)
bedankt voor de back-up Grendel :D
Ik heb altijd moeite om mensen uit te leggen dat de kleur wit toch echt wit is.
Het is zo logisch dat het moeilijk uit te leggen is. :)
Tempelier
03-04-2004, 01:53
Ik ben meermaals in Marokko geweest, in verscheidene gebieden, van stad tot gebergte, de vrouwen daar die ik heb gezien (een heel pak alleen al aan familieleden),straalden vreugde en geluk uit.
Die maakten zich geen zorgen om een rimpeltje meer of minder. Of omdat een nagel gebroken is. Of om regendruppeltjes in gefohnd haar. Of om een echtgenoot die nog op café zit, zichzelf te bezatten. Of om te kijken of de alimentatie van de kinderen al is betaald.
Nee die waren allang blij dat ze vanavond te eten hadden, en het stromend water en de elctriciteit weer werkten ;)
Tempelier
03-04-2004, 01:54
Omdat de kleur wit misschien geen kleur is?
Leg mij dat eens uit dan bijdehand :D
arabchrstn
03-04-2004, 01:58
In Belgie is minder dan 10% hoogleraar.
Margaret Thatcher en wat met de rest van de westerse wereld?
Nederland, Frankrijk, Amerika,...
Over de lonen angstvallig gezwegen...
IJsland, Ierland, Groot Brittannië, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland...
Hebben allemaal vrouwelijke premiers respectievelijk presidenten gehad..
IJsland had zelfs een vrouwelijke premier én president.
Zweden kent een wet die zegt dat de helft van de zetels naar vrouwen dient te gaan.
Desondanks geef ik je gelijk dat er in Nederland nog veel in te halen valt. Dat ligt aan de mannen, en ook aan de vrouwen. Kijken je bijvoorbeeld in de VS, maar ook naar landen in Zuid-Amerika, dan zie je dat het normaal is dat vrouwen topposities bekleden in het bedrijfsleven. Kom daar hier maar eens om...
Calvinisme denk ik...
In huidige CAO's zijn lonen wettelijk gelijkgeschakeld. Probleem zjin nog de functies die niet binnen een CAO vallen.
Nederland kent gewon een slecht beleid qua kinderopvang. Ik heb een eigen bedrijf, en mijn vrouw is arts. Het is erg lastig om dan goede afspraken te maken met betrekking tot je kind.
Tempelier
03-04-2004, 01:59
Origineel gepost door grendel
"Als morgen iedereen op Groenlinks stemt hebben we een vrouwelijke mp (moge god het verhoeden, stelletje communisten)"
Liever een "communistische" moeder als MP dan een Christelijke slijmbal.
:D :D :D
PS Tempelier, don't f.u.c.k. with Femke ;)
Een beetje respect voor een respectabele dame :D
Alle respect uiteraard, maar ze kan zich beter bezig houden met de opvoeding van haar kinderen en het bestuur van ons land aan "grote mensen" over laten, die een meer realistische kijk op de wereld hebben.
Sommigen dingen uit de islam kloppen gewoon ;)
je weet toch dat Groenlinks een voortzetting is van de communistische partij, een partij die de DDR een fantastisch land vond en goede banden had met Pol Pot en andere dictaturen.
Als je zo fout bent geweest hoe kun je jezelf dan nu serieus nemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.